- Uređivano
somethingwrong Pogledaj i koliko su se portane PS5 igre prodale na Steamu. Par stotina tisuća primjeraka po sniženim cijenama ne opravdava toliko dizanje vremena i troška developmenta.
Da, zato je Sony kupio studije za portanje igara i upravo lansirao Helldiverse istovremeno na PC-u koji su se očito očajno loše prodali. I nakon portanja prvog Horizona, zaključili su da im se ne isplati pa svejedno izbacuju uskoro i idući Horizon.
I uspoređuješ prodaju day one dostupne igre na konzoli i 2+ godine nakon izlaska dostupne igre na PC-u koje btw prodaju po punoj cijeni što ima smisla, jel. Nintendo style.
somethingwrong Pogledaj kakav je Cyberpunk izašao sa ogromnim timom i to timom koji ima iskustva u pravljenju igara za razne PC konfiguracije i konzole.
Bravo, opet ti u ekstreme da guraš svoj point i to s primjerom izdavača koji je svjesno manipulirao reviewovima jer je znao kakvo neoptimizirano smeće izbacuje. Što nisi uzeo za primjer recimo Alan Wake 2 koji je radio perfektno day one na raspoloživim platformama, a koji je produkcijski i team sizeom mnogo bliže tipičnom SP orijentiranom studiju pod Sonyjevom kapom.