- Uređivano
escoban to nije razlog, razlog je prodaja konzola i iskljucivo samo prodaja konzola. Ne bi se maknuo fokus sa jedne platforme, nego bi se prosirio fokus na jos jednu, velika razlika. U nijednom slucaju ovo ne bi utjecalo na kvalitetu, kreativnost i viziju kako neka igra treba izgledati u konacnici, jer PC trziste ne odreduje i ne diktira nekim specificnim zahtjevima oko dizajna. I dalje imas full kontroler podrsku, superiorniji HW i modularnost koja pruza opcije.
Ako zelis bas ici "pravim" putem onda ne portas, nego razvijas igru za konzole i za PC zasebno, kao sto radi Valve. Samo jebiga, nisu svi Valve i ne ostavljaju svi iza sebe proizvod koji je aktualan desetke godina nakon izlaska.
Sudeci prema tvojim postovima, bas ti znaci ta eksluzivnost, koju nastojis prikriti toboze nekim stavom "meni je svejedno". Tetosis Sony i to je cinjenica, smetalo bi ti izlazak day one na PC unatoc sto se ne bi nista promjenilo. Mislim, svjedocimo ekstremnoj susi Sonyevih igara, tako da se u biti nista ne bi ni mijenjalo sa te strane.
Sto se tice zarade, to nije bas tako jednostavno, jer neznamo. Sto je bitnije, cash flow ili dugorocnost? Kako to mozes znati? Sto ako je cash flow i ako, karikiram, XY igra umjesto 10 milijuna primjeraka na PS5, ode u prodaji u prvoj godini izlaska na 20 milijuna?