Jako je bitno ovo sto @Fico pise, jer igra doslovno ovisi o prikazu i pumpanju atmosfere. Vlasnik studija je, recimo najblaze egoist, te je vecinu ekipe potjerao svojim postupcima (Metro, Survarium, Fear of the Wolves) i uspio dva puta bankrotirat.
Ono sto se razlikuje od proslog puta odnosno 2012. godine, je cinjenica da su dobili financijsku inekciju MSa za vremensku eksluzivnost, te su odabrali Unreal engine umjesto vlastite produkcije.
Osobno bi opet progutao karikaturne modele likova, slabiji voice acting i opcenito neposvecenost detaljima oko mikro stvari kao sto su npcevi, pojedine animacije i sitna poliranja.
Ono sto mi je jako bitno je Zona, jer to mora ostati mracno, moraju biti naglasene sjene, mora biti mraculja kada padne noc, mora se osjetiti onaj survival u svakom koraku i moraju ostaviti ambijentalne zvukove s obzirom na lokaciju.
Volio bi da i dalje igraju na slicno osvjetljenje, ostre i detaljne teksture, minimalnu upotrebu efekata, jer sam misljenja da ovakav prikaz jako dobro stari (primjer je HL2).
Sudeci prema traileru, mislim da su uhvatili srz onoga sto je Stalker, ma koja god ekipa trenutno radila na ovome.