Automobili
elder8472 Samo kaj ti je sad to što gledaš toliko poskupilo, da se više isplati imati nov auto za koju tisuću eura više, bar ja tako gledam. Nikad godišnjacima nije manje padala cijena otkako ja pratim industriju, deprecijacija gotovo nepostojeća zbog generalnog porasta cijena i dugog čekanja na nove aute. Gledao sam i ja malo relativno nove rabljene pa sam zaključio da ću radije novi auto sačekat pa se od starta brinut za njega kako treba.
elder8472 Ma ja sam malo bolestan po tom pitanju, ja tu mislim i na pranje auta, održavanje laka i čišćenje unutrašnjosti i slično. Ja perem auto doma kako ga peru u ovim najskupljim ručnim praonama po Zagrebu s najskupljim preparatima i najmekšim rukavicama. I obavezno 2 kante, jedna sa šamponom, a druga samo s vodom za ispiranje rukavice. Predpranje aktivnom pjenom također obavezno. Sad živim u kući pa imam uvjete, ali sam ga isto tako prao i kad sam u stanu živio. Išao bi u gluho doba noći na praonice, s dvije kante i hrpom preparata pa sam znao i voskati auto tamo na praoni po danu u hladu sa strane, ljudi su me malo čudno gledali.
Kad ga operem moram dobro sve obrisati, sva vrata otvaram i brišem gdje god mogu, brišem i perem čak pretinac gdje je čep za gorivo, onda znaš. Bolest ili strast, procijeni sam.
Za tako nove aute je naravno za pretpostaviti da su uredno servisirani i sve kad su pod garancijom i ima taj ispis servisa tako da me taj dio i ne muči previše.
Kad smo kod Mazdi, imam jedno pitanje. Jednom sam pročitao ili na nekom forumu, ili neki članak, da se radi o autima koje ne bi trebalo kupovati ukoliko živite na obali jer da su lim i lak na autu izrazito osjetljivi na morsku sol, puno više od ostalih marki i modela, pa da svako malo treba ići limarima i lakirerima. Ima li ikakve istine tu?
- Uređivano
blade Prije su bile gore po tom pitanju, sad su bolje, ali i dalje loše. Uzmi u obzir da ti je na svim novim autima tako, jer sada boje zbog ekologije moraju biti na bazi vode. Jako su mekane i kamenčići ih razjebu i to odmah. Moj auto je možda loš primjer jer je nizak i sportski, ali imam cca 8000 km na njemu, ne vozim skoro ništa zimi kad ima kamenčića i svejedno na 5-6 mjesta je zguljen do dolje do samog metala, apsolutno skroz. Zato je sad popularna PPF folija, no to je dosta skupa početna investicija kad kupiš auto. Sad mi je žao što nisam uzeo. Ali što se tiče same karoserije i to, nema više straha kao nekad i neće ti Mazda sigurno zahrđati. Ova koju sam prodao iz 2011. nakon 10 godina nije imala nikakvu značajniju hrđu, osim one standardne površinske na podvozju koju ima apsolutno svaki auto, a kod nas se mjesecima u ZG obilato soli ceste i sve. Sad se u proizvodnji cijela karoserija prije lakiranja utopi u otopinu koja sprečava takvu HC koroziju, nemaš straha po tom pitanju.
Ne znam vidi li se na slici, tri točkice su, to je vjerojatno jedan kamenčić bio, auto u ovom trenutku star ni tri mjeseca.
Yep, i ja imam jedno desetak takvih tockica od kamencica vec, jednostavno neizbjezno ali ne primjeti ovak, sad bas ak oces nac naci ces.
Jos ova Mazdina crvena boja se nanosi 12 puta kruh te jebo.
DarkPunisher al je definitivno najljepša crvena boja koja postoji. Baš je posebna, naročito na suncu.
Jel se zove Japanska Mica Crvena, tak nešto?
Blue je mica ako se ne varam, al crvena je jebačka boja
- Uređivano
Tzereen Slazem se apsolutno, inace ne preferiram crvenu na autima al ova je stvarno čudo, presexy izgleda
Machine grey joj isto predivno stoji.
Tako su počeli kopirati tu boju, od Ferrari Rome pa nadalje, jer je stvarno posebno nešto.