Iz vedra neba pa u rebra.
Igru su počeli na prethodnoj a sad optimiziraju za trenutnu a kad stigne sljedeća pak će reć uh sad nam ne štima na ovoj generaciji platformi, ajmo da i za nju popeglamo pa nek se narod strpi još malo.
Iz vedra neba pa u rebra.
Igru su počeli na prethodnoj a sad optimiziraju za trenutnu a kad stigne sljedeća pak će reć uh sad nam ne štima na ovoj generaciji platformi, ajmo da i za nju popeglamo pa nek se narod strpi još malo.
solidmerlin GTA V i CP2077 u istoj rečenici?
Pogotovo po izlasku?
Likovi odvratni i naporni?
No sad sam sve čuo.
Zero neće se izbjeći takve rasprave i bez PC verzije. GTA je oduvijek bio konzolaška igra prvo pa PC verzija dođe godinu kasnije.
Što se tiče 30\60 fps nije to toliko teško skalirati ako 30fps mod može gurati RT i recimo 2560x1440 nativno(čak i dinamično) na običnom PS5.
U međuvremenu će se i PSSR library integrirati potpuno sa FSR4.
Veće je pitanje skaliranje na Series S, a u tom leži i odgovor na pitanje ima li 60fps mod. Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.
Što se tiče fizike u Open Worldu, nije Rockstaru ovo prva OW igra i nije to baš toliko zahtjevno za CPU jer fizički vrlo kompleksne OW igre su radile i na PS3, ako ćemo tako. Ima tu podosta trikova gdje engine izbjegava izvoditi interakcije koje nisu u dometu igračevog pogleda, nešto kao level of detail u iscrtavanju udaljenih objekata i likova. To je lako vidjeti u modiranom Cyberpunku gdje čak i na apsolutnim max postavkama i iznad toga sa slobodnom no-clip kamerom možeš točno vidjeti koliko zapravo engine smanjuje detalje i interakcije izvan igračevog kruga vidljivosti i detalja likova koji su sakriveni objektima od igračevog pogleda. Recimo u CP2077 možeš vidjeti cijeli grad iz praktički orbitalne visine i vidiš tisuće pješaka i auta kako idu za svojim poslom, ali detalji su rezolucije digitrona iz 80tih i svi se kreću uniformno sve dok igrač ne dođe u područje interakcije.
Ono što je doista jako zahtjevno za CPU je guranje visokih fpsa kod agresivnog upscalea, širokog FOVa i LODa, što recimo Decima engine rješava iscrtavanjem samo 20⁰ većeg sektora svijeta od igračevog FOVa. Sve ostalo čeka na igračevu radikalnu promjenu pozicije kamere.
Ne znam zasto se se toliko uhvatili fps i ostali tehnickih detalja. Moj glavni problem je imerzija jer ne mogu/zelim da igram ljubavnu sapunicu niti da igram GTA sa zenskim likom (pljujte koliko hocete). Ove detalje poput mjehurica u pivi, pjeska, lancica ne mogu da primjetim u igrama niti kad bi zelio.
GTA V mi je bio goli kurac od price i likova, ovaj izgleda ide u istom pravcu.
Zivim za dan kad ce neko da napravi Getaway za moderne konzole sa ozbiljnim budzetom.
somethingwrong Ako će na SeS moći raditi ikako na 30fps, a očito će morati, onda na PS5 Pro bi moralo raditi i na 60 sa boljim postavkama, povelika je razlika ta dva hardwarea.
Malo sam skeptičan koliko se može dobiti skaliranjem draw distancea, no skrećem pažnju na ovo - čak ako se uspije igra na Pro konzoli natjerati u 60 fps izvođenje, pitanje je koliko će se Rockstaru to isplatiti zbog par milja prodanih Pro konzola. Možda ako Sony to zbog svojeg interesa pogura ili će to naknadno uvesti kroz patch, u sklopu pripreme igre za PC release kada će skalirati i optimizirati engine za bezbroj mogucih konfiguracija.
solidmerlin koji ti je q♡♡♡ pa pucas minuse bez razloga, na izjave koje ne vrijeđaju bas nista i nikoga
Iritantne su mi te izjave tipa "čekamo pravu 60fps verziju"
Izađe brutalan trailer s hrpom detalja i jedino što ste uspjeli je zasmrditi temu komentarima o rezolucijama, frame rateu i generacijama konzola
weky Dao sam ti gore video sa famoznim detaljima. Tu nisi reagovao.
