- Uređivano
foggy u tome je poanta, nemoguce je. Možeš u recenziji spomenuti ove ili one situacije koje će nekome vise ili manje odgovarati (kao dio analize određenih elemenata), no u konačnici to je i dalje tvoje mišljenje u kojem prenosiš kakav je utisak NA TEBE ostavila igra u kontekstu osjećaja zabave, izazova i generalnog doživljaja. Sve nešto sto je vrlo teško kvantificirati i preslikati na Ivu Ivica koji čita tekst. Da se razumijemo, recenzija sadrži neku analizu kvalitete određenih elemenata igre (gameplay mehanike, grafika, zvuk, glazba i sl), no ne mozes npr jednostavno kvantificirati kakav ti je osjećaj stvorila Hans Zimmer glazba u nekom boss encounteru jer te ne znam, asocira na Gladiatora koji ti je najbolji film ikad. Tebi će to možda iznimno pojačati emotivan trenutak u ključnom segmentu igre, a nekome drugome neće značiti ama bas ništa. Ili će tebi kao Souls fanatiku gameplay biti užasan i prelagan u kontekstu mehanika koje igra pokušava povezati na svoj način, a nekome će to biti taman zabavno i super izazovno.
Hoću reci, teško je osjećaj zabave i izazova pretvoriti u brojku kvalitete temeljem koje bi mogao univerzalno reci da je to najbolja igra na planeti. Objektivno se možemo složiti doduše kako 90% populacije nešto smatra vrlo dobrom igrom, no ako si u onih 10% populacije koja to ne misli, tebi je recenzija kao smjernica za kupnju igre potpuno promašena. Zato kažem, treba pročitati xy recenzija pa vidjeti različite perspektive na istu materiju i probati svoje afinitete pronaći u tim analizama. Metascore pomaze u percepciji vjerojatnosti da ćeš biti u onoj grupi 9/10 igrača kojem je igra genijalna pa je manja šansa da ćeš fulati s kupovinom.