• renda

    •  
    •  
    •  
    •  

chono ali on je "solid" ne "solidni" tak da to znaci da je odlican realno.

Auuu, ovo je super. Koliko pozornosti na detalje.

Konja se može "propet" na zadnje noge ko baja Ha-Ha-Ha

A dok sam šprinto, vidio sam nisko stablo, ali mislio sam da neće biti reakcije pa me ljepo pokosilo.

Super je šta pritiskom na L1 možemo razgovarat i dobacivat likovima bez pokretanja razgovora.

Sada sam ko Emilio, ali drago mi da se dobro drži igra po pitanju Steama; za vikend bi moglo preći i 200


A još je bilo i onih standardnih poziva na bojkot radi neke pederane i slično.

    Mapa je ogromna! A ut je još i druga mapa. Evo pogled na veličinu i sadržaj obadvije mape.

    Pogled iz okolice dvorca na mapu i mislim da je sve šta se vidi pravi teritorij jer je stvarno ogrno područje. Također bi pohvalio i automatsku navigaciju konja kojem super kontroliramo brzinu i smjer bez da prekidamo njegov GPS.

    CryEngine rula! Najbolja vegetacija koju sam vidio u igrama

    Tribaju updateat lockpick mehaniku, na konzoli je prejebeno tesko easy lock sam otvara 10x dok nisam uspio. Nemogu ni zamislit kako je na hard…

      • Heat

        •  
        •  

      escoban Vjerujem mi, kad se privikneš, pogađat ćeš 100 od 100 za redom.

      Moram pohvaliti voice acting i mnoge likove koje upoznamo; naravno ne, pijanice i prosjake već ove u questovim i slično.

      Također, raznolikost kako odraditi neki zadatak je odličan.


      Sada sam od main questa završio na sporednom sadržaju na koji sam slučajno nabaso dok sam pričo sa pijanicom u prčiji. Tako mi je ispričao dobru priču o dva brata i sjekiri da sam ga sa guštom slušao; to se pretvorilo u potragu za drevnom sjekirom šta je dovelo do toga da naučim biti kovač i moram priznat da im je stvarno gušt raditi mačeve i sjekire; nije uopće komplicirano i stvarno je OK.

      Sjekira iz drevne priče, pronađena u grobu te od ostataka napravljena nova:


      Btw, ima perk sa kojim kada propnemo konja na zadnje noge prestrašimo neprijatelje

      Kolika je brzina napretka kada levelujete oruzje?

      U 1 delu sam morao da postanem masovni ubica krava i svinja, pobio sam citav jedan stocni grad da bih levelovao luk pre svega.

      Dalje, famozno sejvovanje.

      Kako funkcionise?

      Da li i dalje moramo koristiti logorsku vatru i onaj šnaps napitak?

      Kad sam kod napitaka, da li su unapredili pravljenje istih, posto me je alhemija ozbiljno nervirala u prethodnom delu.

        Predivna igra nema šta, level design baš po mom ukusu. Šume i prašnjavi putevi. Drvene kuće i livade pune cvijeća.

        Meni ni ne treba main i side quest, samo da idem i gledam, fala.

        Igra godine u Srbiji definitivno

        Spaženo kod Autobusnog Kolodvora u Zagrebu:

        Pročito sam da su u prvom danu namirli troškove razvoja igre…

        Isto kažu da će Merlin u trećem nastavku biti zadovoljan sa borbom Ha-Ha-Ha

        Pogledat Excalibur i krenut sa igrom…

        Carmina Burana


        Centurion

        Nisam igrao prvi dio pa ne mogu baš povući neku usporedbu, ali recimo luk sam jučer levelao tako što sam otišao na neki shooting range i samo pucao u mete, išlo je to dosta brzo. Ima i natjecanje u kojem se može sudjelovati na istom tom mjestu i okej se zaradi za početak kad se nema novaca.

        Sejvanje je još uvijek kroz šnaps i spavanje (mislim samo u vlastitim krevetima), ali sad imaju exit save i to se može exploitat, na konzolama valjda potraje par sekundi da odeš na save and exit i onda samo continue, kak sam shvatio ne gasi igru. Na pc-u ugasi skroz igru pa sam instalirao quicksave mod da se spasim tog izlaženja.

        Za alkemiju ne znam kakva je bila u prvom, ovdje je dosta "hands on" pristup, staneš pred kotlić i praviš napikat, dodaješ sastojke, prokuhavaš određeno dugo vremena i tako to. Slično za kovanje, radiš sve ručno.