Next gen prije next gen-a! I dan danas tehnički najimpresivnija igra.
Cyberpunk 2077
Sada mi je urnebesno vidjeti koliko razgovori u toj igri djeluju next-gen 3.0 naspram zadnjeg Dragon Agea lol
Deadwalker ne bih znao, ali CDPR je vodeci po tom pitanju, stvarno znaju napravit likove i dijaloge
Šteta šta će preći na UE5 govno.
Ma igra em je sad utegnuta do max , em ima bezbroj modova. Next gen expwrience
Igru sam presao prije tacno godinu dana i prodao. Sad sam kupio GOTY edition da igram DLC na Pro.
Barem im to ne bi trebao biti problem implementirati. Rastavili su igru na proste faktore nakon milijun zakrpi, valjda ne bi bio izazov dodati barem PSSR i bolji RT.
Zero bit će im se ne da više zajebavat sa Cyberpunkom nakon onolikih prerada, i vjerojatno su im snage usmjerene na Witchera i Cyberpunk2.
somethingwrong pa i ne bas, posluju kao Rockstar, jos koji prodan primjerak na Pro konzoli je poprilicno dobra zarada s obzirom na resurse potrebne za port
somethingwrong Valjda su otišli svi koji rade s Red Engineom a ostala samo wokerska ekipa koja zna jedino s UE5.
Zero ajme, već me strah kako će izgledati Witcher i Cyberpunk u UE5. Vjerojatno su dotjerali Red Engine do ruba i traži prevelik rad za nove igre, ali svejedno.
Trebali su ići sa Decima engine, dokazano radi bez bugova na svim platformama, čak i na jebenom iPhone, i predobro izgleda
somethingwrong Mislim da je u današnje vrijeme itekako bitan outsourcing. Kad si izdavač i sada imaš u fazi razvoja vjerojatno par igara od kojih neke neće u potpunosti ili uopće raditi matični studio, bitno da ekipa koja radi te igre već ima neko poznavanje rada u tom engineu. A poznavanje rada u UE je danas praktički must za ozbiljniji multiplatformski development.
Zero ima i toga, ali koliko sam ja pratio CDPR, oni su sad dosta veliki, i dosad su outsourceali QA (što je osim preranog izlaska dovelo do onakvog katastrofalnog launcha CP2077) i ostale sporedne stvari poput lokalizacije i sl.
somethingwrong ne, management je znao u kojem je stanju igra, devovi su znali, ali igra je morala tada izaci zbog zarade na valu marketinga i opceg hajpa. Problemi u razvoju nisu bili uzrokovani QA, vec covidom, eskpanzijom u krivo vrijeme i izostankom komunikacije i flowa izmedu vec distanciranih timova.
chono ima cijeli dokumentarac na YT o rumunjskoj QA firmi koju je CDPR angažirao. Ugl. lagali su, nisu niti testirali dosta toga i nisu jedini studio kojeg su zajebali.
To je dovelo do praktički neigrive verzije za konzole, zbog koje je Sony povukao cijelu igru sa storea.
Da , bilo je puno faktora, uletili su u dugi i skupi development sa vrlo kratkim rokovima, i vjerojatno su jedini uz No Man's Sky koji su se izvukli iz takvog kiksa