Prodaja ovisi i o dobro isplaniranom marketingu. Svjedočimo ovdje kako puno nas prednaruči neku igru i prije nego kaj izađe i još one koje nisu iz nekog dobrog uhodanog serijala pa kao po defaultu očekuješ bit će dobra i ta. Već novi IP-ovi pa i od novih devova na gaming sceni.
To je instant prodaja i zarada. Može ali i nemora ostat zapamčena na globalnoj razini kao neka igru koju smo nekoć igrali.
O Lies of P, Elden Ringu se pričalo danima a sad tu i tamo iskoći pokoji komentar. A onekim se još i danas priča. Ostave ili ne ostave traga.
To su dobre igre koje sam gore naveo da ne bi bilo zabune ali sa instant vijekom trajanja jer su prije svega neke poteške i ne da se ponovo igrati večini igrača.
Nema u njima nešto što bi vas natjeralo opet a da ne pričamo o trofejima što je najčešći fetiš i razlog ponovnog ulaska u igru.
Kada igru odigramo po nekoliko puta u kratkom razdoblju i opet ćemo jer nam se dopada zbog baze koja nam valja onda je to nama dobra igra. Pun pogodak.
O tome se radi jel neka igra bazično dobra ili nije.