S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Meni osobno, htio sam vjerovati da igra nije u tako lošem stanju i uz sve sam bio pozitivan u njenu korist. Ali;
Usporedimo Stalkera 2 sa na primjer Cyberpunk 2077 na način; gdje imamo igru sa propalim otvorenim svijetom i jedino vrijedno igranja je odraditi glavnu misiju, nemoj gledati ništa ostalo; uzeo si NPC iz Cyberpunka 2077, poglupio i ubacio u Zonu da samo puca po tebi, neka ga je; Zona vrijedna istraživanja smo zbog svoje jedinstvene atmosfere i dizajna.
Zašto Stalker 2 nije dorastao prijašnjim igrama serijala; ako pogledate na primjer čopor slijepih pasa, jednostavno su "tamo" i znaš da čekaju izvršenje skripte koja radi toliko glupe akcije (kao i kod NPC) da ti se živci krenu dizati nakon nekog vremena; dok u staroj mašini, taj pas je hodao, imao interakcije, ležao, spavao, ćeškao se iza uha i vršio nekoliko vrijednih interakcija prema tebi/okolini i sve to se mjenja ovisno o ishodu. Taj dio je dao "srce" igri i to ništa ne može pobiti.
Sad u zadnjoj zakrpi dodaju bazične stvari AI koji ne samo trebao biti implementiran u startu nego miljama poboljšan naspram prvih nastavaka - ma jeste vidjeli samo kako su te animacije ružne spremanja i uzimanja sa mrtvih NPC??
Pa bi rekao, igra se zove Heart of Chornobyl - a sve je samo bez "srca" u sebi.
Arcer oni neznaju di gone… evo jos jedan danas
STALKER 2 Patch 1.2.1 Release Notes
Fixed one of the crashes on loading save files related to AI logic.
Fixed one of the crashes on loading save files that were recorded when player had effects applied.
Fixed a few crashes related to lightning ball anomaly interaction with artifacts.
Fixed crash mostly occurred when moving away from hubs and during the Emission.
Sad sam se malo igrao sa NPC AI - vide me dok god sam u "online krugu" i iza kojeg god grma se sakrio magarac sam bio, metci me pogađaju kao ludi. Ne prate me nego samo stoje na "spawn" točci. Ludo bacaju granate kao da su petarde, po sebi po meni, neka je vatrometa. Izađem, iz "online kruga" stanu sa radnjom dok se ne vratim. Odustaju od borbe, ne prate… Ajde fora je gledati kad se 50 metara od njih stvore drugi NPC i krenu međusobno jedni pod drugima pa ti daju neku iluziju da nešto funkcionira Grafika je totalno zblurana, vegetacija mutna u daljnini, sve flickera sve pop-upa naokolo, predivno
Chono zbilja ti se divim što si došao do preko 60 sati u ovome.
chono Pa sa te strane, trebalo bi biti sve, popravljeno, jel… Evo meni je iskreno bilo bolje dok je zona bila gotovo prazna nego ovi klišei od spawnera a-lifea, generički su samo smetaju. Jedna zanimljiva stvar usput, ako baciš u engine.ini fov drveća i grmlja koliko oko seže, frejmovi su niži ali igra manje trza.
- Uređivano
chono Eh kad se moramo hvatati nostalgije na prijašnje nastavke… Prošlo mi je par puta kroz glavu započeti od SoC, ali stvarno nemam toliko vremena uz sve. Al sinoć sam testirao neki engine.ini u S2 što je tip izbacio kojeg pratim na Nexusu. Isprobao sam ponašanje AI, tamo u prvom kompleksu prema selu, započeo sam kombat, odvukao ekipu do prednjeg prolaza, otrčao kompletno u krug iza brežuljka, kroz drveće i grmlje, uletio u neku provaliju, sagnuo se i nisam ni provirio vanka kad već evo znaju da sam tamo i dočekaše me granate XD. Nema teoretske da su me vidjeli. Ugasio i sljedećih 2h slagao brod u Starfieldu, nisam se mogao odlučiti kako prozore namjestiti na kabini.
Anyways, primjetio sam da TSR Native AA + FG i sharpening 10% daju najoštriju sliku uz dobar FPS, što me malo iznenadilo naspram DLSS čak i na DLAA ne Quality.
Još sam testao neki mod, Ultra+, napraviti čuda oko detalja osvjetljenja i sjeni u igri pa i LOD-a, samo što pojede nekih 25 FPS, ono good showcase što UE5 "bi mogao" da nije tako aplha smeće još, sunce im poljubim.