Tribaju updateat lockpick mehaniku, na konzoli je prejebeno tesko easy lock sam otvara 10x dok nisam uspio. Nemogu ni zamislit kako je na hard…

    • Heat

      •  
      •  

    escoban Vjerujem mi, kad se privikneš, pogađat ćeš 100 od 100 za redom.

    Moram pohvaliti voice acting i mnoge likove koje upoznamo; naravno ne, pijanice i prosjake već ove u questovim i slično.

    Također, raznolikost kako odraditi neki zadatak je odličan.


    Sada sam od main questa završio na sporednom sadržaju na koji sam slučajno nabaso dok sam pričo sa pijanicom u prčiji. Tako mi je ispričao dobru priču o dva brata i sjekiri da sam ga sa guštom slušao; to se pretvorilo u potragu za drevnom sjekirom šta je dovelo do toga da naučim biti kovač i moram priznat da im je stvarno gušt raditi mačeve i sjekire; nije uopće komplicirano i stvarno je OK.

    Sjekira iz drevne priče, pronađena u grobu te od ostataka napravljena nova:


    Btw, ima perk sa kojim kada propnemo konja na zadnje noge prestrašimo neprijatelje

    Kolika je brzina napretka kada levelujete oruzje?

    U 1 delu sam morao da postanem masovni ubica krava i svinja, pobio sam citav jedan stocni grad da bih levelovao luk pre svega.

    Dalje, famozno sejvovanje.

    Kako funkcionise?

    Da li i dalje moramo koristiti logorsku vatru i onaj šnaps napitak?

    Kad sam kod napitaka, da li su unapredili pravljenje istih, posto me je alhemija ozbiljno nervirala u prethodnom delu.

      Predivna igra nema šta, level design baš po mom ukusu. Šume i prašnjavi putevi. Drvene kuće i livade pune cvijeća.

      Meni ni ne treba main i side quest, samo da idem i gledam, fala.

      Igra godine u Srbiji definitivno

      Spaženo kod Autobusnog Kolodvora u Zagrebu:

      Pročito sam da su u prvom danu namirli troškove razvoja igre…

      Isto kažu da će Merlin u trećem nastavku biti zadovoljan sa borbom Ha-Ha-Ha

      Pogledat Excalibur i krenut sa igrom…

      Carmina Burana


      Centurion

      Nisam igrao prvi dio pa ne mogu baš povući neku usporedbu, ali recimo luk sam jučer levelao tako što sam otišao na neki shooting range i samo pucao u mete, išlo je to dosta brzo. Ima i natjecanje u kojem se može sudjelovati na istom tom mjestu i okej se zaradi za početak kad se nema novaca.

      Sejvanje je još uvijek kroz šnaps i spavanje (mislim samo u vlastitim krevetima), ali sad imaju exit save i to se može exploitat, na konzolama valjda potraje par sekundi da odeš na save and exit i onda samo continue, kak sam shvatio ne gasi igru. Na pc-u ugasi skroz igru pa sam instalirao quicksave mod da se spasim tog izlaženja.

      Za alkemiju ne znam kakva je bila u prvom, ovdje je dosta "hands on" pristup, staneš pred kotlić i praviš napikat, dodaješ sastojke, prokuhavaš određeno dugo vremena i tako to. Slično za kovanje, radiš sve ručno.

        horoathos alchemija je ista otprilike onda

        Imas redoslijed kak što dodaš. Imaš u jedinici perkove da mozes autobrewat kasnije. Ili da dobijes 3 ako manualno brewas.

        Smithing je meni top

        Radim mačeve i sjekire te ih prodajem


        Godwinov voice acting je toliko bolji nego u jedinici


        Btw, primjetio sam fa ima njurtganja da je igra prelagana kada se nabildamo jer nema skaliranja.

        I tu dolazimo do standarda:

        • "koji kurac će mi lvli i perkovi kada neprijatelj skalira i nema smisla jer su spužve"
        • "koji kurac će mi neprijatelji koji ne skaliraju jer sam posto nedodirljiv"

        Btw, opcija za automatsko praćenje likova je pun pogodak; bilo na konju ili pješice!

          Igra je teska zaraza, kad god krenem odigram 5h u komadu 😅

          doktor1 skaliranje je najveca glupost. Alat za nesposobne developere

          Zero Eto, Series S ipak nije crna ovca ove generacije, kapiš?

          Za PC gaming je dobro da postoje konzole, inace bi sve išlo u smjeru UE5 sa upscale i FG…nekada najzahtjevniji CryEngine uz modifikacije sa KCD 2 potvrđuje da se može kad se hoce napraviti lijepa i optimizirana igra, Sony sa svojim naslovima je isto dobar primjer.

            stitrek CryEngine je bio zahtjevan, ali nikada nije bio nesto sto se moze staviti u kontekst lose optimizacije. Zapravo trpati CryEngine u isti kos sa UE je nezahvalno prema CryEngineu.