Pa vidjelo se iz neba da su neke scene iz ingamea slično kao i u gta v…ali više zabrinjava tih 30 fpsa.

Nije mi jasno kako se neki mogu pomiriti s tih 30 sličica…pa ja vec zasigurno godinu dvije NE želim igrati ništa ispod 60.

A to da ce pro model raditi na 60 a base na 30 su bajke. Mislim da je ovdje bottleneck cpu a ne gpu.

  • renda

    •  
    •  
    •  
    •  

Meni je svejedno kolko je slicica, igram se skoro cijeli zivot na 30 i manje.

  • Uređivano

Zero

Iskreno, nisam upalio GTA od Vice City na PC. Nikada me taj serijal nije privlačio. Imam jako veliki respekt za Rockstar, ali… Jednostavno ne. Jedini doticaj kojeg sam imao s RD2 je onaj od prošle godine kad sam se zatekao kod prijatelja, pa ga je upalio na PS4 Pro i primijetio sam da nekada zna malo zaštekati.

Ovaj GTA me posebno zanima čisto da vidim spoj svih tih silnih inovacija koje je Rockstar gradio od GTA III.

Nekako mi se čini da će GTA VI ići na ovim konzolama 40+ u vrh glave, pa kad izađe nova generacija da će izbaciti nekakvu “enhanced“ verziju koja će ići na +60. Vjerujem da Rockstar zna isporučiti vrhunski proizvod, ali poznajući situaciju s GTA V i dalje će naći način kako da izbiju ljudima euro iz džepa.

Čekam samo ekipu koja igra 1920x1080 upscalean sa 720p na 3060 i gen3 ssd/HDD combu da kažu kako je 2560x1120 upscalean na 4K, smeće.

    somethingwrong To je jedan od razloga zašto tek kasnije izlazi PC verzija, da se izbjegnu takve dubiozne rasprave. Ha-Ha-Ha No da, kako je krenulo, počet ćemo i o gustoći piksela ovisno o površini ekrana. Nije ni igranje na konzolama što je nekad bilo i dosta igrača je postalo jako zahtjevno. Ne znam hoće li Rockstar ponuditi pojedine modove za izvođenje igre na konzolama (osim za Series S), ali očito će im to biti jedan od minusa u očima nekih ako se ne dogodi, vjerojatno i kritike. Samo što mislim da bi kompromisi u pogledu smanjenja detalja, gustoće prometa, RT-a, rezolucije i sl. bili preveliki da bi se igra vrtjela na 60 fpsa.

      Neman problema s 30fps jer znam da Rockstar gura granice u gamingu svakom svojom igrom. Idu do limita konzola na kojima je glavni fokus. Zanemariv je broj ljudi kojima su tehničke stvari smetale u GTAV i RDR2. Tamo je najviše štekao online na početku ali je to drugi par postola.

      Ova igra će se igrat 10-15 godina. Tako da biram nešto lošiju rezoluciju/fps/teksture po cijenu naprednije i kompleksnije igre koja će podići ljestvicu u odnosu na tržište…

      Kasnije će se polirat s novim konzolama i remasterima.

      Katastrofa.

      Znaci pravi GTA60fps odgođen do 2028.

      Iz vedra neba pa u rebra.

      Igru su počeli na prethodnoj a sad optimiziraju za trenutnu a kad stigne sljedeća pak će reć uh sad nam ne štima na ovoj generaciji platformi, ajmo da i za nju popeglamo pa nek se narod strpi još malo.

      solidmerlin GTA V i CP2077 u istoj rečenici?

      Pogotovo po izlasku?

      Likovi odvratni i naporni? 🤠

      No sad sam sve čuo.

        Zero neće se izbjeći takve rasprave i bez PC verzije. GTA je oduvijek bio konzolaška igra prvo pa PC verzija dođe godinu kasnije.
        Što se tiče 30\60 fps nije to toliko teško skalirati ako 30fps mod može gurati RT i recimo 2560x1440 nativno(čak i dinamično) na običnom PS5.
        U međuvremenu će se i PSSR library integrirati potpuno sa FSR4.

        Veće je pitanje skaliranje na Series S, a u tom leži i odgovor na pitanje ima li 60fps mod. Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.

        Što se tiče fizike u Open Worldu, nije Rockstaru ovo prva OW igra i nije to baš toliko zahtjevno za CPU jer fizički vrlo kompleksne OW igre su radile i na PS3, ako ćemo tako. Ima tu podosta trikova gdje engine izbjegava izvoditi interakcije koje nisu u dometu igračevog pogleda, nešto kao level of detail u iscrtavanju udaljenih objekata i likova. To je lako vidjeti u modiranom Cyberpunku gdje čak i na apsolutnim max postavkama i iznad toga sa slobodnom no-clip kamerom možeš točno vidjeti koliko zapravo engine smanjuje detalje i interakcije izvan igračevog kruga vidljivosti i detalja likova koji su sakriveni objektima od igračevog pogleda. Recimo u CP2077 možeš vidjeti cijeli grad iz praktički orbitalne visine i vidiš tisuće pješaka i auta kako idu za svojim poslom, ali detalji su rezolucije digitrona iz 80tih i svi se kreću uniformno sve dok igrač ne dođe u područje interakcije.

