pravednik
Zanimljivo zapravo.
Ja sam igrao kod frenda na Slimu koji je uglavnom tih i na ostalim igrama.
Definitivno tiši od mog Fattya pa sam to pripisao tome.
Moj sad viče na apsolutno svemu.
pravednik
Zanimljivo zapravo.
Ja sam igrao kod frenda na Slimu koji je uglavnom tih i na ostalim igrama.
Definitivno tiši od mog Fattya pa sam to pripisao tome.
Moj sad viče na apsolutno svemu.
wooddiebone sada tek vidim ovo za CPU.
Ista stvar i kod mene, s time da kod mene zna dipati i na 30 fps-a. Isto CPU usage bude 100%. Čim izađem iz gužve, framerate se vrati u normalu.
Inače, ako ste skužili, kada se gleda iz daljine NC, na cestama kao ima hrpa i hrpa automobila:
No čim se približiš toj "gužvi", ista automatski nestane i ceste su većinom poprilično prazne.
Uz svu tu silnu vertikalu, mislim da engine nije mogao prožvakati još i toliko automobila što mi inače malo kvari imerziju takvog ogromnog grada koji bi trebao imati veće gužve na cestama, a ne da su većinu vremena potpuno prazne. U centru se znaju povremeno renderirati veće količine vozila i ljudi, no onda to CPU očito ne može nikako prožvakati.
Deadwalker samo sto su to iz daljine spriteovi, a izbliza bas modeli auta. Tesko ovo moze prozvakati bilo koja konfa danas, malo preambiciozno.
Iskreno, ocekivao sam totalni current gen look u Cyberu i next level open world po sadrzaju, a dobio totalno suprotno
Deadwalker
Nadam se da će fixati to.
AMD procevi su imali sranje, al je rješeno u dvije minute.
Jooooj. Kolko god mi je super igra, kad vidim kakav se potencijal tu skriva, a nikad neće biti ostvaren ne mogu se ne plakat.
I zaboli me za performanse, to se pofiksa lako, ali igra kao da je pola fali.
Main questline ima 4 questa i završava onak gle evo ti kraj nakon 10 sati igre i nema igre nakon toga jer jebi se, iako si sve najkul iteme dobio DOSLOVNO NETOM PRIJE ZADNJE MISIJE.
Minimapa - broken
Policija - broken
AI - broken
Ne mogu vjerovat da se mapa ne odzumira kad voziš auto. Fulao sam apsolutno svako skretanje koje sam trebao napravit. Ako ne gledaš konstantno u minimapu, zaboravi...
Nakon kaj sam završio se tri Mafia igre, baš prije Cyberpunka, ovaj sistem policije je nedopustiv.
Mafia 3 baš ima savršeno pogođen sistem.
Točno ono da ti daje da se zabavljaš po gradu, ali opet nije rejpanje u guzicu ( npr. dvojka).
Ma da su doslovno napravili onaj primitivni GTA sistem policije bilo bi prihvatljivo.
Ma i da je nema, opet bi bilo bolje od ovog.
Sve bi bilo bolje od ovog.
Pedestriani su doslovno ništa, igra je doslovno ista, ako makneš svakog NPCa iz nje. Samo prazne teksture.
Witcher 1 je imao ljude koji se skrivaju pod nadstrešnice od kiše, imaju rutine i to.
Znam da je to na ovom scaleu nemoguće, ali ovo je doslovno gore od svega kaj sam vidio do sad.
Zadnja dva Deus Exa imaju neke opcije koje Cyberpunk ostavljaju u prašini.
Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?
Questovi i RPG sistem sa druge strane su nešto najbolje kaj sam vidio.
Igra je jako zarazna i priča je jaaaako dobra.
Ali na tim temeljima je trebalo graditi igru, a ne računati da samo oni nose čitav teret.
Jebo me pas ako je potrošeno više od jednog PC playtgrougha na testiranje.
Developeri kao da nikad nisu igrali drugu open-world igru.
Imamo probleme koji su rješeni prije dva desetljeća, a tu se pojavlju u glavnim djelovima igre...
Ne znam. Odigram ovog lika do kraja i igra ide na hlađenje dok ne vidim neki značajan pomak i trud uložen u igru.
Ako nakon prve ekspanzije stanje bude slično, mislim da ću lagano prekrižiti CDPR sa liste dobrih developera.
Jebote Mass Effect Andromeda je developersko dostignuće prema ovom.
wooddiebone Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?
zato sto imas Body skill tree za te stvari
Nakon praktički odigrane igre, mogu reći da je preambiciozna. Mogli su ispričati istu priču na levelila skale Deus Exa, bez da pokušavaju kopirati Rockstarove igre kada nisu imali ni znanje ni tehnologiju za tako nešto. Ovako imaš ogroman grad u kojem jednostavno ne funkcionira AI, sustav policije te ga engine jedva probavlja, s time da je popunjen hrpom MMO sadržaja da se ima nešto raditi. Glavni quest je prekratak (baš mu fali "mesa"), pravih side questova koji nisu gig-ovi je također premalo. Brijem da su potrošili samo 2 godine na prilagodbu enginea da može supportati automobile, promet i ogromnu vertikalu i još su to napravili traljavo.
Igra mi je genijalna u kontekstu priče i core gameplaya, no nije to na levelu zadnjeg Witchera.
