Oni smatraju da nema sanse da bude vise od 30
Iz vedra neba: GTA 6 je dobio novi trailer
Da, to su rekli još kod onog prvog trailera. Realno, koga briga, Rockstarovih 30 fpsa uz visoku filmičnost ne bih mijenjao ni za 120 skoro bilo kojeg drugog naslova. Tko ne može tako, par godina sačekati i bude bilo neko reizdanje. Ili PC verzija.: p
Mogao bi pro imati bar 40fps mod bez RTa uz recimo 2K rezu? Za 30fps nisam bas spreman…
Ne znam, jedno je 'mrtav' pejzaz rdr2 na 30, koje ni ne osjetis, a drugo je izobilje košmara u gta na 30, mozda uz dobro rasporedjen blur…prosa sam nedavno bloodborne na brodu na 30 i dosta mi je vrimena tribalo da mi postane podnosljivo. No ulozili su previse vrimena i love u ovaj projekt, stovise kao u nijedan drugi uopce, da bi ga shippali u nezadovoljavajucem stanju, vidit cemo.
StarFox_N To je super opcija, vjerujem da će biti i VRR barem za Pro, pa da to bude još bolje. Ja se samo nadam da neće biti drljav HDR kao što je bio na launchu RDR2.
Ima da izuje iz cipela, kakvi god modovi i opcije bile. Ovo bi stvarno morao biti baš onaj prvi pravi next gen naslov. Koliko je dobro, toliko je i tužno što stiže tako kasno.
Pa vidjelo se iz neba da su neke scene iz ingamea slično kao i u gta v…ali više zabrinjava tih 30 fpsa.
Nije mi jasno kako se neki mogu pomiriti s tih 30 sličica…pa ja vec zasigurno godinu dvije NE želim igrati ništa ispod 60.
A to da ce pro model raditi na 60 a base na 30 su bajke. Mislim da je ovdje bottleneck cpu a ne gpu.
Meni je svejedno kolko je slicica, igram se skoro cijeli zivot na 30 i manje.
- Uređivano
Iskreno, nisam upalio GTA od Vice City na PC. Nikada me taj serijal nije privlačio. Imam jako veliki respekt za Rockstar, ali… Jednostavno ne. Jedini doticaj kojeg sam imao s RD2 je onaj od prošle godine kad sam se zatekao kod prijatelja, pa ga je upalio na PS4 Pro i primijetio sam da nekada zna malo zaštekati.
Ovaj GTA me posebno zanima čisto da vidim spoj svih tih silnih inovacija koje je Rockstar gradio od GTA III.
Nekako mi se čini da će GTA VI ići na ovim konzolama 40+ u vrh glave, pa kad izađe nova generacija da će izbaciti nekakvu “enhanced“ verziju koja će ići na +60. Vjerujem da Rockstar zna isporučiti vrhunski proizvod, ali poznajući situaciju s GTA V i dalje će naći način kako da izbiju ljudima euro iz džepa.
Čekam samo ekipu koja igra 1920x1080 upscalean sa 720p na 3060 i gen3 ssd/HDD combu da kažu kako je 2560x1120 upscalean na 4K, smeće.
somethingwrong To je jedan od razloga zašto tek kasnije izlazi PC verzija, da se izbjegnu takve dubiozne rasprave. No da, kako je krenulo, počet ćemo i o gustoći piksela ovisno o površini ekrana. Nije ni igranje na konzolama što je nekad bilo i dosta igrača je postalo jako zahtjevno. Ne znam hoće li Rockstar ponuditi pojedine modove za izvođenje igre na konzolama (osim za Series S), ali očito će im to biti jedan od minusa u očima nekih ako se ne dogodi, vjerojatno i kritike. Samo što mislim da bi kompromisi u pogledu smanjenja detalja, gustoće prometa, RT-a, rezolucije i sl. bili preveliki da bi se igra vrtjela na 60 fpsa.
Neman problema s 30fps jer znam da Rockstar gura granice u gamingu svakom svojom igrom. Idu do limita konzola na kojima je glavni fokus. Zanemariv je broj ljudi kojima su tehničke stvari smetale u GTAV i RDR2. Tamo je najviše štekao online na početku ali je to drugi par postola.
