maverick doslovce na pocetku trajlera pise velikim slovima Powered by Decima i onda pred kraj opet bude prikazan Decima engine logo.

Ne znam. Nisam pogledao trailer. Ne paše mi više Kojima.

Ali to ne znači sa likovi ne izgledaju nevjerojatno.

    weky Ne paše mi više Kojima.

    pa nema veze. odvoji 4 minute zivota jer njegovi traileri uvijek imaju dobru reziju i glazbu bez obzira kakva igra na kraju ispala. kad bi barem mnogi drugi devovi ovakve trailere producirali, a ne kada naprave salatu od trailera ili nedaj boze spojlaju pola igre u istom.

    9 dana kasnije
    godina kasnije
    15 dana kasnije

    Izgleda da se Mads vraća u DS2

    Kad smo kod istog, ne mogu potvrditi jesu li te fotke uslikane u Tokyu, Novom Sadu ili Šabcu

      herc Novi Sad. Jedan streamer kojeg tu i tamo pogledam je uhvatio Kojimu i Madsa u NS. Išli su raditi motion capture u onaj njihov studio.

      ne sumnjam da su u jednom trenutku ove godine bili viđeni u novom sadu, ali konkretno ove fotografije s madsom su nastale u kjp-u u tokiju. zapravo je baš sad ta ekipa iz srbije u tokiju kod njega/njih.

      inače, jedino sramotnije od onog tga vašara od prije neki dan je bila moja morbidna potreba da prisustvujem istom u nadi da ću vidit novi ds2 trailer, ali ok, iz cijelog tog kokošinjca smo barem dobili potvrdu novog projekta, ovaj put sa sophiom lillis (između ostalih!! (a svi znamo da je ona preslatka i ima preslatku kosu itd. itd.)) . . .

      ok; to je sve šta sam tia reć za danas

      Heat Definitivno dobra postava u DS, baš taman da bude sve baš lipo pomaknuto. Da je Cliff bio glavni glumac bila bi to potpuno druga igra i baš simbolizira Kojimin prelazak sa glavnih junaka poput Cliffa na junake poput Sama i dalje na junake poput Lou( 🙂 )

      2 mjeseci kasnije

      Kojima vizionar koji je unikatan u 3A gaming industriji, koliko god trebalo hodati i muciti se, to daje draž odgođenog zadovoljstva i smisao u igri.

      “The impediment to action advances action. What stands in the way becomes the way.” Marcus Aurelius😁

      Nitko kao Kojima ne pristupa izradi video igara na taj način, gradeći neki svoj , dotad neposjećeni svijet koji intrigira svakim novim detaljem. Veliku ulogu u tom unikatnom prikazu ima i genijalni Shinkawa sa svojim artističkim rješenjima likova organski i metaforički spajajući tehnologiju i dizajn u nešto dotad neviđeno i jedan bez drugog ne mogu. Vjerojatno po filozofiji: "zašto prikazivati nešto već viđeno?".

      Onog trenutka kad sam ugledao Leu Seydoux sa rukavicama preko usta i lutka na ramenu znao sam da nas čeka još jedno proširenje dosad viđenog u igrama. Sam lutak koji će pratiti Sama je očito naklon GOWu i Mimiru iako ima i dublju simboliku
      Priča se izgleda nastavlja 4 godine nakon DS1, i velika promjena će biti što ćemo vidjeti i što se dogodilo sa ostatkom svijeta. Mislim i da će ovo biti prva Kojimina igra u dugo godina koja neće biti tematski fokusirana na ameriku i mr. President meme koji je toliko dugo vukao.
      Uglavnom izgleda da će se igra manje fokusirati na donošenje paketa a više na rješavanje zadataka, i tko zna, možda i bude više igrivih likova. Troy Baker je opet još više pomaknuo lik Higgsa i koliko se dalo vidjeti sav je u muzici i citira pjesme.
      Uglavnom, bit će sigurno bolja od DS1 koja je stilski bila dosta direktna i clean , ovo izgleda dosta drukčije. Jedino što Kojima nije nikako uspio pronaći dosad je emotivni impakt i s te strane mu je izgleda teško privući publiku koja bi voljela takvu dinamiku među likovima. Dosta je otišao u apstraktno, u neki pogled od iznad, dosta distanciran pogled na svijet.

        Odigrao sam nedavno DS Directors Cut, prvi prelazak igre i koliko god je vizualno i tehnički igra vrhunska, a scenaristički intrigantna i zanimljiva unatoč meni previše ekspozicije, toliko je gameplay loop bio jebeno dosadan da sam na momente s kontrolerom kuckao po glavi

        Death Stranding 2 - Day One preorder 100%

          ThomasAAnderson gameplay u DS više potiče na neki self-reflection dok slušaš odličnu podlogu od Low Roar i Silent Poets i prolaziš potpuno nenaseljene i neprohodne prostore. Ekspozicije je doista previše na samom kraju igre. Nadam se da je Kojima napokon nadišao potrebu za višesatnim skidanjem slojeva sa priče ili velova sa igračevih očiju. Ja vjerujem da je njemu teško završiti priču, zadovoljiti se u jednom momentu i napraviti cut, ima potrebu sve potanko objasniti i to vjerujem zbog kulturoloških razlika između onoga šta želi reći i američke+ publike koja ne može prihvatiti ili registrirati nedorečeno, implicitno i neopjevano.

          Day one ofkors, to je Kojima