somethingwrong koristis krivi primjer, jer je CDPR studio koji je izdao tocno 2 velike igre, W3 i CP77. S time da je W3 proizvod koji ih je lansirao u kremu developera, a CP77 je inicijalno najavljen za konzole stare generacije, konzole nove generacije i PC. I k tome jos ti rusi cijelu tezu, jer je najispoliraniji i najbolje radi na PCu od prvog dana.
Sto se tice developmenta, ne, ne i ne. Igre bi i dalje imale target sustav zvan PS5, jedino sto bi se povecao odnosno trajno zaposlio port team koji bi to prilagodio za PC launch. A i tu ne govorimo o Celeronima i zastarjelik konfama, vec o rasponu minimum i recommended system requirements. Takav tim bi se vrlo jednostavno financirao prodajom na 2 plarforme, sto uostalom i rade naknadnim izbacivanjem. U ni jednom slucaju to je bi utjecalo na kvalitetu, tehnicku stranu i kreativnost Sonyevih igara.
Najbolji svjezi primjer:
"Arrowhead claimed Helldivers 2 reached 360,000 concurrent players across PC and console at one point over the weekend, requiring the studio to spring into action to prevent its entire system from failing."
Dakle, skaliranje i samo skaliranje. Treba poceti misliti o velikim brojkama, a Sony i korporacije vole velike brojke, sto ce se u konacnici vrlo skoro i dogoditi.
@escoban ne, igre trebaju biti dostupne svima prvi dan. Tebi to smeta, jer volis Sony, ali nemoj govoriti u ime PC igraca, jer nisi jedan od njih