Deadwalker samo sto su to iz daljine spriteovi, a izbliza bas modeli auta. Tesko ovo moze prozvakati bilo koja konfa danas, malo preambiciozno.
Iskreno, ocekivao sam totalni current gen look u Cyberu i next level open world po sadrzaju, a dobio totalno suprotno
Cyberpunk 2077 recenzije, patchevi i tehnička strana igre
Deadwalker
Nadam se da će fixati to.
AMD procevi su imali sranje, al je rješeno u dvije minute.
Jooooj. Kolko god mi je super igra, kad vidim kakav se potencijal tu skriva, a nikad neće biti ostvaren ne mogu se ne plakat.
I zaboli me za performanse, to se pofiksa lako, ali igra kao da je pola fali.
Main questline ima 4 questa i završava onak gle evo ti kraj nakon 10 sati igre i nema igre nakon toga jer jebi se, iako si sve najkul iteme dobio DOSLOVNO NETOM PRIJE ZADNJE MISIJE.
Minimapa - broken
Policija - broken
AI - broken
Ne mogu vjerovat da se mapa ne odzumira kad voziš auto. Fulao sam apsolutno svako skretanje koje sam trebao napravit. Ako ne gledaš konstantno u minimapu, zaboravi...
Nakon kaj sam završio se tri Mafia igre, baš prije Cyberpunka, ovaj sistem policije je nedopustiv.
Mafia 3 baš ima savršeno pogođen sistem.
Točno ono da ti daje da se zabavljaš po gradu, ali opet nije rejpanje u guzicu ( npr. dvojka).
Ma da su doslovno napravili onaj primitivni GTA sistem policije bilo bi prihvatljivo.
Ma i da je nema, opet bi bilo bolje od ovog.
Sve bi bilo bolje od ovog.
Pedestriani su doslovno ništa, igra je doslovno ista, ako makneš svakog NPCa iz nje. Samo prazne teksture.
Witcher 1 je imao ljude koji se skrivaju pod nadstrešnice od kiše, imaju rutine i to.
Znam da je to na ovom scaleu nemoguće, ali ovo je doslovno gore od svega kaj sam vidio do sad.
Zadnja dva Deus Exa imaju neke opcije koje Cyberpunk ostavljaju u prašini.
Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?
Questovi i RPG sistem sa druge strane su nešto najbolje kaj sam vidio.
Igra je jako zarazna i priča je jaaaako dobra.
Ali na tim temeljima je trebalo graditi igru, a ne računati da samo oni nose čitav teret.
Jebo me pas ako je potrošeno više od jednog PC playtgrougha na testiranje.
Developeri kao da nikad nisu igrali drugu open-world igru.
Imamo probleme koji su rješeni prije dva desetljeća, a tu se pojavlju u glavnim djelovima igre...
Ne znam. Odigram ovog lika do kraja i igra ide na hlađenje dok ne vidim neki značajan pomak i trud uložen u igru.
Ako nakon prve ekspanzije stanje bude slično, mislim da ću lagano prekrižiti CDPR sa liste dobrih developera.
Jebote Mass Effect Andromeda je developersko dostignuće prema ovom.
wooddiebone Zašto bar kao Perk nisu ubacili da mogu oružjem uništiti vrata kroz koja ne mogu hackati?
zato sto imas Body skill tree za te stvari
Nakon praktički odigrane igre, mogu reći da je preambiciozna. Mogli su ispričati istu priču na levelila skale Deus Exa, bez da pokušavaju kopirati Rockstarove igre kada nisu imali ni znanje ni tehnologiju za tako nešto. Ovako imaš ogroman grad u kojem jednostavno ne funkcionira AI, sustav policije te ga engine jedva probavlja, s time da je popunjen hrpom MMO sadržaja da se ima nešto raditi. Glavni quest je prekratak (baš mu fali "mesa"), pravih side questova koji nisu gig-ovi je također premalo. Brijem da su potrošili samo 2 godine na prilagodbu enginea da može supportati automobile, promet i ogromnu vertikalu i još su to napravili traljavo.
Igra mi je genijalna u kontekstu priče i core gameplaya, no nije to na levelu zadnjeg Witchera.
Deadwalker budes vidio kako ce ovo na kraju zavrsiti... kao priprema i temelj za multiplayer i muznju love
chono7
Nadam se da će bar zbog multija popraviti sve te probleme.
Sad si čitam post, dosta mi oštro zvuči, al kad je istina.
Samo ću napomenut opet, igra je meni 6/10, ali ne zato što je prosječna nego zato jer su 6 stvari napravili 10/10 APSOLUTE PERFECT COMBO EXTREME, a druge 4 stvari su napravili 0/10 SMEĆE ZBOG KOJEG SU ZASLUŽILI GORIT U PAKLU
wooddiebone najveci scam u povijesti industrije po meni, odi na yt i pogledaj par njihovih gameplay videa s kojima su radili hype, vidis tocno da je sve u detalj rezirano da zavara
renda
Pravi gameplay je od tih prikaza definitivno bolji.
