buz narasla je, al mislim da ih se da naći u dobrom stanju za tipa 80ak tisuća € tako da je ovaj primjer prilično precjenjen.

S druge strane R34 GTR, majku mu koliko je on poskupio.. 150 - 250 tisuća funti ovisno o stanju

    buz meni je, iskeširao bi sam tak da kripto naraste, haha

    R33 i R32 su bar 3 do 4x jeftiniji a isti pod haubom though

      yakuza_stinger Ma i meni je wet dream auto, isto bi ga kupio i za te pare da mogu.
      Nego velim da mislim da je to prenapuhano i da nije tako dobar. Da bi se malo razočarao da ga kupim i vozim. Znaš onu, don't meet your heroes.
      A i ne bi to od straha vozio, meni je Miata pod ceradom već 2 i pol mjeseca jer "ceste su slane" 😆 Kad ju budem prodavao i napišem da nije vožena zimi i po kiši to će biti prvi put na svijetu da je netko istinu napisao.

        buz to je i mene strah, da sam svih ovih, sad već 2 desetljeća, prao svoj mozak kako je to najultimativnij komad automobilske tehnologije. Pa kad bi sjeo za volan i provozao se - da bih se razočarao da to nije to. Kao kad oni koji mogu, probaju Countach stari. Razočaraju se kako je nemoguć za vozit. Samo za poster i ništa više. Miatu bi si isto definitivno jednom nabavio za zezanciju - mali dvosjed na stražnji pogon i dovoljno konja. Idealno.

          Evo, kupio sam i ja auto.

          yakuza_stinger Yap, o tome ti pričam. Ja sam uvijek maštao o Ferrariju F40, on mi je od djetinjstva i postera prva ljubav. Zadnje što sam gledao je bio cca 10 milijuna kuna, sad je to i više sigurno. To je auto tvrd k'o kamen za vozit, nema nikakvu klimu, nema radio. Volan je offsetan desno više prema sredini auta, uopće nije ravno ispred tebe. Pedale isto. Turbo lag je nemoguć. I koliko god bi bio uzbuđen oko tog i sretan da ga imam, ne bi ga nikad vozio od straha i objektivno za današnje standarde nije vrh više ni po čemu, osim možda zvuku.
          Sad da imam para za samo jedan auto, ali bilo koji, prije nego bilo koji Ferrari ili McLaren ili Lamborghini, ja bi uzeo novi 911 GT3.

          Moram dati osvrt kad već naiđoh na temu, glede Volvoa koji sam uzeo prije par dana.
          Do sad sam pretežno bio balkanski tip vozača čiji se vozni park najviše sadržavao od njemačkih vozila, par korejanaca, francuza i jednog japanca.
          Ovo mi je prvo Volvo vozilo i moram priznati da sam najviše impresioniran vozilom od svih vozila koje sam do sada vozio.
          Komfort, sirova snaga, generalna vjera u vozilo mi je na impresivnom nivou.
          Ne sjećam se kad sam posljednji put imao ovoliko smjelosti preći zahtjevne geografske relacije bez da uopšte i razmisllim da li mi je to izvodivo.
          Nije mi prvi put da koristim Haldex pogon za 4 vuče, no Sveđanin je to primjetno podigao na viši nivo i način na koji vozilo reaguje na snježne površine sa uzbrdicom mi je perfektno izvedeno.

          Iskreno ne znam zašto je Volvo toliko zapostavljen na Balkanu (u gradu sam vidio jedno tri XC60ke svega), no ova vozila zaslužuju mnogo više pažnja i poštovanja.
          Nikad ne znaš šta propuštaš dok ne isprobaš.

            Raziel Po meni su dosta skupi što je najveća prepreka. Dizajn mi je hit&miss. Neki su mi brutalni, neki su mi grozni. Ovi malo stariji T5 modeli s 5 cilindara su ultimativni sleeperi. Izgledaju understated na semaforu, a pojedu te za doručak.

              Tzereen Navodno se svi novi sad čekaju toliko. Ja bio u Pežoa i kažu 8-10 mjeseci čekanja. I za njih i sve njihove iz grupacije.

              Mi smo uzeli novi Nissan Juke krajem siječnja prošle godine. Dostavilo nam ga iz UK početkom kolovoza. Jebeni čipovi.

                Tzereen Qashqai... izgleda mi kao fensi Dacia Duster. Nula imaginacije, muda, osobnosti, inspiracije. Ne bih se ama baš nikad okrenuo za takvim SUV-om kad bi ga parkirao. Smatrao bi da sam potratio život uzalud i da je ostatak samo pošteni game over u prilasku. Mediokritet. Takve aute ne vidim na cesti, ne zapažam ih. Ali nije jedini, masa ih je danas takvih.

                  yakuza_stinger ček, jel ne voliš opće SUV-ove? Ako da, koji ti je dobro dizajniran. Baš me zanima.

                  Btw Dacia Duster i je povezana s Qashqaiem. Samo kaj je ona poor man's Qashqai.

                  Ne znam. Ja cijenim Nissan i Qashqai jer su oni i pokrenuli cijelu SUV revoluciju. Iako mi je žao kaj je sad svaki drugi auto SUV.

                    buz

                    Istina da su poskupi.
                    Vidim da Summum oprema na XC60 košta i preko 60k eura.
                    Polovnim cijene uopšte ne spadaju, te oni sa 2010 godištem koštaju kao neka vozila njegove klase sa 2014im godištem minimalno.
                    Dizajn je baš Skandinavski, ali ruku na srce ima šarm, posebno XC serije od pozadi, kao i kontrolnom tablom.

                    A ovi 2.4 petak motori su uistinu jaki.
                    Za SUV je tamam, ali kad skontaš da u S ili V serije stavljaju tolike motore sa 215 KS, razlika je ogromna.
                    Plus Haldex sa 4 pogona, zvijer pri ubrazavanju za vozila sa relativno malom težinom.

                    Tzereen generalno ne volim jer su baš pomodarska vozila. Glomazni bez potrebe i često bez dobrih off road mogućnosti (koje generalno 99% ljudi ni ne koristi).

                    Al ako bi baš birao - Range Rover Velar, Mercedes G, Alfa Stelvio, Toyota Landcruiser

                      yakuza_stinger Dobro, dva od njih nisu SUV-ovi već pravi terenci. Samo kaj sad i njih zovu SUV-ovima jer je to in.

                      Ali da, ok, kužim stav i mogu se složiti. SUV-ovi su jebeno nepotrebni. Preveliki, preteški, previše troše, preskupe gume, a sve samo zbog šminke. Nema ni T od terenca na njima. Samo izgledaju robusno i moćno. Ali jebiga, Nissan je prije 15 godina riskirao i očito pogodio zlatnu žilu jer je to sada apsolutno preplavilo tržište.

                      Žao mi je kaj su zbog toga limuzine praktički nestale. Još se nekak drže gradska i kompaktna klasa, ali i one se ubrzano prebacuju na SUV-ove.