Mislim da je to očekivano kad je Switch 2 najavljen a o PS5Pro se šuška. Nema ni nekih velikih hitova na vidiku ove godine baš tako da prodaja ne bi trebala skočit do 2025.
Microsoft gasi četiri studija, među njima tvorce Redfalla, Hi-Fi Rusha, Evil Withina…
sanzo Mislim da je to očekivano kad je Switch 2 najavljen a o PS5Pro se šuška. Nema ni nekih velikih hitova na vidiku ove godine baš tako da prodaja ne bi trebala skočit do 2025.
Također je PS5 napokon bilo na stanju zadnjih 1 godinu ili nešto više tako da su zapravo svi koji su htjeli mogli kupiti po normalnim cijenama.
Xbox s druge strane nitko ne želi koliko god ih bilo na stanju i kakva god cijena bila.
- Uređivano
Prije bih rekao da je za PS5 zbog smanjenje cijena prošle godine i velikog Boom-a u prodaji, ove godine prodaja pala, tko je kupio kupio je još uz to prošla godina je bila prepuna hitova tako da je to isto sigurno pripomoglo. A Switch je u 7. godini života te ljudi nemaju vise toliko interesa za njime pogotovo kada sada ima alternativa.
Microsoft ide ka postajanju najveceg publishera, ovo je postepeno ciscenje malih studija…konzola im ima smisla samo ako je full otvorena ili handheld, pored PC-a i PS5 nemaju šta tražiti pa makar da ih prodaju u pola cijene…blink-blink okice-balonkice ove corpo-lude su sve rekle u odgovoru na pitanje
Deadwalker ma salio sam se, ali sam htio napisati jedan takav post, ako se i dogodi da mogu reci "jel sam vam reko"
Jebene Plačljive Cvilidrete
Lol, a lovu za igru pokupio MS.
Deadwalker Lol, a lovu za igru pokupio MS.
Mali studiji mogu nauciti lekciju na tuđoj koži iz ovog primjera, kljuc je raditi malo ali slatko, kvaliteta iznad kvantiteta i proizvod ce uvijek naci kupce…Gaming treba opet uci u eru kao 2000-2010, sve ostalo je corpo megalomanija koja bi mogla dovesti Gaming u stanje u kojem se nalazi glazba zadnjih 10-15 godina.
stitrek Romantiziras nesto sto je u sustini nista vise nego obicni kapitalizam. Igra moze i ne mora biti kvalitetna. Igra se mora prodati. Ako se ne proda, dovidenja. To vrijedi za apsolutno svaki kalibar studija, bio on indie ili AAA. Troskovi razvoja ne nestaju magicno ako odjednom ciljas na kvalitetu neke igre.
Prodaja ovisi i o dobro isplaniranom marketingu. Svjedočimo ovdje kako puno nas prednaruči neku igru i prije nego kaj izađe i još one koje nisu iz nekog dobrog uhodanog serijala pa kao po defaultu očekuješ bit će dobra i ta. Već novi IP-ovi pa i od novih devova na gaming sceni.
To je instant prodaja i zarada. Može ali i nemora ostat zapamčena na globalnoj razini kao neka igru koju smo nekoć igrali.
O Lies of P, Elden Ringu se pričalo danima a sad tu i tamo iskoći pokoji komentar. A onekim se još i danas priča. Ostave ili ne ostave traga.
To su dobre igre koje sam gore naveo da ne bi bilo zabune ali sa instant vijekom trajanja jer su prije svega neke poteške i ne da se ponovo igrati večini igrača.
Nema u njima nešto što bi vas natjeralo opet a da ne pričamo o trofejima što je najčešći fetiš i razlog ponovnog ulaska u igru.
Kada igru odigramo po nekoliko puta u kratkom razdoblju i opet ćemo jer nam se dopada zbog baze koja nam valja onda je to nama dobra igra. Pun pogodak.
O tome se radi jel neka igra bazično dobra ili nije.
- Uređivano
Fico Igra moze i ne mora biti kvalitetna. Igra se mora prodati. Ako se ne proda, dovidenja. To vrijedi za apsolutno svaki kalibar studija, bio on indie ili AAA. Troskovi razvoja ne nestaju magicno ako odjednom ciljas na kvalitetu neke igre.
Igre su u suštini vrlo rizični proizvodi jer čak da i dođeš do vrhunske kvalitete (u narativnom, gameplay, produkcijskom ili bilo kojem drugom smislu), ista uopće ne mora garantirati prodaju. Tim više je važno da se studijima dozvoli eksperimentirati (i fejlati u tome) jer ovo što je MS sada stvorio ovim zatvaranjima manjih studija je okruženje u kojem se niti jedan developer ne može osjećati sigurno ni na koji način. Nažalost nitko nema kristalnu kuglu da može predvidjeti što će tržište najbolje prihvatiti (i time osigurati odličnu prodaju) pa je nekako dosta bitno da se manjim studijima s manjim projektima dopuste eksperimenti i inovativnost. Microsoft (a i Sony) sada su se usmjerili većinom na AAA projekte koji postaju polako financijski neodrživi, s produkcijom koja obično uključuje obilje cruncha i s vrlo dugačkim periodima razvoja takvih igara. Za MS je to posebno problematično jer da bi GamePass ostao ljudima zanimljiv iz mjeseca u mjesec da ga plaćaju, nove igre moraju kontinuirano izlaziti.
Deadwalker realno marketing je sve, ali doslovno, ako ju reklamiras da iskace iz pastete neovisno o kvaliteti bude se kupovala jer smo mi ljudi takvi, a dok radi kak sad M$ radi sa Hellbladeom, igra za koju znaju gameri koji stvarno igraju, a casualci kojih je najvise nikad culi za igru onda igre flopaju. Marketing je skup meni je to jasno, ali uglavnom se niti ne trude, osim par trailera i to je to.