@Garrus_V Metro i ovo ne idu u istu recenicu nikako. Mozda jedino po atmosferi, ali i u tom polju Stalker je apsolutni vladar u gamingu opcenito.
Stalker 2 sigurno stize na PS5 ali vjerojatno par mjeseci kasnije od izlaska za pc i box.
Ovaj puta se radi o kompletnom open worldu, o igri koja ce imati vlastiti sustav za upravljanje kompletnim ekosustavima i zivotom u njima, te mozemo ocekivati nesto pristupacniji tehnicki dio, jer se radi o provjerenom Unreal engineu, a ne X rayu (koji je meni jako drag).
Ja bogami idem u jos jedan prelazak trilogije, jer ovo je jedna od onih igara koja ne moze dosaditi i gdje pamtim svaku lokaciju iako su godine prosle.

Ako je Stalker bolji u atmosferi od Metroa onda sam jebeno nabrijan jer sam uzivao u prve dvije Metro igre bas zbog te post-apokalipticne atmosfere. S tim da sam malo rezerviran po pitanju open worlda jer mi Metro Exodus nikako nije sjeo po tom pitanju ali ne mogu suditi za Stalker kad nisam igrao.

@someone stalker je to daleko bolje izveo. Usporedbe radi, ovdje imas stvarne lokacije, imas Chernobyl sa svim popratnim sadrzajem i imas Pripyat. Razlika je u tome da se u Stalkeru zaista osjecas da se nalazis u Zoni. Zona kao takva nije samo lokacija, vec je zivi organizam, mijenja se i stiti svoje stanovnike.
Glavna razlika je u tome sto stalker zapravo nije FPS kao metro, vec je spoj fps-rpg-horor-survival i to je uspjesno spojio i zbog toga je cijenjen medu fanovima.
Metro je linearni shooter koji te vodi za ruku do jednog od krajeva. Stalker ima questove, odabire, frakcije, trgovinu i daleko vise krajeva. Glavni adut igre je Zona, atmosfera, zahtjevan AI i jednom kada se nakacis, nema povratka. Igra ti priraste srcu.

EDIT: ja bi istaknuo da je Stalker survival igra, gdje moras paziti na svoje resurse, gdje nemas primjerice pauziranja igre da se healas, sve ide real time i moras biti brz i dobro isplanirati veci sukob. To je igra istrazivanja gdje Zona i njeni zitelji zive bez tebe, nesto poput onoga u RDR2, gdje ces naici na mnoge random stvari. To je horor igra gdje je mrkla noc zaista noc, gdje svjetiljka zivot znaci i gdje X labs tjera strah u kosti i niz kraljeznicu. Dodao bi da je igra imala i pristojnu balistiku za ono vrijeme, ma bas top naslov!

Evo mog kratkog sasvim random videa gdje se osjeti atmosfera, sasvim slucajni okrsaj sa divljim psima

Ne kužim di je Fićo?
Očekivao sam da će on svršavat još više nego Chono!

Di si?!?!?

Kako ovo dobro izgleda! Možeš nanjušiti atmosferu preko ovih screensa!

Jos jedan quote koji nedostaje gore iz sluzbenog FAQ nekoliko posta iznad

The trailer is a target render and not actual footage taken from the game.
"The trailer demonstrates the level of graphics and atmosphere we are aiming to achieve on release," GSC Game World confirmed in a FAQ shared on Twitter.

Vidim da se zazivalo i moje ime ovdje pa da se malo razblebećem o tome kako mi je ovo sjelo. 🙂

Sve što osjećam uz igru se može enkapsulirati u dvije riječi: oprezno optimističan. Jučerašnji prikaz je svakako pogodio ton i atmosferu Stalkera, no kao što je Viper postavio poveznicu, riječ je o target renderu. Da, koristi in-game modele, ali i dalje je ono što žele ostvariti, a ne nužno ono što trenutno jest.

Moje sumnje proizlaze iz par faktora. Prvi od njih je vezan uz direktora GSC-a koji je među developerima poznat kao... Šupak. Netko tko je obične pitcheve reklamirao kao proizvode u aktivnoj izradi. Dovoljno govori da smo najavu i teaser dobili prije dvije godine, a sada tek dobivamo nešto što nema konkretan gameplay. Naravno, to ne mora ništa značiti, ipak je i Cyberpunk originalno najavljen prije osam godina.

Drugi je faktor ono što ih razlikuje ekipe koje stoje iza igara. Cyberpunk radi dokazana ekipa koja je u svoja četiri naslova svaki put dokazala kvalitetu. Iza Stalkera 2 stoji samo ime voditelja firme, dok se o samim developerima ništa ne zna i malo je vjerojatno da tu ima originalne ekipe koja radi na igri. Većina ih se raspršila ili otišla u 4A Games gdje su rasturili s Metro serijalom.