Ej pogledaj moj post gore di sam stavio screen od frenda. Sve isto misli i on S njim sam se "svađao" oko petice jer njemu se nikako nije svidjelo da smo imali tri lika dok meni je. Najviše jer se svw lijepo uklopilo u priču i kako su se povezali/ našli.
Evo da ne tražiš.
voltriz niti da igram GTA sa zenskim likom (pljujte koliko hocete).
Si vidio kako trese? Za ozbiljno, unatoč vjerojatno slabijim predispozicijama za šaketanje i manje stamine (lol), možda bude zanimljivo igrati s njom, sve ovisi o dizajnu misija. Ne vjerujem da će poslije svake hrliti Jasonu u zagrljaj jer sumnjam da su išli raditi neku sapunicu ili soft porn. Vjerojatno idu u skladu s novijim trendovima te žele dodatno zainteresirati i ženski dio gamera. Baš iz tog razloga očekujem da neće raditi comic relief iliti hendikep lika tek toliko da se nađe ili kojeg treba svako malo spašavati.
solidmerlin Trevor zna biti iritantan (u stvarnom životu bih ga najradije pregazio bagerom), no to je osobna preferencija. Rockstar je poznat po vrhunskoj katakterizaciji likova i sama činjenica da se o tome toliko raspravlja, znak je da su uspjeli.
A usporedbe sa Cyberpunkom koji je izašao u raspadajućem stanju sa GTA V kojeg su ispeglali maksimalno koliko su mogli i koji je na PS3/X360 radio odlično također ne stoje.
Pusti moje izjave, ljudi ih rado izvlače iz konteksta.
voltriz pa što komentiraš ako ne voliš takve igre?
Zaobiđeš temu i ne kupiš igru.
GTA V je po svim statistikama pokazao da je vrh industrije i iznadprosječni proizvod.
Najjača mi je fora kako nekim muškarcima smetaju ženski likovi jer se ne mogu uživiti.
Ali mogu u nekog vještca koji ispaljuje vatru i magije iz ruku.
Ljulja se jebena piva u flaši dok nosi gajbu, a vi tu serete.
Naravno da ne ali dodjes covjece i napises doslovno zasto komentiras ako ne volis ovakve igre? Pa da ne volim ne bi komentirao, koji je cilj uopste takvog tvog komentara? Zato sto sam napisao drugaciji stav od ostatka teme?
Uostalom, rijetko pisem a ne zelim daljem da naglabam oko necega sto ne vodi nigdje.
Meni paše ženski lik za promjenu od Rockstara. Po ovom šta vidin nije forsirano. Pogodili su da je seksipilna ali i opaka ovako na prvu…
Detalji su fora, posebice u Kojima i Rockstar igrama, ali to je nesto sto je trenutno, gameplay je pak nešto što se proteže kroz citavu igru i nosi ju te je puno bitnije IMO. Ako to odrade kako treba ovaj puta, ostalo ce samo biti bonus. 30 fps je pak dosta dobro, dokle god istu tu igru ne probas negdje u 60fps. Tada je tesko nazad, ali s obzirom da cu je jednom vjerojatno na Series X zaigrati, gdje ce biti 30fps, za bolje necu ni znati.
Kad GTA 6 izade u sredini 2026. to je vec kraj te konzole za takvu igru, slicno kao i PS3 u 2013. Ici ce na full detalje i prezentaciju te sto stabilnijih 30fps na osnovnom PS5 sto je logicno i videno u zadnjem traileru, PS5 Pro mozda bude imao 40-60 fps sa nekim Pssr ili Fsr4 tehnikama a mozda cak i FG.
Krajem 2026. ce se vec duboko pricati o PS6 i Xbox PC-u te verziji za PC, tko ne voli divlju, brzu i kaoticnu igru u 30fps neka kupi noviju/snazniju konzolu ili PC…slicna prica kao i 2013.