Deadwalker budes vidio kako ce ovo na kraju zavrsiti... kao priprema i temelj za multiplayer i muznju love
chono7
Nadam se da će bar zbog multija popraviti sve te probleme.
Sad si čitam post, dosta mi oštro zvuči, al kad je istina.
Samo ću napomenut opet, igra je meni 6/10, ali ne zato što je prosječna nego zato jer su 6 stvari napravili 10/10 APSOLUTE PERFECT COMBO EXTREME, a druge 4 stvari su napravili 0/10 SMEĆE ZBOG KOJEG SU ZASLUŽILI GORIT U PAKLU
wooddiebone najveci scam u povijesti industrije po meni, odi na yt i pogledaj par njihovih gameplay videa s kojima su radili hype, vidis tocno da je sve u detalj rezirano da zavara
renda
Pravi gameplay je od tih prikaza definitivno bolji.
To uopće nije upitno.
Svaka scena u release verziji izgleda bolje nego na svim prikazima prije.
Ono što se dogodilo je to da su maknuli većinu skriptiranih evenata i omogućili puno više različitih pristupa.
To nije downgrade nego upgrade.
Kroz igrin gameplay je moguće doživjeti scene puno atraktivnije i eksplozivnije od onih koje su prikazane kroz PR materijal.
Problem nema veze sa onime što su prikazali, problem je što nisu napravili igru koja zadovoljava minimume industrije.
uf, ok, ja sam na samom pocetku vjerojatno i najvise hejtao, nekako kad sam se pomirio s time da igra nije ono sto sam ocekivao, uspio sam u njoj kao takvoj uzivati. naravno, ovo nije masterpiece u cijelini, niti ce postati. cist je ok igra, nekima kao meni malo i vise od toga. nadam se da ovo sve nece pokopati neki buduci nastavak jer s ovim iskustvom nastavak bi mogao stvarno biti jeben ako nauce iz svih gresaka. potencijal je tu svakako.
sinoc sam sigurno cetiri pet sati youtube gledao na temu cyberpunka i iako mozda nije za mene tako ipak mislim da renda svakako ima pravo, sve sto je prikazano u nekom smislu je downgradeano odnosno neke revolucionarne ideje za koje mislimo da cemo moci tako u svakom levelu pojave se samo u onim levelima u kojima su prvotno i prikazani.
sve sto woodie govori isto stoji, fokusirao bih se po stoti put na stanovnike grada, meni je nekada igra dala puno vecu imerziju u djelovima gdje ih gotovo ni nema, bas bi volio malo isprobati neke open world ps2 igre sada, imam osjecaj da bi neki san andreas ili vice city u nekim djelovima sigurno imao vjerodostojnije stanovnike.
sto se tice usporedbe s andromedom, pa da mnoge stvari andromeda sigurno radi bolje ali ova igra ipak ima meni dosta bolju pricu pa bi ipak cyberpunk stavio ispred.
wooddiebone imas u cyberpunk temi video koji sam stavil, pogledaj ako imas vremena, traje pola sata da vidis o cemu pricam
renda
Hahahah, al fakat prije svake stvari koju prikažu uredno vele da je to iz work in progress verzije i da bi se moglo promjenit u finalnoj.
Kakvi maleri.
wooddiebone jbg sa ovim zadnjim komentarima si zasrao
wooddiebone Kroz igrin gameplay je moguće doživjeti scene puno atraktivnije i eksplozivnije od onih koje su prikazane kroz PR materijal
pa ovo stvarno ne mislis za ozbiljno!?? gameplay je bio toliko mesnat, toliko puta su zaustavljali scene u tim prikazima samo da nam objasne na koje moguce nacine se sve moze misija odvijati a dobili smo najlinearniju mogucu open world igru.
wooddiebone da, sve se promjenilo, hahah, daj fakat, kuzim da ti je dobra igra, i meni je, ali ono, dvije razlicite igre kompletno skoro od onog kaj su prikazivali i kaj smo dobili, sve je dumbd down poprilicno
Kaj se tiče gameplaya ja osobno tvrdim iz prve ruke, nakon 70 sati da je gameplay atraktivniji od prethodnih prikaza.
Definitivno i 100%
Postoji desetci načina za pristup svakoj misiji i to nije očito ako ne probaš.
Hrpa stvari se uopće ne objasni u igri.
Postoji hrpa stvari koja je izbačena i dumbed-down, ali gameplay nije jedna od njih.
Story misije su linearnije, ali i tamo postoji dosta velika sloboda pristupa.
E sad, opet to nije ono što vidimo u Deus Exu gdje su okoline puno veće i kompleksnije pa ima 50 ventova i puteva kojima se može ići.
wooddiebone nakon 70 sati da je gameplay atraktivniji od prethodnih prikaza
Ali ali ali YouTube!
prayer pa da youtube, di je sam cdpr stavil videe, kaj ne kuzis, ti si uporan u branjenju igre jer eto ray tracing, woooooooooow, najbolja igra ikad, a to kaj si igras bare bones igru nema veze, bitno da svjetluca sve okolo, mislim tjesite se kolko hocete, ali je cinjenica da smo dobili neku sasvim desetu igru koja je kudikamo losija od obecanog, ali rt