renda iskreno ne znam o cemu pises, ali ako je gameplay u pitanju, tu onda nemamo o cemu pisati, jer je on daleko bolji od prikazanog u trailerima.
Ono sto ne valja u Cyberu je opcenito AI, prometa, npceva, policije. Ima nedovrsenih stvari poput vode, neispoliranosti i povezanosti side aktivnosti, te u mom misljenju nedostatka sporednih stvari s obzirom da se radi o igranju iz prvog lica sa no name likom kojeg gradimo od nule.
Sto su tocno izbacili iz igre? I sto je problem uzasnih dizajnerskih odluka?
Pa upravo te side aktivnosti, navedeni problemi sa AIem koje sam naveo i koji se ticu podsustava za aktivnosti i rutine tih npceva, penjanje po zidovima, podzemnu, neke stvari iz Vovog stana i odredene kustomizacije na pocetku.
RPG elementi su u igri kako je najavljeno, odredujes ih svojim stilom igranja. Direktno se vezu na tvoj gameplay koji je opet indirektno pod utjecajem AIa.
Sto se tice grada i to je isporuceno, jer da imas prilike vidjeti ono sto ja gledam, drugacije bi pisao.
Ali generalno da, slozio bi se s tobom. Dogodilo se isto sto se dogodilo i sa TLOU2, misleading traileri koji su stvorili jedna ocekivanja, a igracima dali sasvim nesto drugo u zavrsnom proizvodu.
Jednostavno ne mozes imati next gen open world samo na temelju grafike, moras imati ove podsustave i AI koji je trenutno u Cyberu broken.
I ovo primjerice, igra iz 2007. koja ima zapravo vrlo slican koncept kao i Cyber, open world (polu open world doduse) RPG, gdje imas fantasticnu pricu, side zadatke i dosta detalja. Jedan je i ovaj koji svi hvale u RDR2, a to je da je Zona zapravo zivjela puno prije divljeg zapada Rockstara, nesto sto su i u cdpru mogli uzeti u obzir i implementirati.
Ovdje vidimo random event gdje skupina placenika pokusava probiti vojnu blokadu kako bi izasli iz Zone. Ima i primjera gdje divlji psi naganjaju one mutirane svinje, pa svi upadnu u anomaliju koja ih porazbaca, pa dodu pseudopsi i navlace te lesine okolo i jedu, a sva mrtva tijela OSTAJU u igri cijelo vrijeme.
@maverick shvacam te kada ponekad stavljas gameplay ispred same price u igrama. Zbog ovakvih primjera, jer se osjecas "ziv" u ovakvom svijetu