Iskreno mislim da sam uživao više u jedinici. Dvojka mi je bila u top 3 najočekivanijih naslova na trenutnoj generaciji.

Od Fallen Ordera nisam očekivao puno i na kraju me igra oduševila. Od Survivora sam očekivao možda ipak malo previše i nisam to dobio.

Naravno da ni u prilog ne ide poprilično loš dio sa tehničke strane. Ali priča i lokacije su mi bili bolji u Orderu. Dvojka naravno ima bolji combat, napokon fast travel..

Mislim da priča nije skroz iskoristila potencijal u dvojci. Da se razumijemo i tu je bilo nekoliko epskih scena.

Kako god veselim se nastavku i nadam se da je to to što se tiče ove priče.

  • [deleted]

prvi dojmovi nakon ~15 sati.

Puno zabavnije nego jedinica, combat mi je zabavan, planeti su ogromni i gust ih je istrazivati, prica je zanimljiva za sada, tesko je prestat igrat.

Igram na performance modu (ps5), i stalno kad vrtim kameru mi u uglu ekrana zablica neka bijela slika kao da se ne loada dovoljno brzo, na prvo nisam obracao pozornost ali sad mi oko stalno bjezi i primjecujem to sve vise i vise sto me jako nervira.

Vizualno kad usporedim ovo i HFW nisu ni blizu koliko losije izgleda. Mislim da mi je HFW postavio ljestvicu previsoko kako bi trebale izgledat igre na ps5.

    [deleted] ovo ti je shity Unreal Engine 5, nazalost ovako izgledaju igre za sada u njemu. Neovisno o PS5, jer ovako izgleda i na PCu

      chono ovo ti je shity Unreal Engine 5

      Survivor se vrti na modificiranom UE 4. UE 5 je planiran za trojku.

        6 dana kasnije
        • [deleted]

        Evo zavrsio sam igru, 37 sati.

        Mislio sam ici po platinu, ali sam skuzio da sam promasio jedan trofej a neda mi se ulazit u new game +.

        Sve u svemu zabavna igra, i dalje sa dosta grafickih bugova. Combat mi je na pocetku bio dobar, pred kraj me pocelo zivcirat da sam spustio difficulty.

        Par boseva je toliko naporno da sam skoro joystick bacio u zid, ona žaba a poslje pgotovo dvije žabe. Jebao sam im sve po spisku, u elden ringu me nije niti jedan boss toliko nazivcirao koliko te žabe.

        Story je bio predvidiv, ok nista posebno.

        8/10

          [deleted]

          Ja sam taj missable trofej dobio ispod dva sata.

          New game plus na story težini i skipanje svih cutscena.

          Rješiš Corcuscant sa Bodeom vrlo rano i onda samo farmaš na Jedhi iako je najlakše samo ići po priči jer dolazi dovoljno neprijatelja.

          [deleted]

          Ma te zabe nisu uopce fer, teske su jer su nepravedno dizajnirane borbe. Meni su dvije zabe bile laksi fajt od jednog.

          Git gud ljudi git gud

          Dva Rancora su masu teža od tih žaba.

          14 dana kasnije

          I tak upalim igru jucer i vidim da me vratila 10h nazad, i sad mogu ništa jer čak i da imam tuđi save ps5 neda kopirati save sa usba

          2 mjeseci kasnije

          Završio igru.

          Grafički lijepa, na Performance mode responzivna igra s tu i tamo kojim stutterom kojem mogu kroz prste progledati jer se dogadja zbilja rijetko.

          Glazba u igri je vrlo dobra, posebice kod boss borbi, koje su začuđujuće dobre kao uostalom i sami Combat. Nije taj Combat na razini jednog Sekira npr, ali je apsolutno zabavan i raznolik sa 5 različiti stances te hrpom skillova za otkljucati.

          Ono što me se manje dojmilo je to što igra pokušava biti i From Type o Game i Uncharted i svašta nesta odjednom pa mi se tako npr platforming čini overused i kako se kraj igre primiče počne smarati. Puno draže bi mi bilo da je više combat Encountera nego pentranja, ali šta je tu je.

          Takodjer Open World iako nelos, ipak je to još jedan Open world sa svojim prednostima i manama i kako je vrijeme odmicalo usredotočio sam se više na Main Story nego na rješavanje svega i svačega po mapi jer sam se bojao laganog zasicenja koje je nastupilo.

