foggy Dugi fajtovi nekad

Ovo zaista ovisi o setu neprijatelja koji ti igra ponudi. Sada sam u jednom dungeonu, borbe traju i traju. Iskreno, malko su mi već dosadile jer je broj okršaja stvarno enorman. Pa se dogodi da 15 min ode u prazno jer na kraju takve borbe dobijem nekih 6000EXP-a. Wtf.

Taj drugi dio igre je malko pretjeran, u svakom smislu. Ipak, priča je baš jako dobra. Kako kažeš, jednostavna ali jako dobra. Dobar je Sakaguchi pripovjedač, nisam nikada ni sumnjao.

foggy otvorio Growth tree

Odmah si oključaj Solar Flare i Fire i Lightning Semidare sa Leom. Čini razliku veliku.

foggy Ono što je dobro su boss fajtovi - majko mila ima teških i svaki je challenging.

Apsolutno svaki, posebno u drugom dijelu igre, je izazov. Bio sam 10lv iznad jednog, skoro me koknuo. Baš se treba pripremiti i znati što i kako napraviti.

foggy čak mi je zato grind ok jer sve ima smisla i čini razliku

Čak sam grind nije niti dovoljan. Bitna je jako oprema koju imaš, jewels i buffs koje si namjestiš. Čak ni tada ne znači da će biti lako. Baš sam jučer morao malo mućnuti glavom i paziti ne samo na napade koje koristim već i na poziciju na koju stavim likove. Vidim boss ima 134 tisuće HP-a, skoro mi je pozlilo. Ipak, skužim kako mu lijepo skidam HP i da će pasti relativno lako. NEĆE! Ubio me svojim giga napadom jer ga nisam uspio zaustaviti. 11 tisuća HP-a mi je uzeo, instant game over. Malo promrdam opremu, namjestim likove, razradim strategiju i išlo je relativno dobro. Na kraju mu je ostalo 7000, počne pripremati giga napad, rekoh, idem na sve ili ništa i pao je. Nakon 25min borbe. Nakon toga sam ugasio, nisam više mogao razmišljati. Ha-Ha-Ha

Super su mi i side questovi, ima onih fetch ali većina vodi ili do skrivenog bossa ili ima neku svoju mini pričicu.

Za sada sam oduševljen igrom jer je baš na tragu starih klasika.

    kabegami Slažem se u potpunosti. Samo da su random encountere sredili bolje, i da je combat ipak puno raznovrsniji - i imamo devektu od igre. Ovako će combat jako utjecat na ukupni dojam, a i taj grind malo.

    kabegami Čak sam grind nije niti dovoljan.

    Ma znam, nisam sad htio knjigu pisati. Stalno nešto kemijam i super mi je kak gemovi igraju ogromnu razliku. Prvo sam mislio a šta je ovo, Gem +1 neki, pa di će mi to značit… Ali znači. Level up znači. Attack power znači. Sve znači, ali je jako basic u suštini i u fajtu se osjećaš nekad jako limitirano a to me smeta.

    kabegami Super su mi i side questovi, ima onih fetch ali većina vodi ili do skrivenog bossa ili ima neku svoju mini pričicu.

    Meni je gušt bio svaki skoro. I sad kak priča ima više dimenzija i smjerova mi je genijalno. Osjećam se kao u FF6 kasnije kad skupljaš sve. Nekako mi sve ovo ima smisla tu, baš u najbolje vrijeme mi je došlo to da idem okolo i da se sve otvori (world map, ship? ajme sreće).

    Sve mi je zapravo genijalno osim combata, fali mi više skillova, drugačije taktike i area skillovi najviše. Ostalo je dosta basic, pogotovo u prvih 20h gdje bi mnogi mogli odustati jer growth tree i više svega tek u part 2 krene dobivati karakter.

    P.S - Si ubio ono govno u labosu u purple chestu? Gangbangao me a 2 levela sam iznad. Btw, imaš video gdje Sakaguchi pokazuje kak ga ubit prije nego spawna Dark verziju 😃 Sakaguchi sve igra i testira - očito je htio da igra bude ovakva. Mislim, ima smisla da se malo mučim, ali nekad kao da je spike prevelik i balans ne štima jednostavno (neka podrućja tipa Omega su level 50 recommended, a lakše mi je tamo nego u šumi gdje je lv 44 recommended).

      foggy Si ubio ono govno u labosu u purple chestu?

