[deleted] koji TV imaš?

Imao sam problema s dirty screen effectom na jednom LG-u koji sam uzeo 2016. u Sancti. Počeo sam primjećivati DSCE 2 i pol godine nakon što sam kupio TV. Reklamirao sam ga u LG ovlaštenom servisu na Ravnicama (mislim da se zove Super Mea ili tak nešto). Imao sam garanciju 5 godina, i prihvatili su reklamaciju te mi dali kredit notu na puni iznos TV-a. S tom kredit notom sam otišao u Sanctu i kupio novi TV od Sonyja (još sam nešto nadoplatio).

    Picek sony xh90

    znaci trebao bi ici u ovlasteni sony servis ga reklamirat?

    Nije mi bas zgodno vozit ogromni tv okolo jer nemam kutiju 🙁

      [deleted] da, svakako se javi ovlaštenom Sony servisu. Što se tiče prijevoza, ako je pod garancijom, možda ti oni mogu organizirati prijevoz. Kad sam nosio LG-a na servis, od njih sam dobio kutiju u koju sam spakirao TV.

      [deleted] ATV ti je ovlasteni servis, imas na njihovoj stranici formular za ispunit i posalju ti prikup s time da moras poslikat zapakirani uredjaj, a posto nemas kutiju to je problem, a u zadnje vrijeme ti dostavne sluzbe isto ne zele preuzimat televizore bez originalne ambalaze.

      7 dana kasnije
      • [deleted]

      • Uređivano

      Kontaktirao sam SD da vidim gdje da vozim tv i poslali su mi dva ovlastena servisa u zagrebu (Silnica i Hanžek)

      ja napokon nabavio kutiju i tak danas odem u servis Silnica gdje me prvo pitali da li je tv u jamstvu, kad sam rekao da je, oni kažu da ne mogu zaprimit tv jer više ne mogu nabavljat dijelove za Sony televizore 🤣🤣 mučka đubrad.

      Ja kažem da im piše na webu da su ovlašteni Sony servis, da su me poslali iz sancte kod njih, oni samo žao mi je i zatvori vrata.

      Nakon toga sam otišao u servis Hanžek gdje su prihvatili tv i nakon što su ga upalili i vidjeli rekli da ga moraju slat u Rijeku i da će potrajat. Zašto ga moraju slat u Rijeku nemam pojma.

      nadam se da će se ovo riješit bezbolno ali sve mi se čini da će me jebat ko malog majmuna.

      A sad idem pisat mail SD za ovaj servis koji odbija televizore u jamstvu.

        Nisam već dugo hodao po servisima ali kaj više ne radi onaj ovlašteni servis za Sony i ostale kod Britanca. Masnjak koji je tam bil gazda, za njega znam da je umro ali imal je kćer i ne znam jel ona nastavila se bavit time da drži servis ili je zatvorila. Tam sam inače nosil sve od Sonyja i bio zadovoljan uvijek popravljenim.

        E fakat. Sjećam se da je bil i Masnjak.

        Na svu sreću, ja skoro nikad nisam trebao Sony servis. Jednom davno liniju s CD changerom. To je znalo odlaziti.

        Zakaj više ne postoje linije? Lijepo kanta i stereo zvučnici, super mi je to. Ne samo soundbar. Isto ko za kućno kino. Oću 9.2, a ne soundbar i woofer.

          Tzereen

          mp3, online servisi i ostale izvedbe digitalne mjuze su uništile hifi linije a one su pak uništile vinyl garnituru.

          imam jednu hi-fi cd changer liniju koja ne šljaka od sonyja, cd ne vrti nit mogu otvorit ladicu a unutra su mi još neki cd-i a zaželio sam se baš da slušam mjuzu sa cd-ova.

          13 dana kasnije

          Sinoć žena ladno istrese deku a unutra daljinski.

          8.kat lagano,cca 30 m visine,na čisti beton dolje.

          Sva sreća što živi sa majstorom koji je uspio popravit…

          1 / 2

            Meni ovo izgleda ko dildo, ne daljinac. I potrošen je, zato ga je žena bacila.

            Imam problema sa starim 10+ godina LG tv-om koji kada ga upalim ne pali se, već blesiće crvena lampica. Nekoliko puta moram vaditi utičnicu iz štekera te svaki 20 put uspijem ga upaliti. Dok žaruljica blesiće čujem iza zvuk tihog krčenja kao da se pokušava upaliti, ali nema snage, kao da se puni. Kad se prestane to čuti, onda opet moram vaditi iz utičnice kabel, vratiti ga i onda ga nekako uspijem upaliti.

            Netko možda zna soluciju problema? Ne mogu kupiti novi TV, tako da moram ovoga dovesti koliko toliko u red.

              Legendary_Hero meni ovo zvuči kao problem s napajanjem. Probaj kontaktirati servis da ti pomognu vezano za problem.

              6 dana kasnije
              • [deleted]

              Evo skoro 3 tjedna je prošlo od reklamacije i danas me zovu da dođem po novi tv, isti model.

              Ne znam gdje su uspjeli isčupali novi, nadao sam se bonu pa da nadoplatim za neki oled ali dobro.

              Kak mogu znati da je tv nov nov i da nije neki refurbished model, ili neki izlozbeni? I da li bi trebao dobit novu garanciju na taj tv.