Ova igra će se igrat 10-15 godina. Tako da biram nešto lošiju rezoluciju/fps/teksture po cijenu naprednije i kompleksnije igre koja će podići ljestvicu u odnosu na tržište…
Kasnije će se polirat s novim konzolama i remasterima.
Katastrofa.
Znaci pravi GTA60fps odgođen do 2028.
Iz vedra neba pa u rebra.
Igru su počeli na prethodnoj a sad optimiziraju za trenutnu a kad stigne sljedeća pak će reć uh sad nam ne štima na ovoj generaciji platformi, ajmo da i za nju popeglamo pa nek se narod strpi još malo.
- Uređivano
solidmerlin GTA V i CP2077 u istoj rečenici?
Pogotovo po izlasku?
Likovi odvratni i naporni?
No sad sam sve čuo.
Zero neće se izbjeći takve rasprave i bez PC verzije. GTA je oduvijek bio konzolaška igra prvo pa PC verzija dođe godinu kasnije.
Što se tiče 30\60 fps nije to toliko teško skalirati ako 30fps mod može gurati RT i recimo 2560x1440 nativno(čak i dinamično) na običnom PS5.
U međuvremenu će se i PSSR library integrirati potpuno sa FSR4.
Veće je pitanje skaliranje na Series S, a u tom leži i odgovor na pitanje ima li 60fps mod. Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.
Što se tiče fizike u Open Worldu, nije Rockstaru ovo prva OW igra i nije to baš toliko zahtjevno za CPU jer fizički vrlo kompleksne OW igre su radile i na PS3, ako ćemo tako. Ima tu podosta trikova gdje engine izbjegava izvoditi interakcije koje nisu u dometu igračevog pogleda, nešto kao level of detail u iscrtavanju udaljenih objekata i likova. To je lako vidjeti u modiranom Cyberpunku gdje čak i na apsolutnim max postavkama i iznad toga sa slobodnom no-clip kamerom možeš točno vidjeti koliko zapravo engine smanjuje detalje i interakcije izvan igračevog kruga vidljivosti i detalja likova koji su sakriveni objektima od igračevog pogleda. Recimo u CP2077 možeš vidjeti cijeli grad iz praktički orbitalne visine i vidiš tisuće pješaka i auta kako idu za svojim poslom, ali detalji su rezolucije digitrona iz 80tih i svi se kreću uniformno sve dok igrač ne dođe u područje interakcije.
Ono što je doista jako zahtjevno za CPU je guranje visokih fpsa kod agresivnog upscalea, širokog FOVa i LODa, što recimo Decima engine rješava iscrtavanjem samo 20⁰ većeg sektora svijeta od igračevog FOVa. Sve ostalo čeka na igračevu radikalnu promjenu pozicije kamere.
- Uređivano
Ne znam zasto se se toliko uhvatili fps i ostali tehnickih detalja. Moj glavni problem je imerzija jer ne mogu/zelim da igram ljubavnu sapunicu niti da igram GTA sa zenskim likom (pljujte koliko hocete). Ove detalje poput mjehurica u pivi, pjeska, lancica ne mogu da primjetim u igrama niti kad bi zelio.
GTA V mi je bio goli kurac od price i likova, ovaj izgleda ide u istom pravcu.
Zivim za dan kad ce neko da napravi Getaway za moderne konzole sa ozbiljnim budzetom.
somethingwrong Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.
Malo sam skeptičan koliko se može dobiti skaliranjem draw distancea, no skrećem pažnju na ovo - čak ako se uspije igra na Pro konzoli natjerati u 60 fps izvođenje, pitanje je koliko će se Rockstaru to isplatiti zbog par milja prodanih Pro konzola. Možda ako Sony to zbog svojeg interesa pogura ili će to naknadno uvesti kroz patch, u sklopu pripreme igre za PC release kada će skalirati i optimizirati engine za bezbroj mogucih konfiguracija.
solidmerlin koji ti je q♡♡♡ pa pucas minuse bez razloga, na izjave koje ne vrijeđaju bas nista i nikoga
Iritantne su mi te izjave tipa "čekamo pravu 60fps verziju"
Izađe brutalan trailer s hrpom detalja i jedino što ste uspjeli je zasmrditi temu komentarima o rezolucijama, frame rateu i generacijama konzola