Gaming Chat - news, tračevi, rumori, X je smeće
- Uređivano
Eksponencijalni rast je korpo iluzija koja je zahvatila i gaming, određeni manji studiji su trebali nastaviti raditi manje ali kvalitetne i kreativne projekte. Od svih zatvorenih studija u zadnje vrijeme mi je najviše žao Volition, uvijek su imali solidne igre ali novi trendovi su im se odbili o glavu.
Kvaliteta iznad kvantiteta je moto koji dosta manjih studija održava godinama, npr. Remedy, Dontnod, Larian ili novi Squanch Games koji je izbacio solodan naslov High on Life i Mundfish sa Atomic Heart.
FSR 3.0 je od danas open source za sve platforme!
nadam se da postaje standard za sve igre.
PS ima Amd Apu procesor i vec koriste Fsr 2.0 tako da ce ovo biti slijedeci korak pogotovo za Unreal 5 igre i laka integracija sa Fsr 2.0 na 3.0. Jedini problem na PS je slabiji Cpu i nizak fps sto ce utjecati na implementaciju Frame Generatora unutar Fsr 3.0, bez FG radi se o Fsr 2.0-2.2.
Dvije vijesti:
PS5 Pro izlazi u rujnu 2024. i koštat će $600 prema Jeff Grubbu, koliko je vjerovati pitanje je sad
Baldurs Gate3 nikada neće doći na Gamepass kako su izjavili iz Lariana, očito ljuti što je Phil Spencer u leakanim mailovima prozvao BG3 second rate RPGom
"Oh, we always said from the get-go, it wasn't going to be on Game Pass, it's not going to be on Game Pass,"
https://www.ign.com/articles/baldurs-gate-3-isnt-going-to-be-on-game-pass-insists-larian-boss
- Uređivano
Pa nije baš…FSR 3 se bazira na asynchronous compute, i koristi isti za upscalanje….problem je ako igra već koristi asynchronous compute i pitanje je koje onda resurse koristi za FSR3…brijem da takve igre neće dobiti podršku. FSR3 nije samo frejm generator u odnosu na FSR 2 ako se ne varam.
somethingwrong Baldurs Gate3 nikada neće doći na Gamepass kako su izjavili iz Lariana, očito ljuti što je Phil Spencer u leakanim mailovima prozvao BG3 second rate RPGom
- Uređivano
stitrek recimo ..s time da je fsr 2.2 upscale tehnologija i ne koristite značajno resurse gpua dok je fsr 3 komplet paket koji koristi Async compute. U praksi da bi upscalao i generirao dodatne frejmove optereti gpu i snizi bazni fps da bi ga onda poduplao. Npr. imaš 60 fpsa sa fsr 2 a sa fsr 3 nemaš 60 nego 50 i onda ti doda još 50 lažnih preko FGa. Što sporiji gpu to će ti više smanjiti prave fpse tak da je upitno za sporije grafe upotrebljivost …
Ovdje ke dobro objašnjeno
somethingwrong PS5 Pro izlazi u rujnu 2024. i koštat će $600 prema Jeff Grubbu, koliko je vjerovati pitanje je sad
Slušao sam podcast. Ja bi najradije baitao na portalu s ovim, kao i s novim Xboxom koji spominje za 2026, ali kako kaže i sam samo nagađa po nekoj logici
- Uređivano
Da, tako to otprilike funkcionira, FSR 3.0 Frame Generator i Afmf FM dobro funkcioniraju na slabijim karticama tipa Rx 6600, AW2 je veoma zahtjevan i Rx 6600 sa Afmf u toj igri se pokazao solidan bez obzira sto je pocetni fps bio od 40-50. Bolje je imati fake 60-80 fps nego 30-40 nativnih, tako da Fsr 3.0 FG u nekim Unreal 5 igrama cak preporodi stare kartice kao Rx 580 ili Gtx 1060
- Uređivano
- Uređivano
- Uređivano
Days of Us
Edit: Salu na stranu, ko je taj lik? Jel to opet neko nasumice baca neprovjereni info kao na vecini Twittera?
Twitter sam po sebi je mjesto za posebni skupinu ljudi. No vijest je točna, samo što se dotični fanboj kanal izjasnio na takav način da je ispalo kao da izvlači informacije iz guzice, što i većina takvih kanala i radi.
https://www.linkedin.com/in/adam-lawson-6742a231/
Nebi me čudilo da se radi o Golden Abyss portu ili remajku jer sam Bog zna koliko ND voli remajkove i remastere