Iz onih kanala što sam pratio nitko ne gleda na novu Nvidijinu seriju kao revoluciju i svi su oprezni prije samog testiranja. Da, ima tu puno novog techa, ali očekivano su odabrali najbolji slučaj kada sve funkcionira gotovo pa savršeno s DLSS+MFG, a s obzirom na stanje s PC portovima (ili PC verzijama uopće), idealni scenarij je obično daleko od najčešćeg, sve ovisi o podršci za igre kroz updejte i drivere. Brzo će kraj mjeseca pa će se vidjeti.

Ali PC gaming je obično takav. Evo, ja sam sinoć morao ići brisati konfiguracijsku dll datoteku da bi se Forza 4 Horizon uopće pokrenula. Srećom pa imam volje namještati i tražiti rješenja. Mnogi nemaju, pa skroz razumijem konzolaše koji su alergični na spomen igranja na PC-u jer znaju da će se morati zajebavati i drkati sa stvarima kojima ne bi trebali.

    • Uređivano

    Zero sto je najgore upravo ovakav tech dovodi do rjesenja za lose portove i neoptimizaciju. Sto se Forze tice, igra ti je izgubila support, polako umire naslov, tako je dizajniran.

    Ja primjerice nisam imao takav slucaj kao ti, a sin roka skoro svaki dan. Jedino sam morao instalirati G hub kako bi volan radio.

    Primjer s druge strane, Xbox igraci nemogu igrat stalker 2, ja na PCu gustam

      chono To mi je sumanuto s većinom vožnji danas, nakon par godina već znaju nestati sa digitalnog storea (tu je bivši Codemasters vjerojatno prednjačio). Tako i s podrškom. Ako se donedavno prodavala, ona bi i podrška trebala biti aktualna. No da, generalno se slažem, što idemo dalje, to sve gore.

        • Uređivano

        Zero nazalost da, poput ostalih sportskih igara, bas neprijateljski odnos prema igracima.

        Inace, bilo je lijepo jucer vidjeti Zero_G playing Forza 😊

        chono vidiš da će nas konzole spasiti Ha-Ha-Ha
        Tamo se mora optimizirati htio-ne-htio.

        Miskim da će se uskoro dignuti embargo na reviewe za 5080, baš me zanima

        chono sto je najgore upravo ovakav tech dovodi do rjesenja za lose portove i neoptimizaciju

        Ma loši i neoptimizirani portovi su uobičajena stvar još od devedesetih kad sam ja počeo igrat na kompu, vjerojatno i ranije. Ovo je samo nova isprika.

        Sve ovisi koliko dev dobije vremena i resursa za port, a načešće je premalo.

          sanzo portovi da, igre razvijane primarno za PC su druga prica, steta sto ih nema vise u ovom visokobudgetnom dijelu (stalker, metro, cp, witcher, elder scrolls, half life, baldurs gate, doom, max payne…). Trebamo ih iz ovih razloga koje Nvidia pokusava izvrnuti u svoju korist. Treba nam jos jedna Doom - Far Cry - Half Life 2 godina. Vrijeme je za inovacije i neke nove velike stvari.

          Flamingosi su me dokrajčili Ha-Ha-Ha

          sanzo Sve ovisi koliko dev dobije vremena i resursa za port, a načešće je premalo.

          Sada će vrijeme i resursi za portove biti dodatno smanjeni jer eto, neka kompletni teret nose upscale rješenja i FG. Još kada se veći dio PC publike prebaci na kartice s FG-om, bojim se na što će to ličiti.

            Ako će raditi ofrlje, to će se vidjeti i kroz prodaju PC igara. Kad imaš target platformu koja je za multiplatform igre PS5, smisleno bi bilo da se na sličnom PC hardveru vrti jednako ili bolje, razlika u arhitekturi odavno nije prepreka. Sve ostalo su isprike. Gameri će vjerujem to prepoznati, nema smisla prilagođavati se nerazumnim zahtjevima kad bi situacija trebala biti obratna. I nije čak sve ni u hardveru ako imaš najrasprostranjeniji engine UE5 koji i dalje nije dovoljno prilagođen aktualnim platformama.

              Zero nije te dugo bilo u PC gamingu 😊 vrti se bolje u tome i je problem. Iste postavke u mutliplatform igri ce jedna 3060 ili 4060 bolje izgurat nego PS5. Problem su nove igre, ono sto se sada pokusava progurati kao normalno. Zblurane genericke UE5 igre bez duse. Isto tako prezentira se da jos neizasla graficka vrti igru staru 5 godina u 29fpsa

                chono Zblurane genericke UE5 igre bez duse.

