- Uređivano
Kako ovo dobro izgleda! Možeš nanjušiti atmosferu preko ovih screensa!
Kako ovo dobro izgleda! Možeš nanjušiti atmosferu preko ovih screensa!
Jos jedan quote koji nedostaje gore iz sluzbenog FAQ nekoliko posta iznad
The trailer is a target render and not actual footage taken from the game.
"The trailer demonstrates the level of graphics and atmosphere we are aiming to achieve on release," GSC Game World confirmed in a FAQ shared on Twitter.
f_i_c_o Ma ostavit ću si ja konzolu
this aged well.
Vidim da se zazivalo i moje ime ovdje pa da se malo razblebećem o tome kako mi je ovo sjelo.
Sve što osjećam uz igru se može enkapsulirati u dvije riječi: oprezno optimističan. Jučerašnji prikaz je svakako pogodio ton i atmosferu Stalkera, no kao što je Viper postavio poveznicu, riječ je o target renderu. Da, koristi in-game modele, ali i dalje je ono što žele ostvariti, a ne nužno ono što trenutno jest.
Moje sumnje proizlaze iz par faktora. Prvi od njih je vezan uz direktora GSC-a koji je među developerima poznat kao... Šupak. Netko tko je obične pitcheve reklamirao kao proizvode u aktivnoj izradi. Dovoljno govori da smo najavu i teaser dobili prije dvije godine, a sada tek dobivamo nešto što nema konkretan gameplay. Naravno, to ne mora ništa značiti, ipak je i Cyberpunk originalno najavljen prije osam godina.
Drugi je faktor ono što ih razlikuje ekipe koje stoje iza igara. Cyberpunk radi dokazana ekipa koja je u svoja četiri naslova svaki put dokazala kvalitetu. Iza Stalkera 2 stoji samo ime voditelja firme, dok se o samim developerima ništa ne zna i malo je vjerojatno da tu ima originalne ekipe koja radi na igri. Većina ih se raspršila ili otišla u 4A Games gdje su rasturili s Metro serijalom.
Unatoč tome, i dalje me veseli što je povratak u Zonu očito u punoj produkciji. Činjenica da su oni in-game modeli nalikovali na ljude već puno znači, a lijepo je bilo vidjeti i Cordon. Za razliku od mnogih igara, ovdje me reklamiranje veličine svijeta zapravo jako veseli jer je upravo čar Stalkera bila u napuštenim lokacijama Zone koje su često bile ispunjene samo neprijateljima, no čak je i to uz genijalan audio dizajn bilo dovoljno da stvori opipljivu i besmrtnu atmosferu.
Fico Jučerašnji prikaz je svakako pogodio ton i atmosferu Stalkera, no kao što je Viper postavio poveznicu, riječ je o target renderu. Da, koristi in-game modele, ali i dalje je ono što žele ostvariti, a ne nužno ono što trenutno jest.
Samo da kazem da nisam do sada mislio da si ti opterecen grafikom u igri. Naravno da ja npr prvi kenjam kako su ps one igre ruzne, jer dns jesu, ali gledam komentare na Halo novi npr i meni ta igra uopce nije ruzna ili nesto trece. Rijetko su igre graficki jednake prvom prikazu i na to smo vec trebali naviknuti. Ja ne da ne ocekujem ovakav izgled kao u prikazu, vec sam skoro siguran da tako nece izgledati.
maverick Mislim da si me krivo shvatio, razlog zašto sam sumnjičav u konačan proizvod je baš zato što je ovo još uvijek target render, a iza igre stoji ekipa o kojoj se ništa ne zna i na čijem je čelu direktor koji je poznat po tome da je teškog karaktera i upitnih poteza u razvoju. Zato mi se i dalje čini da razvoj čitave igra stoji na klimavim nogama.
I da, rijetko su grafički jednake, ali isto tako mislim da bi se to trebalo uvijek kritizirati. Nekako je postao standard nekim developerima pokazivati nešto što jednostavno nije konačan proizvod. Ubisoft se žešće opekao na tome, takoreći i No Man's Sky, mogli bi i drugi ako ne uče na tuđim lekcijama.
Jako je bitno ovo sto @Fico pise, jer igra doslovno ovisi o prikazu i pumpanju atmosfere. Vlasnik studija je, recimo najblaze egoist, te je vecinu ekipe potjerao svojim postupcima (Metro, Survarium, Fear of the Wolves) i uspio dva puta bankrotirat.
Ono sto se razlikuje od proslog puta odnosno 2012. godine, je cinjenica da su dobili financijsku inekciju MSa za vremensku eksluzivnost, te su odabrali Unreal engine umjesto vlastite produkcije.
Osobno bi opet progutao karikaturne modele likova, slabiji voice acting i opcenito neposvecenost detaljima oko mikro stvari kao sto su npcevi, pojedine animacije i sitna poliranja.
Ono sto mi je jako bitno je Zona, jer to mora ostati mracno, moraju biti naglasene sjene, mora biti mraculja kada padne noc, mora se osjetiti onaj survival u svakom koraku i moraju ostaviti ambijentalne zvukove s obzirom na lokaciju.
Volio bi da i dalje igraju na slicno osvjetljenje, ostre i detaljne teksture, minimalnu upotrebu efekata, jer sam misljenja da ovakav prikaz jako dobro stari (primjer je HL2).
Sudeci prema traileru, mislim da su uhvatili srz onoga sto je Stalker, ma koja god ekipa trenutno radila na ovome.
Nema šanse da bi mi više prošle stvari poput loših modela, retardiranog voice actinga i jako slabe priče i likova!
Jednostavno sada, za mene to mora biti dignuto par lvla nego prije!
Jako slabe price? Cijela prica je jedno putovanje u srediste Zone, a C-Consciousness je fantasticno smisljen i prezentiran. Ocito nismo igrali istu igru
Ajde daj prestani!
Napiso sam MENI, šta nije jasno?
MENI je priča mlaka kao i likovi! TEBI je vrh i to je super!
Ali nemoj svoje viđenje nametat kao jedino ispravno jer to uporno radiš sa svim igrama!
Chono mislim da bi ti se Darkwood jako dopao čim voliš otvorenije survival horrore, baci oko ako nisi, obožavam tu igru
chono7 To financiranje od strane Microsofta mi daje nadu u projekt. Osjećam se malo naivno što tako mislim, ali mi se čini da Microsoft ne bi samo tako uložio pare da ne postoji barem nešto konkretno.
Osvjetljenje je bilo uz zvukovni dizajn najvažniji element originalne trilogije. Ako se igra vanilija svake od Stalker igara, i dalje su određene lokacije predivne jer je to osvjetljenje odrađeno besprijekorno.
doktor1 A lik da ajde kaj si se odmah tak cimnuo, nema potrebe za ovakvom agresijom.
Bogme me obradovao trailer i slike koje ste postali.
Sve sto se tice post apokalipticnih igara kao mog najdražeg tematskog podrucja u igrama, spomenuta je uz Metro zasigurno sampion u atmosferi i docaravanju takvog scenarija.
Iako cekamo sad neki konkretniji gameplay.
Mada po ovom sto vidim, nema sanse da ce ispasti lose.
The hype is real.
I onda naletis na controllera kako sam se onda usrao! I nije jump scare kao Dead Space, nego to sto ti opisujes. Cijelo vrijeme se gradi nelagoda i atmosfera. Bas jezivo.