      Eternal Holy? Ha-Ha-Ha NE! Resitirao sam igru kad sam vidio da mi nonšalantno oduzima 4500HP-a. Činjenica da mi radi tako ogromnu štetu dok je udaljen mi se čini… krajnje nepoštenom. Za sada sam ga prekrižio i uopće ne mislim o njemu. Imam nekoliko L jewela koji umanjuju Holy dmg pa bih rekao da dobro napredujem ali vjerojatno će pričekati dok ne dosegnem barem neki 65lv. Nisam ni znao da može prizvati dark verziju. Tnx kaj si mi rekao, morat ću onda dobrano razmislit kak ga koknuti.

      foggy Omega su level 50 recommended

      Omega baš daje lijep EXP, barem dok ne prestigneš lv50. Još si fino staviš Unfamiliar Stone za double exp i lakše to ide, puno lakše.

      Trenutno sam izgubljen po svijetu i bildam se koliko mogu, želio bih što više popuniti Grow Tree jer vidim da svaki, pa i onaj najmanji, power up znači OGROMNU razliku

      foggy Sakaguchi sve igra i testira - očito je htio da igra bude ovakva.

      Ma luđak! Tko bi rekao da će po stare dane servirat nešto ovako hardcore, i to još kao "igrica za mobitele". Igrica za mobitele my ass. Jest da sam kežualac ovih dana ali jednostavno ne mogu spavati u miru dok me tamo neki boss maltretira. Već me dugo neka igra nije potaknula na ovoliko taktiziranje, i točno me vraća u neka prošla vremena (kad nisam sve igrao ne easy).

      foggy balans ne štima jednostavno

      Upravo to i mene muči. Dogodilo mi se da je neki boss 5lv iznad puno lakši od nekog koji je 8lv ispod mene. Ne znam uopće po čemu da se ravnam i izgleda mi poprilično random. Ista stvar je sa normalnim monsterima. Dođe mi muka od nekih borbi iako su protivnici slabiji od mene (vidim po broju EXP-a). Fino je to izazovno i sve ali ne mora baš 99% vremena biti takav izazov. Posebno kad borba sa random monsterima (u Dimengeonu) traje 20min.

      -

      Da ne bude sve tako crno likovi su mi ODLIČNI. Posebno Tan, koji je mračan, ali ne onako edgy/cringe mračan. Nego baš kao čovjek kojeg život nije mazio a opet ima dozu ljudskosti i dobrote u sebi. Roboti su mi isto zanimljivi, čak i mali Ez za kojeg sam se prestrašio da bi mi mogao ići na živce ako bude bahat. Mali je baš višedimenzionalan. Stari gusar mi je također odličan, podsjeća me malko na Seda iz Lost Odyssey. Leo je odličan protagonist, iako mi se u početku činio dosta suhoparan zbog amnezije i svega što mu se događalo. Srećom, taj dio nije dugo trajao pa mi je baš postao zanimljiv.

      A tek one pričice koje čitaš. Naprosto mi je odlično kako igra odvoji bome veliku satnicu da ti ispriča neke detalje o likovima, svijetu, događajima. Posvetili su se takvim detaljima i servirali malu slatku narativnu poslasticu.

      Nažalost, dnevno uspijem poraziti maksimalno 2-3 bossa, nakon toga mi postane malko naporno toliko se boriti pa se rađe posvetim nekim drugim stvarima. Budem igrao polako i otkrivao koliko će mi se dati. Još ako moram malo grindati, brzo se nakupi satnica. Sreća barem se ne moramo brinuti oko love, jer jednom kad dobiješ Money x2, jedan grind od 1h je dovoljan da dosegneš milijun.

        kabegami Da ne bude sve tako crno likovi su mi ODLIČNI.

        I meni. Sve čitam, sve slušam, sve tražim. Dizajn storyja kroz priče party likova mi je baš nekak super. Isto doziram kud idem i što mi se radi, a počeo sam skupljati 20-30 Dimengion monstera pa ih zrokam. Najviše to radim kad mi fali ključeva (uvijek 1-2 budu uz takav fajt).

        Kak mi je super bilo ono sa Warp pointima 😃 Toliko tih sitnica koje daju još jednu dimenziju svakoj linearnoj lokaciji. Stalno je nešto, pa kad se vrneš u te toy box sobe pa kasnije imaš druge opcije i nešto novo otvoriš… Kakav respect starim, dobrim vremenima. I to što kažeš - jedan ATK + skill znači nekad taman da u jednom hitu mlatiš, ili da Arrow Rain bude OP as fuck 😃

        Mislim da mi je najgori potez bio igrati Metaphor prije ovoga - tam je fajt izvanserijskogalaktički. Nema veze, guštanje je svakako tu. Ali nije bilo prvih 15h - taj part 1 je dosta simple, sve je ustvari kasnije bolje.

        O Sakaguchi, jebala te ova dva bossa koje sam danas ubio. Ma i onaj treći kojeg nisam uspio.

        Eto toliko. LP

        Pridružio bi se - najviše me gimmick ždere u fajtu. Onaj blob u palači… Ubio sam ga bez da sam skuzio kak mu se radi damage 😃 Ima veselja, nekad mi nije jasno što treba pa brute force bacim.

