Srećom nisi ju igrao na početku kad je izvođenje bilo upitno. Dobro jer nisi narušio prvi dojam i iskustvo.
Igrao si na Series X ? Na PS5 se super vrti sada.
Srećom nisi ju igrao na početku kad je izvođenje bilo upitno. Dobro jer nisi narušio prvi dojam i iskustvo.
Igrao si na Series X ? Na PS5 se super vrti sada.
Ja sam počeo to polako igrati, konačno mi PC verzija igre radi kako spada (1440p, max detalji, DLSS na quality, bez RT-a, 140+ framerate). RT implementacija je užasna s hrpom stutteringa, ugasio to.
Riješio uvodni dio na Coruscantu (u biti reprizirao što sam odigrao prije na PS5), stigao na idući planet. Tu ću malo stati dok Cyberpunk ne privedem kraju (tj. njegovu ekspanziju).
Baš sam i ja nedavno završio i više-manje mi je sličan dojam. S tim da mi je combat ponekad šeprtljav i glitchav. Tipa neznam, lik drži gard koji je još nije slomljen, a lightsaber svejedno prođe i skida mu direktno health ili neznam pogodim lika s lightsaberom po glavi a njemu otpadne noga, a često bi i trigeralo one finišing animacije zglitchano, u zraku ili podu i slično, pogotovo ako si zbijen ili tog nekoga zbiješ u neki kut, gotovo uvijek bi zglitchalo taj finišer.
I ja sam kukao za combat. Ni meni nije baš po mjeri, drljav je i dosta simple iako ima dosta opcija.
Meni je i dalje ostao najbolji lightsaber combat iz Jedi Knight serijala. Direktan udarac lightsaberom trebao bi biti instant smrt, s kvalitetnijim (responzivnijim / preciznijim) parry sustavom i veći damageom kojeg rade blaster hitovi. Nije ovo loše kako je složeno, no prelagano je i zna biti na momente traljavo. Meni je već u uvodnoj sekciji igre kamera zapela kod prvog boss fighta lol.
Ma dosta tih opcija je baš gimmick. Hrpa upgradeova ima isti ili jako sličan efekt, ima valjda jedno 10 parry upgradeova. A i tako je nebitno jer svi imaju ogroman prostor za pogodit ga.
A i tipa onaj blaster je baš primjer toga, uopće nema dobar feel i ne radi neki damage. Trebali su ga stavit van tih stanceova kao dodatnu stvar u igri gdje neznam u borbi s njim razbijaš određene štitove nepriatelja i kao "alat" u istraživanju za otvaranje određenih stvari. Ili onaj stance sa duplim lightsaberom, kao to bi trebao biti brži način igranja, a na kraju nije ništa brži od onog standarnog. Mislim da su općenite te stanceove trebali stavit da ih se mijenja u hodu, nekad je zgodan onaj dvostruki lightsaber što funkcionira kao koplje za crowd control, a nekad onaj Kylo Ren za spore i žilave nepriatelje. Na kraju se odlučiš za dva i bok. S obzirom da igra i nije nešto pretjerano teška i tako je svejedno koji koristiš, ali baš zato bi bilo bolje da cijelo vrijeme možeš mijenjat radi raznolikosti.
member Mislim fora su mi lightsabresi generalno, pa mi je combat bio fora. Probavao sam svasta, a na kraju mozes skoro pa i mashat da predjes neke fajtove. Cak je problem sto ako sve zivo ne istrazis neces otkljucat pol perkova i combat ce biti jos jednostavniji.
Meni je najbolji dio bio exploring, bas su dobri osmislili neke dijelove i sve je puno tajni. Steta sto su nagrade skoro pa nikakve - meni drugi skin ili boje ne znace apsolutno nista.
Treci dio cu sigurno igrat, obje ove igre su mi bile odlicne, svaka uz svoje mane.
ja sam spamao double blade i two handed, bossovi imaju uvijek dovoljno prostora da ih zveknes.
Na kraju me najvise puta ubio rancor u random pecini na kojeg sam naletio jer ak te prime je instat smrt
Ja sam 90% vremena furao single blade i dual wield, single izgleda najbolje i ima najbolje kombose, a dual wield izbacuje damage u sekundi ko Kina CO2 godišnje.
Dual wield i Staff je realno najkorisnija kombinacija, ali staff mi je nezgrapan.
Kad su movesetovi tvog lika skroz neprilagođeni njima, tipa smješno je da su dvije žabe lakše od jedne jer budu troduplo manje agresivne. Cijela mudrost za žabe trollove je da imaš dovoljno healova.
Meni je najbolji fight u obje igre ovaj s Vaderom, ne radi njega samog, jebe me se za to + nije ni upola suprise i cool faktor kao u prvom dijelu, nego zato jer tu svaki udarac sjedne baš kako treba, fulao ti ili ne, baš je čisti gušt bio uopće se mačevat,a ginio sam bome više nego na žabama i onom trollu skupa.
Istraživanje mi je odlično jer osim što je dobro posloženo cijelo vrijeme dobivaš konkretne nagrade, skill pointove, dizanje hp-a, dizanje magije, dizanje broja healova + sve što nađeš daje xp. Smiješno mi je malo kad nađeš bradu ili frizuricu u kutiji ali uobičajeno u blizini bude još svega pomalo, zbilja rijetko kad nađeš samo skin.
Kako ce ovo izvest? Igra se jedva vrti na nextgenu
Možda su išli na redizajniranje prostora (uz slabiji LOD), češća učitavanja, manja rezolucija s upscaleom i tako te trikove kada imaš na raspolaganju puno manje memorije i generalno slabiji hardver.
DF će napraviti analizu, ali možda čak i ne bude baš toliko kompromisa. Barem su imali dovoljno obzira da ne izdaju paralelno s last genom pa da bude fijasko tipa launch Cyberpunka.
Ako PS5 može to gurati u 60 fps-a, PS4 bi trebao moći u 30. Doduše, stare konzole imaju kudikamo sporije diskove, možda u level dizajn uguraju koje provlačenje više između stijena, kutija, pukotina dok se dionica levela ne učita …
Well, pokušavam ovo privesti kraju, do sada preko 20h igranja. Budem se raspisao kada završim igru, no i dalje sam oduševljen kakvo je tehničko smeće na PC-u izbacio Respawn.
Zadnjih 20-ak minuta igranja u 3 slike:
S time da npr. Steam overlay ne radi već zadnja 2-3 mjeseca (nakon zadnje nadogradnje EA Playa), a framerate uspijeva varirati od 60 do 150 fps-a.
Inače mi je igra dosta zabavna za igranje, no jbg, tko mi je kriv što se igram na PC-u.
Ja si mislim uzeti 1 mj. EA Playja kad uzmem sljedeći godišnji pa onda to riješiti na PS5, slično kako se i prvi Jedi odigrao za 1 euro kad je bila akcija. Možda do tad izađe još koja zakrpa.