Ma dosta tih opcija je baš gimmick. Hrpa upgradeova ima isti ili jako sličan efekt, ima valjda jedno 10 parry upgradeova. A i tako je nebitno jer svi imaju ogroman prostor za pogodit ga.
A i tipa onaj blaster je baš primjer toga, uopće nema dobar feel i ne radi neki damage. Trebali su ga stavit van tih stanceova kao dodatnu stvar u igri gdje neznam u borbi s njim razbijaš određene štitove nepriatelja i kao "alat" u istraživanju za otvaranje određenih stvari. Ili onaj stance sa duplim lightsaberom, kao to bi trebao biti brži način igranja, a na kraju nije ništa brži od onog standarnog. Mislim da su općenite te stanceove trebali stavit da ih se mijenja u hodu, nekad je zgodan onaj dvostruki lightsaber što funkcionira kao koplje za crowd control, a nekad onaj Kylo Ren za spore i žilave nepriatelje. Na kraju se odlučiš za dva i bok. S obzirom da igra i nije nešto pretjerano teška i tako je svejedno koji koristiš, ali baš zato bi bilo bolje da cijelo vrijeme možeš mijenjat radi raznolikosti.