wooddiebone Slažem se ja sa tobom do neke mjere što se realizma tiče (volim realistične igre bilo koje tematike) i sve stoji i TLOU2 ima solidnu priču da se ne zavaravamo ako zanemarimo postojanje TLOU1. TLOU 2 super funkcionira kao zasebna igra. Svatko ima pravo na život pa i ti npc-ovi ali radi se ipak o videoigri i npc su obični npc nebitni, to je videoigra i drugačije priče se pišu za filmove, serije a drugačije za videoigru za koje sam igrač u ovom slučaju ne odlučuje već linearnost igre da bi mogao dalje napredovati u igri. To što si spomenuo da Joel je radio sranja za koja treba platiti, tada bi onda trebalo kazniti sve glavne likove u igrama slične tematike. Za mene bi to bio apsurd da se tako radi u videoigrama. Meni bi ipak veći efekt imala priča osvete da je netko od Marlenine ekipe, odnosno rodbine htio osvetiti njenu smrt koja je bila ipak lik sa imenom i vođa Krijesnica koje su glavni dio serijala. Neil je muku mučio kako nastaviti igru, kojim smjerom treba ići i priča o osveti je izvrstan motiv za nastavak ali opet onaj ali. Smiješno mi je da se izgradi priča od likova koji su poput interaktivnih inventara u igri, eto to želim reći. Videoigra ipak ne bi se trebala realnošću približiti toliko filmovima jer onda se gubi smisao videoigre. Ako ćemo realno onda bi mala vjerojatnost bila u stvarnom životu da Joel uspije sa maloljetnom djevojkom preživjeti tolike nedaće ili da cordyceps gljiva nekako uđe u živćani sustav, mozak čovjeka i tako njime ovlada što je nemoguće ali radi se o umjetnosti. Ako je umjetnost da se u svakoj novoj TLOU igri izmjenjuju glavni likovi da se ne stignemo poistovjetiti sa ni jednim likom onda se slažem, samo za to treba legitimno opravdanje da se to radi u videoigrama.

Da su išli na tu varijantu sa Marlene, stvari bi se mogle odviti vrlo slično u nastavku, ali uzmi u obzir da su htjeli baš postići da igrač ne zna tko je Abby i zašto je napravila što je napravila, a u toj varijanti bi to bilo nemoguće.

    Ovo šta woodie kaže.

    Činjenica da su to neki no name NPC-evi koje ubiješ bez razmišljanja je ključna, oće naglasit da tako pozadinu ima svatko koga ubijemo kroz obe igre, a ne samo postavljeni likovi poput Marlene. Virujem da se na isti efekt išlo u dvojki s rasporedom radnje, tj mi ka Ellie pobijemo Abbyinu ekipu prije nego ih imamo priliku upoznat, tek naknadno ih se prikaže ka nešto više od još jedne prepreke na putu.

      Shooter Osobno nisam za nasilje u videoigrama ali ako nemaš izbora, što tada? I klikera bih poštedio ako mi ne smeta ali što mogu ako je ispred mene i moram dalje kroz igru, moram ga ubiti ili on mene. Cilj igre doći sa Ellie do Krijesnica i njihove bolnice te spasiti čovječanstvo Velika je razlika u tome. Ne znam koju poruku se šalje time kroz igru, da nasilje nad nebitnim likovima se kažnjava ili što Joel je birao jedan život za milijarde drugih? Pa ljudi, koliko god igra bila realna, ona je na kraju krajeva ipak igra ili ćemo igrati ili ćemo gledat film.

        TITANXIS koliko god igra bila realna, ona je na kraju krajeva ipak igra ili ćemo igrati ili ćemo gledat film

        Uff ja ti se s ovim nikako ne mogu složit. Nema mi ništa draže nego kad se zamućuje granica između igre i filma. To je jedan od glavnih razloga zašto toliko volim ovaj serijal. Mislim da nije ovde poanta da se kažnjava tvoj izbor, nego se jednostavno odvija priča koja nije samo o Joelu ili Ellie nego cilom tom svitu. Da, ti tu priču ne kreiraš ka u RPG-u ali opet u njoj sudjeluješ i postojiš u tom svitu na način koji ti film ne može omogućit.

