Sterlok gigovi su smijeh od sadrzaja, side questova ima malo, a na prste jedne ruke nabrojih one dobre na razini witcher 3, main questline traje 30tak sati. Visetruki krajevi su smijeh, odnosno nacin na koji ih odabires, dok njihovo trajanje i nije bas nesto posebno. Meni je za hvatanje 100% achievementa, prolazak apsolutno svega, naslikavanje screensa, snimanje videa i testiranje igrinih granica trebalo 147h.

Igra je van questova prazna

Ne bi se složio….sve i jedan gig sam riješio dok na mapi nije bilo 0 ikona, baš me vuklo počistiti mapu. Da ih je bilo još i to bi završio i svako malo otkriješ nešto novo

    Sterlok sto tocno otkrijes? Kako se nesto dogodilo na tom mjestu i ti dolazis na aftermath kako bi nesto pokupio? Neznam, meni je to dosadni fetch festival koji sam odradio samo da uzmem achievement. Ciscenje mape u stilu ACa

    Uvijek nešto, ne sjećam se više detalja ali barem neko novo i bolje oružje, nije mi falilo motiva da počistim kartu i tek onda krenem u onaj neboder na završetak igre bez povratka. U zadnju misiju sam krenuo kao level 48.

    Moram priznati da igra radi drastično bolje nego što je prije radila. U centru grada gdje je uvijek bio najveći shit show sada vrti sve na ultra sa psycho RT u gotovo 60 fps-a. Kad se makne iz centra bude i do 80.

    escoban Zasto je CDPR odustao od Redengine-a?

    Mislim da je razlog puno jednostavniji od ostalih navedenih. Lakse je otici na Unreal kojeg moze raditi John Carmack i Joza iz Spickovine, zato sto je javno dostupan uz dokumentaciju i sl. RedEngine je in-house rjesenje. Ovako dobiju puno siri raspon potencijalnih zaposlenika.

    Kreće se na drugi prelazak, estetika ubija!

    Moja neplanirana nova konfa uletila taman za izlazak Cyberpunk ekspanzije, svemir me valjda voli.

    Uglavnom, prva test igra jučer da vidim koliko dobro 4070 hendla sav ovaj RT tech - povukao sam sve slidere na high / ultra, upalio path ray-tracing, uključio framegenerator, DLSS na balanced (rezolucija 3440*1440p) i očekivao oko 40 FPS-a ako budem imao sreće, kada ono, zakucanih 60 i de facto se ne spušta ispod toga.

    Sve kao na NVIDIA reklami 🙃

    Okinem par screenshotova čim ulovim vremena, ali jebote, baš ću guštati kao prase u ovom next-gen iskustvu.

      Deadwalker To je bila next gen igra prije next gena odmah po izlasku. Isto tako, kako te nije sram pričati o tehnikalijama igre i framerateu! Ha-Ha-Ha Šalu na stranu, uživaj u igri i settingu, zbilja je posebno iskustvo sve ukupno.

        prayer budem sigurno. Odigrao sam Cyberpunk samo jednom do kraja (i to samo na izlasku igre) tako da se veselim ovoj finalnoj viziji igre s dodatnim contentom.

        Deadwalker sve razumijem. Meni se poceo krcati backlog bez ikakvog razloga, a nije da imam viska love trenutno.. proci ce, valjda je faza

          chono pričaj mi, kupio Baldurs Gate 3, nemam još par sati u njemu. I još par dobrih kupovina bez naznake kada ću imati vremena, ali hej, barem sada mogu uživati u grafici 🙃

          Zajebanciju na stranu, ukazali mi se dobra prilika za komp pa je iskoristio. Ne ide to iz mene van, iako da, iritira me u zadnje vrijeme da PC gaming opet postaje sranje (tebe gledam Jedi Survivor). Budu, kao i uvijek, moderi spasili stvar.

            Znači frame generation je tolko jebeno jak da 4070 sa path tracingom zakuca 60, a 3080 jedva vrti 10 average.

            Nevidijo zlotvore pohlepni.

              wooddiebone tu je još u kombinaciji DLSS 3.5 RT reconstruction, ali da, mislim da path RT ne ide bez frame generationa. Kurvinski od kožnatog, apsolutno.