Fico Igra moze i ne mora biti kvalitetna. Igra se mora prodati. Ako se ne proda, dovidenja. To vrijedi za apsolutno svaki kalibar studija, bio on indie ili AAA. Troskovi razvoja ne nestaju magicno ako odjednom ciljas na kvalitetu neke igre.
Igre su u suštini vrlo rizični proizvodi jer čak da i dođeš do vrhunske kvalitete (u narativnom, gameplay, produkcijskom ili bilo kojem drugom smislu), ista uopće ne mora garantirati prodaju. Tim više je važno da se studijima dozvoli eksperimentirati (i fejlati u tome) jer ovo što je MS sada stvorio ovim zatvaranjima manjih studija je okruženje u kojem se niti jedan developer ne može osjećati sigurno ni na koji način. Nažalost nitko nema kristalnu kuglu da može predvidjeti što će tržište najbolje prihvatiti (i time osigurati odličnu prodaju) pa je nekako dosta bitno da se manjim studijima s manjim projektima dopuste eksperimenti i inovativnost. Microsoft (a i Sony) sada su se usmjerili većinom na AAA projekte koji postaju polako financijski neodrživi, s produkcijom koja obično uključuje obilje cruncha i s vrlo dugačkim periodima razvoja takvih igara. Za MS je to posebno problematično jer da bi GamePass ostao ljudima zanimljiv iz mjeseca u mjesec da ga plaćaju, nove igre moraju kontinuirano izlaziti.