• Uređivano

sanzo tako je, a realno nije neka razlika, barem ja ne vidim kada micem slidere. Kad ukljucis RT ili nabijes sjene, onda vidis kao neki skok. Mah, bitcham bezveze, jer sam razocaran sveukupnom situacijom. Ako je nesto pozitivno, to je da cu rijesiti backlog, odigrati preostale Sonyeve igre na Steamu i cekati rijetke bisere poput Indya i KCD2 koji bi trebao biti dobar.

@somethingwrong kazem, samo sam razocaran kamo sve to ide, uopce nemam vise neki wow efekt kada instaliram neku novu igru

deathwish ma za geforce now na steamdecku. je odg bio. Treba mu velika propusnost

Isto kak moj oculus quest lose radi preko wifi dok nisam poseban wifi 6 router uzeo za njega.

    deathwish aha, nisam uopce skuzio odgovor 😁

    Deadwalker najpromašeniji marketing ikada. Šta su mislili da ljudi neće pogledati specifikacije? Možda i ima koji optimist koji vjeruje da će FG i DLSS4 zamijeniti toliku fizičku razliku. Možda sam u krivu, ali čisto sumnjam…

    @sanzo @chono što se tiče postavki. Osim same rezolucije koja ima masivne zahtjeve i na grafiku i na VRAM, slijede Path Tracing, Ray Tracing (pogotovo lighting dio), Shadows, SSR itd.
    Sve ostalo je više-manje ne toliko vidljivo ili zahtjevno.

    Naravno što više dižeš ostale postavke to se više približavaš udaru na granice VRAMa, ali ovdje su najzahtjevnije rezolucija, HiRes texture i kad to sve upališ čak i FOV koji daje ogromne razlike na visokim postavkama.
    I nije da su u multi naslovima na PS5 mid postavke. Zapravo kad pogledaš pokoji DF video sa usporedbama sve se to vrti na high-ultra. Jesu primjetno drukčije samo u smislu RTa, jer obični PS5 nema fizički čime raditi Full RT ili PT.
    Ono šta redovito PS5 radi bolje od low-mid range 30 i 40 serije su upravo teksture zbog VRAMa i direktne veze izmedju SSDa i GPUa koja još nije zaživjela na PC iz 100 razloga.

      • prayer

        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      O kriste isuse kako bi volio ponekad da ne znam čitati.


      chono Ali nije poanta, poanta je da Nvidia govori kako se CP77 iz 2020. na 5000 seriji vrti u 29fpsa i to im je marketing…

      Vidiš, ja pak mislim da im je to jako dobar marketing jer oni na kraju dana pored samog GPU-a prodaju i DLSS koji je glavna značajka pored boljih drivera i podrške zašto ljudi izaberu NVIDIU/PC gaming naspram AMD/Intel i konzola. Znaš šta plačaš i znaš šta dobivaš, oni su ovdje jasno pokazali da mogu pri nativnoj 4K rezoluciji pri maksimalnim detaljima uz Full RT tj PT gurati 4K/30. Koja druga kartica to može? Koji drugi gaming komad HW-a to može? Ali nije čak ni u tome poanta, ponta je da su pokazali koliko taj adut zvan DLSS donosi na stolu, koje performanse daje jer kažem, što se mene tiče ako ja ne mogu primjetiti fejk sličice i fejk rezoluciju onda na kraju dana koga boli K zar ne? Platio sam grafičku koja daje performanse koje reklamira.

      Ista je drama bila sa prvim FG i sa DLSS-om kad je izašao pa je sada standard u gamingu. Koristim FG u svakoj igri koja mi to dopušta i boli me kifla.

      somethingwrong neznam, xbox je jaci stroj od ps5, pa u Indyu naginje medium, a GI i sjene ispod PC low postavki. Stalker 2 isto, hellblade 2 isto.. i sve to na 30fpsa. Kazem, neda mi se o tome vise, tebi je mozda sada to cool i fora zbog novog PCa, meni je onako meh, cijela ova generacija

      Zero Ako će raditi ofrlje, to će se vidjeti i kroz prodaju PC igara. Kad imaš target platformu koja je za multiplatform igre PS5, smisleno bi bilo da se na sličnom PC hardveru vrti jednako ili bolje, razlika u arhitekturi odavno nije prepreka.

      Izgleda da konzole spašavaju gaming od AI FG Jacketman pošasti, ali ako PS6 krene u FG 4X smjeru onda je to znak gaming Singularnosti i Skynet se bliži😁

      Vratimo se 14 godina u proslost kada smo potvrdivali benchmarke Nvidie i AMDa, a danas dokazujemo da su fake…

      Neznam, imam RTX 4060 i PS5 PRO…

      Primjer;

      Pokrenem Hogwarts Legacy, gubi memoriju, FPS pada nakon pola sata pičke materine

      Pokrenem STALKER 2 na PCu, igra u rasulu, šteka, gubi memoriju pičke materine….

      Pokrenem Spiderman 2, Horizon, TLoU na PS5 PRO i vilica pada


      Hvala lijepo Ha-Ha-Ha


      PS5 PRO me sa prodajom PS5 slima došao 420 eura, (skinut DVD sa slima i stavljen u PRO)

      TCL 65C809 me na akciji došao 800 eura

      1200 eura PS5 PRO i 65" televizija.