        Šta se realizma tiče, pričalo se o tome i u drugoj temi. Ja osobno ne volim hiperrealizam ni u filmovima ni igrama (tu ga nikad nisam ni susrea). Doza dramatizacije i te neke umjetničke slobode mi je prijeko potrebna. Ali isto volim da je donekle prizemljeno i pogotovo da taj ljudski element ostane autentičan. Postoji neka zlatna sredina i u tom području ja volim svoju fikciju.

          Shooter Ja volim tu igru i slične naravno zbog priče ali i zbog postapokaliptičnog svijeta ali da u tome sudjelujem kroz glavne likove što dulje. Volim znati i uzroke kako je došlo do toga u kojem trenutku. Dakle volio bih vidjeti neki prequel story. Na početku serijala u ulogu predvodnika kroz taj svijet je mogao uči bilo tko ali ušli su Joel, njegov buraz i Sarah. Na početku odmah šok sa Sarah pa u drugom dijelu šok sa Tess pa u trećem sa Samom i Henryjem. Ne volim što mi u igrama umiru likovi sa kojim većim dijelom putujem kroz igru, tako bih se osjećao i u stvarnom svijetu. Netko uživa u tome ali ja bome ne baš.

            TITANXIS Ne volim što mi u igrama umiru likovi sa kojim većim dijelom putujem kroz igru, tako bih se osjećao i u stvarnom svijetu.

            Točno poanta. Neću ni ja reć da uživam u tome samom po sebi, ali kad mi funkcionira, funkcionira.

            A prequel bi u jednu ruku i ja tija. Ima hrpa postapokaliptičnih igara ali u njima je sve već otišlo kvragu. Čini mi se da ih iz nekog razloga baš i nema di svjedočimo zadnjim danima civilizacije i raspadu sistema. Ne znam zašto jer to pari ekstremno zanimljiva tema.

              Shooter Ne znam zašto volimo takve teme ali samo kroz igru ili film ali da se i sami nađemo u takvom svijetu, ne, hvala! I ovo sa koronom mi je dozlogrdilo i samo bi nam još falilo da zbog korone počnemo ludjeti, jesti jedne druge i sl. onda bolje da krepam prije toga i ne doživim takvo ludilo.

              TITANXIS Osobno nisam za nasilje u videoigrama ali ako nemaš izbora, što tada? I klikera bih poštedio ako mi ne smeta ali što mogu ako je ispred mene i moram dalje kroz igru, moram ga ubiti ili on mene. Cilj igre doći sa Ellie do Krijesnica i njihove bolnice te spasiti čovječanstvo Velika je razlika u tome. Ne znam koju poruku se šalje time kroz igru, da nasilje nad nebitnim likovima se kažnjava ili što Joel je birao jedan život za milijarde drugih?

              Pa upravo ovo.
              Čitavu igru Joel ima jedan cilj, da bi ga na kraju izdao zbog sebičnosti.
              Kupio je Ellie dodatno vrijeme tuđom krvlju, a na kraju je platio svojom.

              I tu njegov put završava potpuno smislen i sa svrhom.

                wooddiebone Ne slažem se sa tobom. Tada je Ellie trebala dokrajčit Abby jer zbog njezinog starog je mogla i sama stradati za navodni spas čovječanstva kad ju je htio žrtvovati a ona ni kriva ni dužna. (Bi li ti dao svoju kćer ili dragu ti osobu za spas čovječanstva?) što time igra dokazuje, kako je svijet nepravedan i da su Ellie i Joel ipak humaniji i zdravije pameti u ludom svijetu od ostatka ekipe tako ja vidim tu igru. Šmrc, ni u igrama ne mogu se udovoljit time da dobro pobjeđuje zlo.

                Netko je vec ovo prije postao, pa nek se javi za zasluge.
                Ne kuzim nakon ovog videa sta se ima komentirati. Sve je objasnjeno,

                  TITANXIS Ovi prizori iz prvog TLOU-a bili su ključni motiv za razvoj nastavka priče u TLOU 2

                  Ovi prizori gdje je Abby-in ćale crnac, a u dvojci bijelac? 😆

                  Još uvijek ne kužim foru s tim.

                    Brijac Pa nije baš crnac, osim što nema dovoljno svijetlosti u sali pa izgleda preplanulo.

                    ...the great argument of empathy reveals more about people's misunderstanding of the first game than it does about their misunderstandings of the second.

                    Ovo je nešto što tvrdim od kad sam završio igru i stojim iza toga.
                    Tko god je fan originala, a dvojka mu nije bar vrlo dobra, nije shvatio original i to je to.

                    Dvojka se tako ljepo nadovezuje na sve što original ima za reći.

                    @Brijac
                    Ti ozbiljno vučeš taj netočan argument? Argument koji već svi znaju da ČINJENIČNO NIJE TOČAN i očekuješ da će te netko shvatiti ozbiljno?

                      Brijac Ovi prizori gdje je Abby-in ćale crnac, a u dvojci bijelac?

                      Solarij jbt.

                      Napomena SPOILERI!

                      U pravu je i woodie i shooter i titanix, samo sto sto ovaj treci zeli i ocekuje nesto drugo od igre spram prve dvojice i to je u sustini i "problem" gotovo svih rasprava (osim moje) o ovoj igri, jer ljudi jednostavno ne mogu prihvatiti tudje zelje i tudje misljenje te reci, kao odrasla inteligentna osoba, da moze i ona druga strana i ova prva na svoj nacin biti u pravu jer njje titanix kriv sto zeli da mu omiljeni lik pozivi niti je npr woodie sto mu je kontra scenarij sasvim ok i sto za njega to nema nekog emotivnog Impacta.

                      Meni je nakon Joelove smrti bilo ono, who cares, ali poptpuno razumijem druge kojima je to big deal pogotovo nacin na koji je to izvedeno.

                      Naravno da ima jos primjera osim ovoga u ovoj igri na kojima se lome misljenja, ali ne treba odmah napadati drugu stranu i vikati NEMAS POJMA, NISI SHVATIO POANTU! Jebes poantu ako se nekome nesto ne svidja! Meni se ne svidja kraj Training Day filma jer Alonzo rikne na kraju i boli me kesa sto ce mi netko doci pametovati da to ima smisla, mogu ga samo poslati u vraziju mater ako bude pre naporan. Pustimo ljude da uzivaju, kukaju, budu stetni, ljuti na dogadjaje neke igre/filma. Druga stvar je pretjerano kenjanje ili pretjerano branjenje, tu razumijem reakcije nekih, ali cesto puta vidim napad jedne strane na drugi samo jer ova druga nema iste pogled na situaciju kao prva ili jednostavnk ne voli takav smjer. Najjace mi je "TO JE TAKO PISAC ZAMISLIO", e zaboli me kesa sta je on zamislio ako se meni to ne svidja, moze on zamisljati i golu Olga Kurlyenko ako sam ja gey biti ce mi to bezveze.

                      Meni je kroz cjeli playtrough abby bila meh i nisam imao nikakvog suosjecanja sa njom i onda se dogodi kraj i kada sam je vidio onako oronulu, razapetu na krizu nesto se polomilo u meni, nesto ljudsko (bas kao i kod Ellie) i neopisovo mi je bilo drago i pao mi je kamen sa srca kada je Ellie odlucila postediti Abby i Leva. To je za mene bio vrhunac igre, a za neke je bilo neispunjena pravda i glupost, ali ja ih necu nazivatu budalama i da ne kuze poantu nego postujem njihove zelje i u jednu ruku mogu razumiti njihovu ljutnju i razocaranje. I tko sam ja da vicem i ubjedjujem drugu stranu da nemaju pojma i da su u krivu ili oni mene?!

                      I jebli vas videi i misljenja nekih jutubera! Imajte svoje misljenje pobogu.

                        maverick U pravu si isto toliko koliko i svi mi, točno da je bit problema da razmišljamo različito i tu se zakačimo ali još veći problem ako želimo ubjedit onog drugog da ima isto mišljenje kao mi e onda se stvar zakomplicira i počinje rasprava ali i ta rasprava je zabavni dio ovog foruma i dio slobode koju još imamo. Nečije mišljenje je teško promjenit ali i ako uspijemo taj drugi nebi htio priznati jer time bi dao za pravo onom drugom ali svi smo tu pomalo sebični i tvrdoglavi u svojim razmišljanjima i ne želimo se razuvjeravat. Ne želim ubjeđivat drugoga da misli kao ja ali svoj stav o nečem ću branit ma tko god što mislio o tome.

                        maverick
                        Načelno se sve slažem s tobom, samo mi pari da malo burno reagiraš iako se ni meni ne sviđa kako je woodie sročija svoju izjavu.

                        wooddiebone Tko god je fan originala, a dvojka mu nije bar vrlo dobra, nije shvatio original i to je to.