To uopće nije upitno.
Svaka scena u release verziji izgleda bolje nego na svim prikazima prije.
Ono što se dogodilo je to da su maknuli većinu skriptiranih evenata i omogućili puno više različitih pristupa.
To nije downgrade nego upgrade.
Kroz igrin gameplay je moguće doživjeti scene puno atraktivnije i eksplozivnije od onih koje su prikazane kroz PR materijal.
Problem nema veze sa onime što su prikazali, problem je što nisu napravili igru koja zadovoljava minimume industrije.
- Uređivano
uf, ok, ja sam na samom pocetku vjerojatno i najvise hejtao, nekako kad sam se pomirio s time da igra nije ono sto sam ocekivao, uspio sam u njoj kao takvoj uzivati. naravno, ovo nije masterpiece u cijelini, niti ce postati. cist je ok igra, nekima kao meni malo i vise od toga. nadam se da ovo sve nece pokopati neki buduci nastavak jer s ovim iskustvom nastavak bi mogao stvarno biti jeben ako nauce iz svih gresaka. potencijal je tu svakako.
sinoc sam sigurno cetiri pet sati youtube gledao na temu cyberpunka i iako mozda nije za mene tako ipak mislim da renda svakako ima pravo, sve sto je prikazano u nekom smislu je downgradeano odnosno neke revolucionarne ideje za koje mislimo da cemo moci tako u svakom levelu pojave se samo u onim levelima u kojima su prvotno i prikazani.
sve sto woodie govori isto stoji, fokusirao bih se po stoti put na stanovnike grada, meni je nekada igra dala puno vecu imerziju u djelovima gdje ih gotovo ni nema, bas bi volio malo isprobati neke open world ps2 igre sada, imam osjecaj da bi neki san andreas ili vice city u nekim djelovima sigurno imao vjerodostojnije stanovnike.
sto se tice usporedbe s andromedom, pa da mnoge stvari andromeda sigurno radi bolje ali ova igra ipak ima meni dosta bolju pricu pa bi ipak cyberpunk stavio ispred.
wooddiebone imas u cyberpunk temi video koji sam stavil, pogledaj ako imas vremena, traje pola sata da vidis o cemu pricam
renda
Hahahah, al fakat prije svake stvari koju prikažu uredno vele da je to iz work in progress verzije i da bi se moglo promjenit u finalnoj.
Kakvi maleri.
wooddiebone jbg sa ovim zadnjim komentarima si zasrao
wooddiebone Kroz igrin gameplay je moguće doživjeti scene puno atraktivnije i eksplozivnije od onih koje su prikazane kroz PR materijal
pa ovo stvarno ne mislis za ozbiljno!?? gameplay je bio toliko mesnat, toliko puta su zaustavljali scene u tim prikazima samo da nam objasne na koje moguce nacine se sve moze misija odvijati a dobili smo najlinearniju mogucu open world igru.
wooddiebone da, sve se promjenilo, hahah, daj fakat, kuzim da ti je dobra igra, i meni je, ali ono, dvije razlicite igre kompletno skoro od onog kaj su prikazivali i kaj smo dobili, sve je dumbd down poprilicno
Kaj se tiče gameplaya ja osobno tvrdim iz prve ruke, nakon 70 sati da je gameplay atraktivniji od prethodnih prikaza.
Definitivno i 100%
Postoji desetci načina za pristup svakoj misiji i to nije očito ako ne probaš.
Hrpa stvari se uopće ne objasni u igri.
Postoji hrpa stvari koja je izbačena i dumbed-down, ali gameplay nije jedna od njih.
Story misije su linearnije, ali i tamo postoji dosta velika sloboda pristupa.
E sad, opet to nije ono što vidimo u Deus Exu gdje su okoline puno veće i kompleksnije pa ima 50 ventova i puteva kojima se može ići.
wooddiebone nakon 70 sati da je gameplay atraktivniji od prethodnih prikaza
Ali ali ali YouTube!
prayer pa da youtube, di je sam cdpr stavil videe, kaj ne kuzis, ti si uporan u branjenju igre jer eto ray tracing, woooooooooow, najbolja igra ikad, a to kaj si igras bare bones igru nema veze, bitno da svjetluca sve okolo, mislim tjesite se kolko hocete, ali je cinjenica da smo dobili neku sasvim desetu igru koja je kudikamo losija od obecanog, ali rt
Ne znam baš za slobodu pristupa u story misijama, možda poneka promjena kroz dijaloge ali kad jednom izabereš nešto uslijedi on rail pucanje ili token stealth šuljanje ili isfurano praćenje NPC-a dok pričaju. Doslovno ko 90% modernih FPS-a plus izbor u dijalozima.