                Pricate kao da ima masa UE5 igara, a ono tek nekoliko izašlo. Problem su devovi koji preko kurca portaju igre i system koji zbog neistog hardware zahtijeva puno vise vremena za optimizaciju. Nikada se to nece promjeniti i pc gaming ce uvijek imati svojih mušica.

                chono Iste postavke u mutliplatform igri ce jedna 3060 ili 4060 bolje izgurat nego PS5.

                Novije igre generalno neće. I to prvenstveno zbog VRAMa. Što je vrlo lako usporediti, pogotovo u igrama koje su prvo izašle na PS5 poput GOW R, TLOU1, Horizon FW itd. Da si rekao 4070 pa ajde nekako

                  chono uz nepostojeci net koji radi stabilno i brzo.

                  Vise manje ovo mozes doma uz optiku i wifi 6/7 router

                    • Uređivano

                    somethingwrong rtx 3060 dolazi u varijanti 12gb vrama. Ja sa 3070 i 8gb vrama vrtim sve igre bolje nego ps5. Nisu vrami bitni, pogotovo kod Ragnaroka i tlou1, gdje su zadnje navedeni krpali nakon fijaska u izlasku na PC. Sada je to kudikamo bolje.

                    Wukong kao zadnja eye candy igra se na medium postavkama (ekvivalent PS5), DLSS quality na 3060 vrti u prosjeku 70fpsa na 1440p. PS5 na 1440 quality ima 30fpsa.

                    Ovo za first party PS naslove je u pravilu tocno kako pises, multiplatformi ne. Ali nije poanta, poanta je da Nvidia govori kako se CP77 iz 2020. na 5000 seriji vrti u 29fpsa i to im je marketing…

                    @deathwish nisam razumio post

                      somethingwrong

                      Meni se čini da se sve te igre na 4060 kako je @chono rekao vrte podjednako kao na konzoli, problem je kad oćeš nešto iznad medium-high postavki i odjednom ti treba grafička koja košta kao rabljeni automobil.

                      Deadwalker Sada će vrijeme i resursi za portove biti dodatno smanjeni jer eto, neka kompletni teret nose upscale rješenja i FG. Još kada se veći dio PC publike prebaci na kartice s FG-om, bojim se na što će to ličiti.

                      Naravno, ali to je uvijek tako, jednostavno portovi zarade puno manje pa se i manje truda uloži u njih. Svaka stvar koja dodatno ušpara će se koristit.

                        chono Ovo za first party PS naslove je u pravilu tocno kako pises, multiplatformi ne. Ali nije poanta, poanta je da Nvidia govori kako se CP77 iz 2020. na 5000 seriji vrti u 29fpsa i to im je marketing…

                        Ne samo CP2077 nego i Wukong ide na 28 fps native na 5090 i to im je u marketinškim slajdovima Ha-Ha-Ha
                        Alo, 5090. Za 2000 krvnih zrnaca.

                        Wukong lijepo izgleda, ali nije ni blizu Cyberpunku na Max, nije ni Horizonu, GOW R ili šta god već. To samo govori o optimizaciji, koje praktički nema. Je, možda UE5 radi zahtjevna ludila sa Lumenom, ali nije impresivno kad gledaš. Zapravo ništa značajno impresivnije nego što Wukong izgleda na PS5 ili Pro, bez ikakvog obzira na postavke, to se zapravo ne vidi.

                        Cyberpunk s druge strane je nebo i zemlja u odnosu na PS5 verziju.

                        • Uređivano

                        sanzo tako je, a realno nije neka razlika, barem ja ne vidim kada micem slidere. Kad ukljucis RT ili nabijes sjene, onda vidis kao neki skok. Mah, bitcham bezveze, jer sam razocaran sveukupnom situacijom. Ako je nesto pozitivno, to je da cu rijesiti backlog, odigrati preostale Sonyeve igre na Steamu i cekati rijetke bisere poput Indya i KCD2 koji bi trebao biti dobar.

                        @somethingwrong kazem, samo sam razocaran kamo sve to ide, uopce nemam vise neki wow efekt kada instaliram neku novu igru

                        deathwish ma za geforce now na steamdecku. je odg bio. Treba mu velika propusnost

                        Isto kak moj oculus quest lose radi preko wifi dok nisam poseban wifi 6 router uzeo za njega.