        Nisam 2 dana igrao, jučer nisam htio ić spavat koliko mi se igralo.

          foggy Ubio sam ga bez da sam skuzio kak mu se radi damage

          Pa bome svaka čast, ja ne bih imao živaca biti toliko ustrajan. Da, njega zvizneš kad se podigne prema gore, sjećam se jednog sa početka igre, tamo u Vence, pa mi nije bio problem. Mechteria neprijatelji su općenito najnaporniji i uvijek treba duže da ih se ubije.

          Naživcira me igra brutalno, ali ima nešto zarazno u sebi da je jednostavno ne mogu pustiti. Jako je hardcore, kao turn based Dark Souls Ha-Ha-Ha Uopće ne vjerujem da takvo nešto i igram jer inače lako odustanem ako je baš jako teško.

          Danas je "boss rush" bio puno bolji i uspješniji i čak sam zadovoljan koliko sam ih počistio. Još koji level i bome se bacam u koštac sa Eternal Holy (taj mi je još uvijek najgori). Trenutno sam lv58 i ide nešto lakše kad si desetak levela iznad svega što ti stane na put, ipak ne toliko da se možeš opustiti. Slaganje opreme je najključnije od svega.

          Baš daje osjećaj satisfakcije kad sve posložiš kak treba i onda borba samo klizi, a opet moraš ostati dovoljno oprezan jer će te te u protivnom smlaviti ako.

          foggy najviše me gimmick ždere u fajtu

          E tu sam dosta podijeljen. Gimmick daje neku posebnu čar i još dodaje jednu razinu taktiziranja ali samo ako je dobro izvedeno. Ono kamenje koje lebdi oko neprijatelja i blokira tvoje udarce ako ne paziš kad udariš mi je super bilo. Ima i nekih potpuno glupih, kao one male biljkice koje boss "posadi" a eksplodiraju ako ih ubiješ, taj mi je baš išao na živce. Imao sam auto counter pa sam 3 puta umro jer mi se nije brisao Growth Tree. Pao je odmah čim sam maknuo counter.

          Ali priča! Kako je dobro raspoređena po side questovima, tako da imaš osjećaj da ništa što ti igra baci nije opcionalno. Posvuda ima neki detaljčić, neka priča, NEŠTO. Ma milina.

            kabegami Ono kamenje koje lebdi oko neprijatelja i blokira tvoje udarce ako ne paziš kad udariš mi je super bilo.

            To je good stuff. Prvo gledam sta radim, kad ono bacam u kamenje. I svaki fajt je sve tezi sto se duze boris, fora je osmisljeno, ali faaaaali jos koji pedalj da bude bas ono, pravo. Na veze, danas malom pomazem, idemo dalje u quest. Da, questovi su zakon, sve je story i bas taj sitni napredak me veseli.

            Dosta se ljudi bune da su izgorili od fajtanja, kuzim to, a opet ja evo gustam cim upalim i sve doke ne ugasim.

            Mjuza… ajme kako udara.

              foggy Dosta se ljudi bune da su izgorili od fajtanja, kuzim to, a opet ja evo gustam cim upalim i sve doke ne ugasim.

              Samo razmisli koliko je originalna IOS verzija bila teža gdje je samo Hard bio dostupan. Činjenica da si ljudi nisu porazbijali mobitele mi je najfascinantniji dio te priče. Ha-Ha-Ha

              Mislim, teško je i ima dosta borbe općenito, ali toliko je dobra da jednostavno tjera na još… zaraza samo takva

              maverick

              Inače ovo nije baš standardna praksa za Falcom, i ovo je prvi put da YS doživljava takvo što, ali recimo Tokyo Xanadu je imao takav tretman, tako da nije ništa novo. Ima definitivno nekoliko elemenata koji bi svakako mogli/trebali biti enhanced pa se svakako nadam da će odraditi sve kako spada. Glede same priče, mislim da je lijepo zaokružena ali kada ovako razmislim ima jedan dio za koji mi se čini da je dobar temelj za dodavanje iste, baš me zanima kako će to odraditi.

              Iskreno se nadam da će save sa standardne verzije raditi na ovoj jer mi se nekako ne da sve ispočetka. Ali dobro, obzirom da 2025. stiže tek u Japan, stignem se predomisliti.

              Kako god, igrat će se. 😃

                Evo me opet malo sa Fantasianom.

                Ostalo mi je, čini mi se, svega par bossova, ali to je nebitno. Najvažnija vijest za danas, Eternal Holy je PAO!

                Nije niti stigao prizvati Darkness. Cheryl, Leo i Tan su ga zakucali, nije znao što ga je snašlo. Tako ozaren i pun samopouzdanja, bacim se na sljedećeg… koknuo me. Ali nema veze, sutra čistim što je ostalo i bacam se na final bossa. Kakva igretina.

