S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
chono Pa sa te strane, trebalo bi biti sve, popravljeno, jel… Evo meni je iskreno bilo bolje dok je zona bila gotovo prazna nego ovi klišei od spawnera a-lifea, generički su samo smetaju. Jedna zanimljiva stvar usput, ako baciš u engine.ini fov drveća i grmlja koliko oko seže, frejmovi su niži ali igra manje trza.
- Uređivano
chono Eh kad se moramo hvatati nostalgije na prijašnje nastavke… Prošlo mi je par puta kroz glavu započeti od SoC, ali stvarno nemam toliko vremena uz sve. Al sinoć sam testirao neki engine.ini u S2 što je tip izbacio kojeg pratim na Nexusu. Isprobao sam ponašanje AI, tamo u prvom kompleksu prema selu, započeo sam kombat, odvukao ekipu do prednjeg prolaza, otrčao kompletno u krug iza brežuljka, kroz drveće i grmlje, uletio u neku provaliju, sagnuo se i nisam ni provirio vanka kad već evo znaju da sam tamo i dočekaše me granate XD. Nema teoretske da su me vidjeli. Ugasio i sljedećih 2h slagao brod u Starfieldu, nisam se mogao odlučiti kako prozore namjestiti na kabini.
Anyways, primjetio sam da TSR Native AA + FG i sharpening 10% daju najoštriju sliku uz dobar FPS, što me malo iznenadilo naspram DLSS čak i na DLAA ne Quality.
Još sam testao neki mod, Ultra+, napraviti čuda oko detalja osvjetljenja i sjeni u igri pa i LOD-a, samo što pojede nekih 25 FPS, ono good showcase što UE5 "bi mogao" da nije tako aplha smeće još, sunce im poljubim.
Lol
- Uređivano
Ironično
Što se događa sa modernim igrama i zašto su pune problema?
Nedovršena igra blista, a u isto vrijeme se sere po Awoved kako već jer strijela ne ostaje u stablu…
I uopće ne želim trolat i svađat se, ali tako je!
chono Razlika je, MHW je možda tehnički krš koji se loše izvodi ali imerzija igranja je na nivou jer vidim po ekipi ovdje što piše jedina prepreka su vizualni trzaji i lošiji FPS dok S2 nije dostavio osnove QoL.
Awoved pak se uspoređuje sa šablonama Bethesdinih igara koje se kraftaju na jednom te istom nakovnju godinama i očekivati je superiorniju igru po pitanju pojedinih detalja oko mehanika dok eto njezini svjetovi su isprazni sa hrpom dosadnih questova i mediocore glavnom pričom. Da ne idem u offtopic više.
Arcer falio si temu totalno, ali ok…
Avowed je spomenut u kontekstu da imas funkcionalnu sablonu sterilnog gameplaya bez sitnih detalja koji su krasili neke stare naslove primjerice. Nije uopce bitno usporediti sa Bethesdom i svakako nisu bitne strijele, to su pojedinci u temi uzeli kao trigger za zajebanciju i podjebavanje.
Monster Hunter nema samo vizualne artefakte nego mu je i izvedba uzas, a s obzirom na ono sto vizualno nudi, to je bas bas lose koliko zahtjeva. Izmedu ostalog igra te forsira da koristis FG kada mijenjas neke postavke.
Stalker 2 je ljustura, prazna skoljka. Nedostaje mu sama esencija, biser igre, A Life. Ostatak vanserijski