Unatoč tome, i dalje me veseli što je povratak u Zonu očito u punoj produkciji. Činjenica da su oni in-game modeli nalikovali na ljude već puno znači, a lijepo je bilo vidjeti i Cordon. Za razliku od mnogih igara, ovdje me reklamiranje veličine svijeta zapravo jako veseli jer je upravo čar Stalkera bila u napuštenim lokacijama Zone koje su često bile ispunjene samo neprijateljima, no čak je i to uz genijalan audio dizajn bilo dovoljno da stvori opipljivu i besmrtnu atmosferu.

    Fico Jučerašnji prikaz je svakako pogodio ton i atmosferu Stalkera, no kao što je Viper postavio poveznicu, riječ je o target renderu. Da, koristi in-game modele, ali i dalje je ono što žele ostvariti, a ne nužno ono što trenutno jest.

    Samo da kazem da nisam do sada mislio da si ti opterecen grafikom u igri. Naravno da ja npr prvi kenjam kako su ps one igre ruzne, jer dns jesu, ali gledam komentare na Halo novi npr i meni ta igra uopce nije ruzna ili nesto trece. Rijetko su igre graficki jednake prvom prikazu i na to smo vec trebali naviknuti. Ja ne da ne ocekujem ovakav izgled kao u prikazu, vec sam skoro siguran da tako nece izgledati.

      maverick Mislim da si me krivo shvatio, razlog zašto sam sumnjičav u konačan proizvod je baš zato što je ovo još uvijek target render, a iza igre stoji ekipa o kojoj se ništa ne zna i na čijem je čelu direktor koji je poznat po tome da je teškog karaktera i upitnih poteza u razvoju. Zato mi se i dalje čini da razvoj čitave igra stoji na klimavim nogama.

      I da, rijetko su grafički jednake, ali isto tako mislim da bi se to trebalo uvijek kritizirati. Nekako je postao standard nekim developerima pokazivati nešto što jednostavno nije konačan proizvod. Ubisoft se žešće opekao na tome, takoreći i No Man's Sky, mogli bi i drugi ako ne uče na tuđim lekcijama.

      Jako je bitno ovo sto @Fico pise, jer igra doslovno ovisi o prikazu i pumpanju atmosfere. Vlasnik studija je, recimo najblaze egoist, te je vecinu ekipe potjerao svojim postupcima (Metro, Survarium, Fear of the Wolves) i uspio dva puta bankrotirat.
      Ono sto se razlikuje od proslog puta odnosno 2012. godine, je cinjenica da su dobili financijsku inekciju MSa za vremensku eksluzivnost, te su odabrali Unreal engine umjesto vlastite produkcije.

      Osobno bi opet progutao karikaturne modele likova, slabiji voice acting i opcenito neposvecenost detaljima oko mikro stvari kao sto su npcevi, pojedine animacije i sitna poliranja.

      Ono sto mi je jako bitno je Zona, jer to mora ostati mracno, moraju biti naglasene sjene, mora biti mraculja kada padne noc, mora se osjetiti onaj survival u svakom koraku i moraju ostaviti ambijentalne zvukove s obzirom na lokaciju.

      Volio bi da i dalje igraju na slicno osvjetljenje, ostre i detaljne teksture, minimalnu upotrebu efekata, jer sam misljenja da ovakav prikaz jako dobro stari (primjer je HL2).

      Sudeci prema traileru, mislim da su uhvatili srz onoga sto je Stalker, ma koja god ekipa trenutno radila na ovome.

        Nema šanse da bi mi više prošle stvari poput loših modela, retardiranog voice actinga i jako slabe priče i likova!
        Jednostavno sada, za mene to mora biti dignuto par lvla nego prije!

        Jako slabe price? Cijela prica je jedno putovanje u srediste Zone, a C-Consciousness je fantasticno smisljen i prezentiran. Ocito nismo igrali istu igru

        Ajde daj prestani!
        Napiso sam MENI, šta nije jasno?
        MENI je priča mlaka kao i likovi! TEBI je vrh i to je super!
        Ali nemoj svoje viđenje nametat kao jedino ispravno jer to uporno radiš sa svim igrama!

          Chono mislim da bi ti se Darkwood jako dopao čim voliš otvorenije survival horrore, baci oko ako nisi, obožavam tu igru 😁

          chono7 To financiranje od strane Microsofta mi daje nadu u projekt. Osjećam se malo naivno što tako mislim, ali mi se čini da Microsoft ne bi samo tako uložio pare da ne postoji barem nešto konkretno.

          Osvjetljenje je bilo uz zvukovni dizajn najvažniji element originalne trilogije. Ako se igra vanilija svake od Stalker igara, i dalje su određene lokacije predivne jer je to osvjetljenje odrađeno besprijekorno.

          doktor1 A lik da ajde kaj si se odmah tak cimnuo, nema potrebe za ovakvom agresijom.

          meni je bitno samo stave adidas preorder dlc costume,

          Giphy - russian dancing GIF

          CYKA BYLAT

          @doktor1 nemoj protiv stalkera ovako će te @Fico i @chono7 rijesit. nisu normalni jbt.
          Giphy - video games cod GIF

          ja se isto pravim da volim stalkera tako da me chono ne zbode šrafcigerom kad dodje u posjet

          also bonus gif: kakva riba sine
          Giphy - happy hour drinking GIF by Cheezburger