          Svjetovi su ljepi, ali mislim da se trebalo ići na više njih nego na scope istih, tj njih dva su velika i baš Open world dok su ostali mali planeti sa linearnijim kretanjem, što meni zapravo više paše i bilo bi mi draže da je bilo više takvih planeta i raznolikosti.

          Likovi i priča nisu nažalost ništa posebno, ali nisu ni užas kako to zna biti. Naš glavni lik je zapravo jako dobro napisan i okarakteriziran i na kraju napravi nešto što me čak začudilo da su devovi odlucili. Već sam se bojao da će ići suprotnim smjerom i da ga učine all merciful.

          Sve u svemu jedna vrlo dobra igra vrijedna 30ak eura koje sam platio i prešao sam ju u 3 sjedenja. To mi se dugo nije dogodilo da me neka igra ovako uhvati. Bravo za Respawn, još jednom.

            Srećom nisi ju igrao na početku kad je izvođenje bilo upitno. Dobro jer nisi narušio prvi dojam i iskustvo.

            Igrao si na Series X ? Na PS5 se super vrti sada.

              Ja sam počeo to polako igrati, konačno mi PC verzija igre radi kako spada (1440p, max detalji, DLSS na quality, bez RT-a, 140+ framerate). RT implementacija je užasna s hrpom stutteringa, ugasio to.

              Riješio uvodni dio na Coruscantu (u biti reprizirao što sam odigrao prije na PS5), stigao na idući planet. Tu ću malo stati dok Cyberpunk ne privedem kraju (tj. njegovu ekspanziju).

              pravednik na Xbox. Znam kakva je igra po izlasku bila i čekao sam da ju ispeglaju. Ne dajem novac za poluproizvode . Zadnji puta sam se opekao sa mrtvim Pokemonima i neće se ponoviti.

              maverick

              Baš sam i ja nedavno završio i više-manje mi je sličan dojam. S tim da mi je combat ponekad šeprtljav i glitchav. Tipa neznam, lik drži gard koji je još nije slomljen, a lightsaber svejedno prođe i skida mu direktno health ili neznam pogodim lika s lightsaberom po glavi a njemu otpadne noga, a često bi i trigeralo one finišing animacije zglitchano, u zraku ili podu i slično, pogotovo ako si zbijen ili tog nekoga zbiješ u neki kut, gotovo uvijek bi zglitchalo taj finišer.

                member da, igra ima tih svojih mušica, ali meni osobno to nije nešto što bi mi narušilo iskustvo.

                U svakom slučaju veselim se vrlo izvjesnom nastavku.

                  maverick

                  Ma je samo mi je combat baš osnova igre, a nije mi odrađeno kako spada. Ima mi još nekih mušica ali ništa strašno.

                  Jesam i ja ali bih volio da napokon baš izbace stegnutu igru do kraja. Oba nastavka mi imaju tu dozu drljavosti.

                  I ja sam kukao za combat. Ni meni nije baš po mjeri, drljav je i dosta simple iako ima dosta opcija.

                    Meni je i dalje ostao najbolji lightsaber combat iz Jedi Knight serijala. Direktan udarac lightsaberom trebao bi biti instant smrt, s kvalitetnijim (responzivnijim / preciznijim) parry sustavom i veći damageom kojeg rade blaster hitovi. Nije ovo loše kako je složeno, no prelagano je i zna biti na momente traljavo. Meni je već u uvodnoj sekciji igre kamera zapela kod prvog boss fighta lol.

                    foggy

                    Ma dosta tih opcija je baš gimmick. Hrpa upgradeova ima isti ili jako sličan efekt, ima valjda jedno 10 parry upgradeova. A i tako je nebitno jer svi imaju ogroman prostor za pogodit ga.

                    A i tipa onaj blaster je baš primjer toga, uopće nema dobar feel i ne radi neki damage. Trebali su ga stavit van tih stanceova kao dodatnu stvar u igri gdje neznam u borbi s njim razbijaš određene štitove nepriatelja i kao "alat" u istraživanju za otvaranje određenih stvari. Ili onaj stance sa duplim lightsaberom, kao to bi trebao biti brži način igranja, a na kraju nije ništa brži od onog standarnog. Mislim da su općenite te stanceove trebali stavit da ih se mijenja u hodu, nekad je zgodan onaj dvostruki lightsaber što funkcionira kao koplje za crowd control, a nekad onaj Kylo Ren za spore i žilave nepriatelje. Na kraju se odlučiš za dva i bok. S obzirom da igra i nije nešto pretjerano teška i tako je svejedno koji koristiš, ali baš zato bi bilo bolje da cijelo vrijeme možeš mijenjat radi raznolikosti.