Arcer oni neznaju di gone… evo jos jedan danas

STALKER 2 Patch 1.2.1 Release Notes

  • Fixed one of the crashes on loading save files related to AI logic.

  • Fixed one of the crashes on loading save files that were recorded when player had effects applied.

  • Fixed a few crashes related to lightning ball anomaly interaction with artifacts.

  • Fixed crash mostly occurred when moving away from hubs and during the Emission.

    chono Taman upalio PC i vidim. Pa ubili su mi 10% health SSD-a sa tim zakrpama već koje čitaju svaki puta 100gb.

    Totalno random, svrljam po cooling mapi i zanimaju me sve te zgrade

    Sad sam se malo igrao sa NPC AI - vide me dok god sam u "online krugu" i iza kojeg god grma se sakrio magarac sam bio, metci me pogađaju kao ludi. Ne prate me nego samo stoje na "spawn" točci. Ludo bacaju granate kao da su petarde, po sebi po meni, neka je vatrometa. Izađem, iz "online kruga" stanu sa radnjom dok se ne vratim. Odustaju od borbe, ne prate… Ajde fora je gledati kad se 50 metara od njih stvore drugi NPC i krenu međusobno jedni pod drugima pa ti daju neku iluziju da nešto funkcionira 😃 Grafika je totalno zblurana, vegetacija mutna u daljnini, sve flickera sve pop-upa naokolo, predivno 💋 Chono zbilja ti se divim što si došao do preko 60 sati u ovome.

      Arcer zaboravio sam ti reci, dlss quality i shapness 40%. Bez DLSSa ne ide, igra je preostra, nemogu gledat u to

      chono

      Ovo baš brutalno dobro izgleda , pogotovo druga slika, atmosfera se može nožem rezat

        f_i_c_o sto je je, jedna od ljepsih igara koje sam igrao

        6 dana kasnije

        chono at this point odustani od te igre. Nije vrijedno…

          maverick grizem govno 70h, pojest cu ga do kraja! 😁 Ja kad nesto naumim ne odustajem dok nije odradeno

            chono tak i ja za brak velim

            Stalker 2 zavrsio al za nekih 50h, ti ga grindas bas solidno

              deathwish obavljam bas sve, ako se i vratim jednog dana igri, znat cu sto je popravljeno ili unaprijedeno

                chono Pa sa te strane, trebalo bi biti sve, popravljeno, jel… Evo meni je iskreno bilo bolje dok je zona bila gotovo prazna nego ovi klišei od spawnera a-lifea, generički su samo smetaju. Jedna zanimljiva stvar usput, ako baciš u engine.ini fov drveća i grmlja koliko oko seže, frejmovi su niži ali igra manje trza.

                  Arcer nemam problem sa trzanjem, zapravo nemam stutter uopce i radi na 1440p@60 bez framegeneratora. Sa te strane nemam prigovora vise

                  Oni nesto lootaju i uzmu loot

                  Ali sto to vrijedi kada kasnije samo stoje

                  chono Eh kad se moramo hvatati nostalgije na prijašnje nastavke… Prošlo mi je par puta kroz glavu započeti od SoC, ali stvarno nemam toliko vremena uz sve. Al sinoć sam testirao neki engine.ini u S2 što je tip izbacio kojeg pratim na Nexusu. Isprobao sam ponašanje AI, tamo u prvom kompleksu prema selu, započeo sam kombat, odvukao ekipu do prednjeg prolaza, otrčao kompletno u krug iza brežuljka, kroz drveće i grmlje, uletio u neku provaliju, sagnuo se i nisam ni provirio vanka kad već evo znaju da sam tamo i dočekaše me granate XD. Nema teoretske da su me vidjeli. Ugasio i sljedećih 2h slagao brod u Starfieldu, nisam se mogao odlučiti kako prozore namjestiti na kabini.

                  Anyways, primjetio sam da TSR Native AA + FG i sharpening 10% daju najoštriju sliku uz dobar FPS, što me malo iznenadilo naspram DLSS čak i na DLAA ne Quality.

                  Još sam testao neki mod, Ultra+, napraviti čuda oko detalja osvjetljenja i sjeni u igri pa i LOD-a, samo što pojede nekih 25 FPS, ono good showcase što UE5 "bi mogao" da nije tako aplha smeće još, sunce im poljubim.

                    Arcer meni neigrivo bez DLSSa, preostro i umara oci

                    5 dana kasnije