        Ono što je doista jako zahtjevno za CPU je guranje visokih fpsa kod agresivnog upscalea, širokog FOVa i LODa, što recimo Decima engine rješava iscrtavanjem samo 20⁰ većeg sektora svijeta od igračevog FOVa. Sve ostalo čeka na igračevu radikalnu promjenu pozicije kamere.

          briatore Cuo sam i ja svasta od tebe, da se ne prisjecamo. Po izlasku GTA5 likovi mi nisu imali problem. Danas kad gledam video isjecke osipam se na onog Trevora.

          @weky koji ti je q♡♡♡ pa pucas minuse bez razloga, na izjave koje ne vrijeđaju bas nista i nikoga 😅

            Ne znam zasto se se toliko uhvatili fps i ostali tehnickih detalja. Moj glavni problem je imerzija jer ne mogu/zelim da igram ljubavnu sapunicu niti da igram GTA sa zenskim likom (pljujte koliko hocete). Ove detalje poput mjehurica u pivi, pjeska, lancica ne mogu da primjetim u igrama niti kad bi zelio.

            GTA V mi je bio goli kurac od price i likova, ovaj izgleda ide u istom pravcu.

            Zivim za dan kad ce neko da napravi Getaway za moderne konzole sa ozbiljnim budzetom.

              somethingwrong Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.

              Malo sam skeptičan koliko se može dobiti skaliranjem draw distancea, no skrećem pažnju na ovo - čak ako se uspije igra na Pro konzoli natjerati u 60 fps izvođenje, pitanje je koliko će se Rockstaru to isplatiti zbog par milja prodanih Pro konzola. Možda ako Sony to zbog svojeg interesa pogura ili će to naknadno uvesti kroz patch, u sklopu pripreme igre za PC release kada će skalirati i optimizirati engine za bezbroj mogucih konfiguracija.

              solidmerlin koji ti je q♡♡♡ pa pucas minuse bez razloga, na izjave koje ne vrijeđaju bas nista i nikoga 😅

              Iritantne su mi te izjave tipa "čekamo pravu 60fps verziju"

              Izađe brutalan trailer s hrpom detalja i jedino što ste uspjeli je zasmrditi temu komentarima o rezolucijama, frame rateu i generacijama konzola

                weky Dao sam ti gore video sa famoznim detaljima. Tu nisi reagovao.

                voltriz

                Ej pogledaj moj post gore di sam stavio screen od frenda. Sve isto misli i on 😃 S njim sam se "svađao" oko petice jer njemu se nikako nije svidjelo da smo imali tri lika dok meni je. Najviše jer se svw lijepo uklopilo u priču i kako su se povezali/ našli.

                Evo da ne tražiš.

                voltriz niti da igram GTA sa zenskim likom (pljujte koliko hocete).

                Si vidio kako trese?🤤 Za ozbiljno, unatoč vjerojatno slabijim predispozicijama za šaketanje i manje stamine (lol), možda bude zanimljivo igrati s njom, sve ovisi o dizajnu misija. Ne vjerujem da će poslije svake hrliti Jasonu u zagrljaj jer sumnjam da su išli raditi neku sapunicu ili soft porn. Vjerojatno idu u skladu s novijim trendovima te žele dodatno zainteresirati i ženski dio gamera. Baš iz tog razloga očekujem da neće raditi comic relief iliti hendikep lika tek toliko da se nađe ili kojeg treba svako malo spašavati.

                solidmerlin Trevor zna biti iritantan (u stvarnom životu bih ga najradije pregazio bagerom), no to je osobna preferencija. Rockstar je poznat po vrhunskoj katakterizaciji likova i sama činjenica da se o tome toliko raspravlja, znak je da su uspjeli.

                A usporedbe sa Cyberpunkom koji je izašao u raspadajućem stanju sa GTA V kojeg su ispeglali maksimalno koliko su mogli i koji je na PS3/X360 radio odlično također ne stoje.

                Pusti moje izjave, ljudi ih rado izvlače iz konteksta.

                  voltriz pa što komentiraš ako ne voliš takve igre?

                  Zaobiđeš temu i ne kupiš igru.

                  GTA V je po svim statistikama pokazao da je vrh industrije i iznadprosječni proizvod.

                  Najjača mi je fora kako nekim muškarcima smetaju ženski likovi jer se ne mogu uživiti.

                  Ali mogu u nekog vještca koji ispaljuje vatru i magije iz ruku.

                    • buz

                      •  
                      •  
                      •  
                      •  

                    Ljulja se jebena piva u flaši dok nosi gajbu, a vi tu serete.