chono Eksluzive ne pomicu granice, a dokaz su utjecajne multiplatform igre i indie naslovi koji su inovativniji, zabavniji i raznolikiji od spomenutih eksluziva
Možete se vi tješiti da Sonyeve ekskluzive " ne pomiču granice", ali u 90% slučajeva se radi o izvanserijskim igrama koje su redovito u 90% prosjeku ocjena, koje su univerzalno cijenjene od strane igrača i koje se na kraju godine redovito spominju među Goty naslovima.
Reakcije na njihov dolazak na PC su redovito i više negod pozitivne, jer igrači znaju da dobivaju vrhunsku igru.
TLOU 1 i 2 su pomaknuli svaku moguću zamislivu granicu, Forbidden West je i danas nešto najljpše što se može zaigrat na apsolutno bilo kojoj platformi, GOW je sa rebootom izveo jebenu stvar.
Nemaš pojma ni ti ni itko drugi kako bi izgledalo da Soyneve ekskluzive dođu day 1 na PC. I ja sam također mišljenja da možda ne bismo dobili tako dobar i ispoliran proizvod kao kad igra prvotno izađe samo na PS. Možda sam u krivu ja, možda ti, al vi svoje razmišljanje predstavljate kao jedino univerzalno točno. Kad i ako krene razvijanje igara u tom smjeru, vidjet ćemo tko je bio u pravu.
O zabavi ne možemo jer je to previše individualno (mene je zabavio Horizon, tebe Stalker, mene GOW, tebe Cyberpunk itd).
Mogu se složit da je sad malo predugo zatišje (ali isto tako nitko nije ni pisnuo kad je SMW spomenuo da je u zadnje 3 godine izašlo podosta "heavy hittera"), mogu se složiti da nema neka prevelike inovativnosti (opet, tu pričamo o ogromnim troškovima razvoja gdje se jednostavno ne riskira previše nego se ide na provjerenu formulu, inovativnost je većinom rezervirana za Indie studije & igre), ali ovo:
chono Eksluzive… stvaraju potrosace poput tebe koji nisu iskusili nista drugo i pisu iz perspektive vrlo uskog i ogranicenog gledista odnosno polazisne tocke.
je jedna od žešćih gluposti koje si provalil.
Postavljaš situaciju kao da ljudi na Playstationu kupuju isključivo Playstation ekskluzive i da nikad nisu isprobali apsolutno ništa drugo. Što je baš notorna glupost…