Prošli tjedan sam instalirao opet igru, uzeo premium na Nexusu i nabacio mod City of Dreams (Heavy) + Ultra Plus za PT i Crowd (Nova/E3 restored). Pa krenuo sa ninja build iz početka. GITS 3.X mi se jako dopao za ugođaj, samo treba bloom ugasiti jer neonski znakovi vrište.

12 dana kasnije

Next gen prije next gen-a! I dan danas tehnički najimpresivnija igra.

    prayer vizualno daleko ispred svog vremena, tek danas vidis. Path tracing posebno.

    Danas je ovo pravo remek djelo od igre. Bas gledam i 94% recent ocjene

      Sada mi je urnebesno vidjeti koliko razgovori u toj igri djeluju next-gen 3.0 naspram zadnjeg Dragon Agea lol

        chono

        Ma i danas je, uz sav taj tech pogotovo koji je dostupan na PC joj niti jedna igra nije ravna. Eventualno možda AW 2. Mogao bih kad dođem na PC opet isponova sve na max sa novom 4070 TiS.

        Ma igra em je sad utegnuta do max , em ima bezbroj modova. Next gen expwrience

        Igru sam presao prije tacno godinu dana i prodao. Sad sam kupio GOTY edition da igram DLC na Pro.

        Barem im to ne bi trebao biti problem implementirati. Rastavili su igru na proste faktore nakon milijun zakrpi, valjda ne bi bio izazov dodati barem PSSR i bolji RT.

          Zero bit će im se ne da više zajebavat sa Cyberpunkom nakon onolikih prerada, i vjerojatno su im snage usmjerene na Witchera i Cyberpunk2.

            somethingwrong pa i ne bas, posluju kao Rockstar, jos koji prodan primjerak na Pro konzoli je poprilicno dobra zarada s obzirom na resurse potrebne za port

            Zero ajme, već me strah kako će izgledati Witcher i Cyberpunk u UE5. Vjerojatno su dotjerali Red Engine do ruba i traži prevelik rad za nove igre, ali svejedno.

            Trebali su ići sa Decima engine, dokazano radi bez bugova na svim platformama, čak i na jebenom iPhone, i predobro izgleda

              Zero ne ide to bas tako 😁 onboarding proces sa dediciranim ljudima iz Epica je zapoceo prije nekoliko godina, a ono u sto polazem nade je UE 5.5

              Nadam se da ce i GSC doslovno importat cijelu igru sa UE5.5 i rijesit si sve probleme

              somethingwrong Mislim da je u današnje vrijeme itekako bitan outsourcing. Kad si izdavač i sada imaš u fazi razvoja vjerojatno par igara od kojih neke neće u potpunosti ili uopće raditi matični studio, bitno da ekipa koja radi te igre već ima neko poznavanje rada u tom engineu. A poznavanje rada u UE je danas praktički must za ozbiljniji multiplatformski development.

                Zero ima i toga, ali koliko sam ja pratio CDPR, oni su sad dosta veliki, i dosad su outsourceali QA (što je osim preranog izlaska dovelo do onakvog katastrofalnog launcha CP2077) i ostale sporedne stvari poput lokalizacije i sl.

                  somethingwrong ne, management je znao u kojem je stanju igra, devovi su znali, ali igra je morala tada izaci zbog zarade na valu marketinga i opceg hajpa. Problemi u razvoju nisu bili uzrokovani QA, vec covidom, eskpanzijom u krivo vrijeme i izostankom komunikacije i flowa izmedu vec distanciranih timova.