                        Tko god? Ne. Može netko sve savršeno shvatit i da mu opet ne odgovara priča na koju su se odlučili ili način na koji je izvedena i jednostavno mu nije dobra, tj. ne sviđa mu se. Dvi izjave koje mnogi koriste ka sinonime jer realno ipak su osobni dojmovi najbitniji.

                        Ali kad mi netko reče ka činjenicu da su likovi nekonzistentno napisani ili da njihovi postupci nemaju nikakvog smisla, e to su već puno teže i određenije kritike i za te ljude čvrsto tvrdim da su u krivu. Jer ako ja vidim točno istu logiku iza priče i dolazim do istih zaključaka ka i tisuće drugih igrača, šta je to nego pokazatelj da zaista postoji nešto šta nas sve vodi do tih zaključaka, a to je ista logika kojom je kreator ovih likova iša dok ih je godinama pisa.

                        Šta, ponavljam, ne znači da se mora svima sviđat. Ne moraju se svi slagat s tom logikom ali nemojte mi govorit da ne postoji.

                        Da bolje objasnim šta oću reć povuć ću paralelu s drugom igrom koju sam nedavno završija, a to je RDR2. Pričat ću o kraju te igre pa ide u spojler tag.

                        Uzmimo za primjer high honor Arthura. U zadnjoj misiji pred njim/nama je izbor - otić po lovu ili pratit Johna. Postoji logika iza obe odluke. Prvom varijantom Arthur se odlazi suočit s Micah i Dutchom, istovremeno odvraćajući pažnju s Johna. Ima smisla. Drugom varijantom odlazi ka pojačanje Johnu i zadržava neprijatelje. Isto ima smisla, za istu verziju Arthura. Sad ne morate se tu slagat s odlukom suprotnom od vaše, ne morate virovat da bi to bija vjerojatniji izbor da je Arthur stvarna osoba, ali kako možete poreć da postoji interna logika za obe varijante?

                        Isto tako, na kraju epiloga John odlazi po osvetu za Arthura smatrajući da je dužan njemu i ostalima i da bi Arthur tija da se Micah zaustavi. Ima smisla za njegovog lika. A šta da su se pisci odlučili za drukčiji kraj? Šta da je John sluša posljednji savjet prijatelja koji je da život za njega - "go and don't look back." Šta da je u onom trenu odlučija da će poslušat Arthura i bit odan onome šta je bitno - svojoj obitelji te ostat uz njih i pustit Micah? To možda ne bi bija zadovoljavajuć i klimaktičan kraj kakav su svi tili i garant bi se ljudi bunili, ali zar ne bi i to imalo određenu logiku iza sebe i potporu u priči, taman se ja ili netko drugi s njom ne slaga?

                        Drugim ričima, ljudi su prokleto složena i komplicirana stvorenja. Svaka priča se u određenom trenu može granat na više strana a da svaka bude smislena. Mi svi možemo svakodnevno nešto učinit drukčije i na raskrižju moramo otić u jednom smjeru, šta ne znači da i drugi smjer nema svoje razloge ili da nije neznantno malo falilo da drukčije skrenemo. Svi mi radimo greške, predomišljamo se, krivo reagiramo, požalimo, ovisno o našem raspoloženju, situaciji i milijun drugih varijabli. Pa tako i fiktivni likovi.

                        Stoga, po posljednji put nadam se, ok je ako se nekome sviđa ova priča. Ok je ako ne funkcionira za njega. Ne moramo i ne možemo se svi slagat u tome. Dobro TITANXIS kaže, i zabavnije je tako. Ali aj molim vas nemojte govorit da nikakve logike nema i da je smisao koji mnogi od nas vide samo nekakav kolektivni plod naše mašte.

                          Shooter ne vidim gdje sam burno reagirao. I lijepo je vidjeti da se raspravlja u ovakvom tonu, a ne onom kakav je bio proteklih dana i po izlasku igre. Igra ima puno potencijala za kvalitetne rasprave cega se, nazalost, ovdje moglo jako malo procitati jer su hejt i nametanje misljenja potpuno prevladali nad razumom i kulturim ponasanjem.

                          Shooter ali zar ne bi i to imalo određenu logiku iza sebe i potporu u priči, taman se ja ili netko drugi s njom ne slaga?

                          Logika je potpuno nebitna. Ljudi svaki dan rade nelogicne stvari. That's how life works...