                O pa završili smo isti dan. Ha-Ha-Ha

                Ne stignem sada pisati, dođem sa mega tekstom u dogledno vrijeme.

                Od mene samo jedno, GOTY 2024.

                  Kakva je grafika na PC-u i konzolama u odnosu na Apple uređaje (iOS, MacOS, tvOS)

                    kabegami Ne stignem sada pisati, dođem sa mega tekstom u dogledno vrijeme.

                    Evo baš recu derem, budem objavio čim dovršim 🙂

                    Meni nije JRPG godine, ali jedan od dražih koje sam odigrao lately. Igra s dušom i FF potpisom, koja traži challenge i svaki grind potpuno opravda jer sve ima smisla. Volim smislene RPG-e.

                    champion1 Kakva je grafika na PC-u i konzolama u odnosu na Apple uređaje (iOS, MacOS, tvOS)

                    Ovaj lik ne zna za brightness 🙂

                    Rekao bih da su modeli likova oštriji, a sve ostalo isto. Jedino što je razlika je ustvari težina - Normal nije postojao, bio je samo Hard na prvoj verziji. I na Normal je teško, vjerujte mi.

                    Imate demo pa probate

                    Ja jesan i ne svida mi se, pozadine mutne a oni prijelazi kad se kamera okrene ajme.

                    Mobilna igra malo prerađena za konzole.

                    Miljama iza recimo DQ 3hd kojeg san nedavno odigra

                      Miro Mobilna igra malo prerađena za konzole.

                      To sam i ja rekao, i nakon 60h mogu reći da sam 110% bio u krivu. Ovo nije mobilna igra apsolutno po ničemu. Prvih 15h nije baš najbolja reprezentacija igre, a pogotovo fajt na početku. 40 zadnjih sati je za mene klasik žanra, točno kak želim da mi ovaj žanr bude.

                      Velika šteta, stvarno velika ne odigrati ovu igru.

                        Fantasian Neo Dimension Review | PS5

                        Mislim da ću možda New Game + odigrati. Prekrasna igra, predivan art (mutnih pozadina koje su nekad bolesno predivne, nekad najmutnije ikad), nadnaravna mjuza i FF vibra all over the place. Grind je malo previše nekad, ali boss fajtovi su nešto najbolje in a long time. Najveći minus je što sam odigrao Metaphor prije ovoga, tak da mi fajt nikad nigdje više neće bit dobar na toj razini.

                        Sakaguchi, majstore, volim te. Stvarno igra koja me dirnula u dušu.

                        Review:https://foggyproductions.com/reviews/fullreview/fantasian-neo-dimension

                        foggy

                        A možda i jest ali kad me demo ne dirne nedan pare za igru pogotovo za mobilnu igru nedam 60e.

                        I jos kad je mogu odigrati na ipadu za 7e

                          Miro A možda i jest ali kad me demo ne dirne nedan pare za igru pogotovo za mobilnu igru nedam 60e.

                          Meni je uvijek apsurd čut to tvoje "nije me dirnulo" kad igraš JRPG koji traje 60h. Meni je igra navučena sedmica prvih 18h. Steta ako ces procijenit igru na temelju pocetnih sati, bas nije reprezentacija igre. Ali oke, ne pase, ne pase.

                          Za cijenu se slažem, baš su pretjerali. Baš previše. 40 bi bilo idealno.

                            foggy Meni je uvijek apsurd čut to tvoje "nije me dirnulo" kad igraš JRPG koji traje 60h. Meni je igra navučena sedmica prvih 18h. Steta ako ces procijenit igru na temelju pocetnih sati, bas nije reprezentacija igre. Ali oke, ne pase, ne pase.

                            Za cijenu se slažem, baš su pretjerali. Baš previše. 40 bi bilo idealno.

                            Ali iskreno neka igra klikne u 5 min odma znas da je to to, jebiga za rpg triba vise vrimena. Ali kazeš 18 sati navucena sedmica ja joj toliko vrimena nebi dao da ga jebes.

                            Ako dadu na plusu nekad probati cu je ili cu odigrati na ipadu na poslu za 7e jer 60e je stvarno previse

                              Miro Jesu oba parta za 7 ojra?

                              Rpg za 5min ili 5h procjenit je uvijek lutrija. Najbolji naslovi su mi briljirali tek kasnije - FF7 Midgar je valjda najgori prvi cd neke mi drage igre. Da sam tamo stao, greh. Tak mi je i s nekim novim naslovima.

                              Nije da branim, igra ima svojih problema. Moj najveci problem je sto sam usao u igru kao da je mobilna igra, a po meni tu nema nista mobilno. Kad sam skuzio da opet igram PS1, zaljubio sam se.