      RTX 5070 - 700 eura kod nas vjerovatno


      Svakom njegovo, ali umorio sam se od tih grafičkih i procesora. Kada sam stavljo RTX 460 morao sam i mjenjat matičnu, nisam uzeo neku ekstra skupu, ali bilo je potrebno.

      Smatram da se nemože više reći "pa šta, samo promjenim grafičku i briga me".


      Super mi dođe PC da zaigram Baldurs Gate 3, Totral War ili štagod kada žena gleda TV, ali da, malo mi dopizdilo to dizanje zahtjeva iz mjeseca u mjesec. Prije su se ti TITANI smatral jako rijetkim i niti su bile često u testovima, a sada se stalno spominju neke 4090 i 5090 kartice kao da je to pičkin dim i to ima svaki korisnik!

        doktor1 Pokrenem Hogwarts Legacy, gubi memoriju, FPS pada nakon pola sata pičke materine

        Hogwarts Legacy je poznata igra koja ždere Vram, s obzirom na smjer AAA igara i sve više UE5 naslova, 16gb Vram je zlatna sredina, sve ispod 12gb Vram su entry gaming kartice za nove AAA naslove…sad but true.

          stitrek

          O tome i pričam! Sve gladnije i gladnije igre i onda pokrenem Horizon Forbiden West da vidm kako sam naštelo HDR i HGiG i padnem sa stolice kako izgleda. I ne samo Horizon, pa 90% igara koje imam na PS

            • Uređivano

            doktor1 hogwarts

            Stalker 2 zadnji patch

            Horizon FW

            doktor1 O tome i pričam! Sve gladnije i gladnije igre i onda pokrenem Horizon Forbiden West da vidm kako sam naštelo HDR i HGiG i padnem sa stolice kako izgleda. I ne samo Horizon, pa 90% igara koje imam na PS

            Playstation je platforma gdje igre trebaju biti ispeglane i izbalansirane, to je dobro i za PC…igre ionako na PS5 izgledaju vrhunski tako da na PC ne trebamo puno bolju grafiku, vec izbalansiranu optimizaciju koja ne zahtjeva preskupe graficke ili 4X FG kerefeke🙃

            @doktor1 i onda imas situaciju gdje Horizon FW na PS5 izgleda bolje od najvecih postavki na PCu u pola fpsa. Ono o cemu pisemo ovdje, nonsense

              chono i onda imas situaciju gdje Horizon FW na PS5 izgleda bolje od najvecih postavki na PCu u pola fpsa. Ono o cemu pisemo ovdje, nonsense

              Što je točno nonsense ovdje?
              Port je odličan i igra praktički nema premca u onome što radi i prikazuje. Igra radi nativno na 4K na PS5.
              Da ne govorim koliko je Decima engine bolji od ostalih multiplatform enginea. Moraš biti svjestan da ovaj Horizon radi i na PS4 također, a Death Stranding koji je isto na Decimi radi čak i na iPhone.

              To je optimizacija. Možda i najbolji primjer uopće dobrog engina i igre bez bugova i sa odličnim portom.

              BTW upalio sam H FW na PS5 Pro. To je tek eye candy, pogotovo na velikom TV.
              I sad imajući to na umu, treba znati da Horizon sa ovim setinzima u 4K na Pro ide u 60fps. I usporedi to sa Wukongom koji na GPU od 2000 dolara ide na 28fps.

              Manimo se platform warova više. Nema valjda itko da će reći da Wukong na max postavkama radi ili izgleda bolje nego Horizon.

                somethingwrong I sad imajući to na umu, treba znati da Horizon sa ovim setinzima u 4K na Pro ide u 60fps. I usporedi to sa Wukongom koji na GPU od 2000 dolara ide na 28fps.

                A dobro sad, 5090 ima 28fps ali sa PT, to je tehnologija iz buducnosti😁 PT je ono što je bio RT prije 5-6 godina, znaci PT dolazi tek na PS7, Sony racionalno uvodi hi-space-tech🚀

                stitrek Ne samo VRAM, već na 1440p max settings zauzeće RAM-a ide preko 20 GB (Hardware Unboxed je to detaljno testirao). U toj skupini koja ide preko 16 GB na toj rezi i detaljima su još npr. TLOU1, Jedi Survivor, Dragons Dogma, Avatar…Ako je manje memorije dolazi do stutteringa. Danas nitko ne bi trebao slagati gaming konfiguraciju a da ima manje od 32 GB.

                  Zero

                  Da, to sam još prošle godine testirao i sistemski RAM mi je išao i preko 21gb jer sam imao samo 8gb Vram, da je graficka imala 16-20gb Vram tada bi koristila manje alociranog sistemskog Rama.

                  U tom testiranju HU je ukazao na problem kartica sa 12gb Vram kojima bi se kod potpune iskoristivosti sporije ucitavale texture i dolazilo bi do stutteringa, sve navedene igre su imale slicne pojave a u 2025. ce nažalost biti toga još više kod takvih mega AAA igara.

                  Slažem se, 32gb je novi gaming standard, pogotovo za korisnike kartica sa malo Vrama.

                    stitrek da je graficka imala 16-20gb Vram tada bi koristila manje alociranog sistemskog Rama.

                    Ne bi, Hardware Unboxed je testirao s RTX 4090. Evo videa: