buz

Stream i uštogljenost preuzimaju sajmove, žalosno da se gasi E3 gdje su se svi studiji i proizvođaci okupljali, naravno sa gamerima.

    stitrek ti sajmovi mi vise nisu ni zanimljivi….prije X godina je to bilo zabavno popratit, sad sto sam stariji imam sve manji interes…

      Genesis

      Jasno mi je za nas starije da ne volimo gužve, ali bilo bi dobro za mlađe generacije da uz gaming održe i "analogni" dio gaminga, da ne postane sve online stream. Na kraju krajeva gaming je oblik kulture koji treba "balans" po tom pitanju.

      Sranje…

      Sve ovo danas nije ni do koljena E3 🙁

      Pamtim mnoge neprospavane noći uz E3 i ratove čija je konferencija bila bolja. RIP.

      AbelKOsMos

      Uz veliki broj multiplayer igara, prodaja bi uz monetizaciju bila vjerovatno loša jer se radi samo o jednoj platformi, da je i na PC-u tad bi projekt imao više smisla.

      Torgue

      Eksponencijalni rast je korpo iluzija koja je zahvatila i gaming, određeni manji studiji su trebali nastaviti raditi manje ali kvalitetne i kreativne projekte. Od svih zatvorenih studija u zadnje vrijeme mi je najviše žao Volition, uvijek su imali solidne igre ali novi trendovi su im se odbili o glavu.

      Kvaliteta iznad kvantiteta je moto koji dosta manjih studija održava godinama, npr. Remedy, Dontnod, Larian ili novi Squanch Games koji je izbacio solodan naslov High on Life i Mundfish sa Atomic Heart.

      Sterlok

      Hmm baš sada čitam da Sony misli sa PS5 Pro uvesti svoj neki in-house AI upscaler za sve igre pa je sada upitno koliko će ovo na konzolama taživiti?

        prayer

        PS ima Amd Apu procesor i vec koriste Fsr 2.0 tako da ce ovo biti slijedeci korak pogotovo za Unreal 5 igre i laka integracija sa Fsr 2.0 na 3.0. Jedini problem na PS je slabiji Cpu i nizak fps sto ce utjecati na implementaciju Frame Generatora unutar Fsr 3.0, bez FG radi se o Fsr 2.0-2.2.

        Dvije vijesti:

        PS5 Pro izlazi u rujnu 2024. i koštat će $600 prema Jeff Grubbu, koliko je vjerovati pitanje je sad

        Baldurs Gate3 nikada neće doći na Gamepass kako su izjavili iz Lariana, očito ljuti što je Phil Spencer u leakanim mailovima prozvao BG3 second rate RPGom

        "Oh, we always said from the get-go, it wasn't going to be on Game Pass, it's not going to be on Game Pass,"

        https://www.ign.com/articles/baldurs-gate-3-isnt-going-to-be-on-game-pass-insists-larian-boss

          Pa nije baš…FSR 3 se bazira na asynchronous compute, i koristi isti za upscalanje….problem je ako igra već koristi asynchronous compute i pitanje je koje onda resurse koristi za FSR3…brijem da takve igre neće dobiti podršku. FSR3 nije samo frejm generator u odnosu na FSR 2 ako se ne varam.

            somethingwrong Baldurs Gate3 nikada neće doći na Gamepass kako su izjavili iz Lariana, očito ljuti što je Phil Spencer u leakanim mailovima prozvao BG3 second rate RPGom

            Giphy - Alanis Morissette Reaction GIF by MOODMAN

            stitrek recimo ..s time da je fsr 2.2 upscale tehnologija i ne koristite značajno resurse gpua dok je fsr 3 komplet paket koji koristi Async compute. U praksi da bi upscalao i generirao dodatne frejmove optereti gpu i snizi bazni fps da bi ga onda poduplao. Npr. imaš 60 fpsa sa fsr 2 a sa fsr 3 nemaš 60 nego 50 i onda ti doda još 50 lažnih preko FGa. Što sporiji gpu to će ti više smanjiti prave fpse tak da je upitno za sporije grafe upotrebljivost …

            Ovdje ke dobro objašnjeno