- Uređivano
A nije baš istina.
Naravno da su story misije linearnije od side misija, ali kad pristupaš određenoj lokaciji, možeš to odraditi na hrpetinu načina.
Hoćeš stajati petsto metara od lokacije i hakirati sve, ući i obaviti posao, obići lokaciju provjeriti alternativne prilaze pa se ušuljati unutra i van da te nitko ne vidi, uletiti guns blazing ili glasno, ali sa nekom taktikom, preuzeti kontrolu nad turretima i pobiti sve tako, flashbang+reboot optics i katanom dok je usporeno vrijeme rješiti sve bez da digneš alarm...
I sve kombinacije tog navedenog.
Doslovno možeš uletiti ko mazga face on bez skrivanja i quickhackanjem onesposobiti neprijatelje jednog po jednog dok ih gledaš u oči.
Opcija stvarno ne fali.
renda igram sa RT isključenim jer mi je bitniji u ovoj igri bolji framerate nego bolji vizuali, čak i stime pojede sve što je do sada viđeno i tome treba veličati i dizati spomenik jer zaslužuje. Main misije su linearne, to je istina dok side misije nisu. Tu imaš potpunu slobodu što su bili govorili, možeš misiju na 15 načina obaviti i dosta često se zna desiti da nakon obavljene misije vidiš da si ju i na neki drugi način tj drugim putem mogao riješit. Ne znam što su oni reklamirali ali kao što je kolega gore rekao apsolutno sve bolje izgleda nego su su u demo videima pokazali. Između ostalog, fino piše ispod svakog demo videa da su stvari podložne promjeni. Iskreno ne znam što bi loše igri napisao osim možda slabog izbora glazbe u vozilu i povremenih bugova. Svime tome što sam rekao igra je po meni još u beti i to dosta kasnoj beti gdje su samo trebali pokrpati bugove i poboljšati performanse. Sve ostalo pada u vodu jer zbilja od svega što sam vidio reklamiranog svega su se držali i igra je baš zabavna za igrati. Vožnja i pucanje su nevjerojatno dobro izveli dok je grafika i storytelling na vrhuncu, jedino što gdje su možda falili je pacing priče, no to sam stvaraš.
- Uređivano
renda iskreno ne znam o cemu pises, ali ako je gameplay u pitanju, tu onda nemamo o cemu pisati, jer je on daleko bolji od prikazanog u trailerima.
Ono sto ne valja u Cyberu je opcenito AI, prometa, npceva, policije. Ima nedovrsenih stvari poput vode, neispoliranosti i povezanosti side aktivnosti, te u mom misljenju nedostatka sporednih stvari s obzirom da se radi o igranju iz prvog lica sa no name likom kojeg gradimo od nule.
Sto su tocno izbacili iz igre? I sto je problem uzasnih dizajnerskih odluka?
Pa upravo te side aktivnosti, navedeni problemi sa AIem koje sam naveo i koji se ticu podsustava za aktivnosti i rutine tih npceva, penjanje po zidovima, podzemnu, neke stvari iz Vovog stana i odredene kustomizacije na pocetku.
RPG elementi su u igri kako je najavljeno, odredujes ih svojim stilom igranja. Direktno se vezu na tvoj gameplay koji je opet indirektno pod utjecajem AIa.
Sto se tice grada i to je isporuceno, jer da imas prilike vidjeti ono sto ja gledam, drugacije bi pisao.
Ali generalno da, slozio bi se s tobom. Dogodilo se isto sto se dogodilo i sa TLOU2, misleading traileri koji su stvorili jedna ocekivanja, a igracima dali sasvim nesto drugo u zavrsnom proizvodu.
Jednostavno ne mozes imati next gen open world samo na temelju grafike, moras imati ove podsustave i AI koji je trenutno u Cyberu broken.
I ovo primjerice, igra iz 2007. koja ima zapravo vrlo slican koncept kao i Cyber, open world (polu open world doduse) RPG, gdje imas fantasticnu pricu, side zadatke i dosta detalja. Jedan je i ovaj koji svi hvale u RDR2, a to je da je Zona zapravo zivjela puno prije divljeg zapada Rockstara, nesto sto su i u cdpru mogli uzeti u obzir i implementirati.
Ovdje vidimo random event gdje skupina placenika pokusava probiti vojnu blokadu kako bi izasli iz Zone. Ima i primjera gdje divlji psi naganjaju one mutirane svinje, pa svi upadnu u anomaliju koja ih porazbaca, pa dodu pseudopsi i navlace te lesine okolo i jedu, a sva mrtva tijela OSTAJU u igri cijelo vrijeme.
@maverick shvacam te kada ponekad stavljas gameplay ispred same price u igrama. Zbog ovakvih primjera, jer se osjecas "ziv" u ovakvom svijetu