Kolika je brzina napretka kada levelujete oruzje?

U 1 delu sam morao da postanem masovni ubica krava i svinja, pobio sam citav jedan stocni grad da bih levelovao luk pre svega.

Dalje, famozno sejvovanje.

Kako funkcionise?

Da li i dalje moramo koristiti logorsku vatru i onaj šnaps napitak?

Kad sam kod napitaka, da li su unapredili pravljenje istih, posto me je alhemija ozbiljno nervirala u prethodnom delu.

    Predivna igra nema šta, level design baš po mom ukusu. Šume i prašnjavi putevi. Drvene kuće i livade pune cvijeća.

    Meni ni ne treba main i side quest, samo da idem i gledam, fala.

    Igra godine u Srbiji definitivno

    Spaženo kod Autobusnog Kolodvora u Zagrebu:

    Pročito sam da su u prvom danu namirli troškove razvoja igre…

    Isto kažu da će Merlin u trećem nastavku biti zadovoljan sa borbom Ha-Ha-Ha

    Pogledat Excalibur i krenut sa igrom…

    Carmina Burana


    Centurion

    Nisam igrao prvi dio pa ne mogu baš povući neku usporedbu, ali recimo luk sam jučer levelao tako što sam otišao na neki shooting range i samo pucao u mete, išlo je to dosta brzo. Ima i natjecanje u kojem se može sudjelovati na istom tom mjestu i okej se zaradi za početak kad se nema novaca.

    Sejvanje je još uvijek kroz šnaps i spavanje (mislim samo u vlastitim krevetima), ali sad imaju exit save i to se može exploitat, na konzolama valjda potraje par sekundi da odeš na save and exit i onda samo continue, kak sam shvatio ne gasi igru. Na pc-u ugasi skroz igru pa sam instalirao quicksave mod da se spasim tog izlaženja.

    Za alkemiju ne znam kakva je bila u prvom, ovdje je dosta "hands on" pristup, staneš pred kotlić i praviš napikat, dodaješ sastojke, prokuhavaš određeno dugo vremena i tako to. Slično za kovanje, radiš sve ručno.

      horoathos alchemija je ista otprilike onda

      Imas redoslijed kak što dodaš. Imaš u jedinici perkove da mozes autobrewat kasnije. Ili da dobijes 3 ako manualno brewas.

      Smithing je meni top

      Radim mačeve i sjekire te ih prodajem


      Godwinov voice acting je toliko bolji nego u jedinici


      Btw, primjetio sam fa ima njurtganja da je igra prelagana kada se nabildamo jer nema skaliranja.

      I tu dolazimo do standarda:

      • "koji kurac će mi lvli i perkovi kada neprijatelj skalira i nema smisla jer su spužve"
      • "koji kurac će mi neprijatelji koji ne skaliraju jer sam posto nedodirljiv"

      Btw, opcija za automatsko praćenje likova je pun pogodak; bilo na konju ili pješice!

        Igra je teska zaraza, kad god krenem odigram 5h u komadu 😅

        doktor1 skaliranje je najveca glupost. Alat za nesposobne developere

        Zero Eto, Series S ipak nije crna ovca ove generacije, kapiš?

        Za PC gaming je dobro da postoje konzole, inace bi sve išlo u smjeru UE5 sa upscale i FG…nekada najzahtjevniji CryEngine uz modifikacije sa KCD 2 potvrđuje da se može kad se hoce napraviti lijepa i optimizirana igra, Sony sa svojim naslovima je isto dobar primjer.

          stitrek CryEngine je bio zahtjevan, ali nikada nije bio nesto sto se moze staviti u kontekst lose optimizacije. Zapravo trpati CryEngine u isti kos sa UE je nezahvalno prema CryEngineu.

          stitrek Pa skoro sve što izlazi je UE5, ne računajući indie.

            Heat Pa skoro sve što izlazi je UE5, ne računajući indie.

            I zato je dobro za PC što postoje konzole, igre koje su u UE5 ce se bolje optimizirati da uredno vrte na konzolama, cest problem UE5 na PC-u je i Denuvo kojeg konzole nemaju. Za UE5 su najavljena poboljšanja tako da ce i taj engine biti zreo za prosjecni hardware u 2026, do tada upscaleri i FG pomažu.