Golf 2 ima fail safety za to, ni ne osjetiš nakon određenog vremena da je ručna povučena, ide kao i inače. Testirao Crobex.

Inače, mijenjao sam filter goriva i kabine. Morao nadosuti litru ulja i tak (nije curenje u pitanju). @yakuza_stinger - koliko km treba ženinom BMW-u da gucne litru ulja? Pitam onak informativno, vidim da je službeni stajalište BMW-a da imaju bome visok prag tolerancije na povećanu potrošnju. Kako god bilo mislim da ću sljedeći put staviti 5W40, čisto da usporedim ima li razlike s većom viskoznosti.

    Zero trebalo je cca 2000 - 3000 km da zaplače da se dotoči litra.

    Al sad otkako je DPF filter čist ko suza, još uvijek ništa ne traži. Provjerih ulje neki dan, i stoji ista količina i digitalno i na mjerač pod haubom. Baš me interesira postoji li korelacija DPF i kurenje ulja jer mi je uvijek bilo nevjerojatno da tak masovno prozivodni motor mogu tak sfušat da tako voli popit ulja. Jednostavno još uvijek odbijam vjerovat u te priče - al vidjet ću još za koji mjesec kad nakupi još koju tisuću km.

      yakuza_stinger Znači bila je regeneracija pa je ubacio više goriva (s uljem) da to pročisti ili si išao na ono čišćenje preko peći uz prethodno vađenje DPF-a? Ili je stavljen novi?; p I meni je tu negdje, osim ako me nisu zeznuli na servisu ulivši manje od napisanih 5,5L.

        Zero vađenje i čišćenje, al pod pritiskom u stroju ako se ne varam.

        Uspostavilo se da auto nije radio regeneraciju dobih par tisuća km, to se bas sve bilo zapeklo. Uskoro opet idem vidjeti na dijagnostiku jel sad regenerira kako treba ili ne, i da vidim zašto i dalje ima lumpy idle, odnosno, skuži se kako motor više vibrira (kad je na radnoj temperaturi). Ne bi smio takav bit.

          yakuza_stinger A mislim da ti to nije najbolja metoda koliko sam čitao. Navodno je bolja ona gdje filter stave u neku vrstu mikrovalne peći i onda to skure na 700-900 stupnjeva nekih par sati da sve te mikro naslage izgore. Kažu da je rezultat ravan novome, koliko može biti s obzirom da je i to potrošni dio, jel. To je nekih 100 eura, makar mislim da to ne uključuje montažu/demontažu. Naravno, ako ne radi regen onda džabe i čišćenje, bolje to skinuti i vratiti kad dođe tehnički (ako uopće treba).🤣

          Meni su rekli na zadnjem servisu da je DPF ok, ali kontam da je samo pitanje kada neće biti s obzirom na skoro 200 tisuća u kotačima i uglavnom malu dnevnu kilometražu uz povremena duža putovanja. Isto i za EGR. Idući tjedan idem to malo "propuhati" pa da vidimo.

            6 dana kasnije
            4 dana kasnije

            Prvi put čujem za lika, ali super mi je video. Srbi su fakat duhoviti, yebomepas.

            Prekrasan auto izvana i iznutra osim tih velikih lcd ekrana…ali aj sam valjda jedini kojem je to odvratno na novim autima. Ja i dalje preferiram analogne cajgere i klasične prekidače.

            Skinuo sam potrošnju s 5,4l na 5,1l otkako sam preuzeo auto. Nisam toliko na gradskoj vožnji, ali svejedno. Danas i jučer nabio i 200 km.

            Evo, počelo se dešavati to čega sam se pribojavao.

            Nakon 4-5 genijalnih automobila, redizajn Peugeota 2008 mi je actually lošiji od originala.

            Daj neku sliku di nisu karambolirani. Oh, wait…

            5 dana kasnije

            Odvezem Peugeot na servis, 120€, ajde nije prestrašno za ulje i sve filtere this day and age. Na kraju servisa napomena da je napuknut remen i da je pametno promijeniti oba kad se mijenja, nazubljeni i kanalni. Poslali mi ponudu za popravak, 409€. 😆🤣🥲🥲😭

            Cijeli auto me koštao 18000 kn.

              buz ovlašteni?

              Ja sam na toyoti auris 2.0 d4d odradio servis u ovlaštenom, zamjena ulja, filtera, ulje u kočnicama, filteri zraka, peludi, goriva i ostalih pizdarija - cifra 380 €

                Nightyx Nije, moj lokalni koji je inače prilično fer s cijenama i kod kojih idem već 7-8 godina. Tako da vjerujem da bi mi drugdje bilo još gore.

                Opšte poznata informacija je da Francuzi zarađuju više prodaje dijelova automobila, nego što zarade od prodaje tog vozila.

                Nude relativno jeftina vozila, kako bi nadoknadili dijelovima kratkog životnog vijeka. Jako skupim dijelovima, naspram prvobitne kataloške cijene vozila.

                  Raziel par netočnih izjava.

                  Nisu svi Francuzi isti. Nisu svi Francuzi jeftini. Neki su itekako skupi. Neki i jako dobro drže cijenu. Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo.

                  Bilo je par primjera za običan servis - zamjena ulja i filtera. Peugeot je max 1200kn. Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

                    Tzereen Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo

                    Dijelovi su im pretjerano skupi. Održavanje im je neralno skupo.

                    U potpisu, bivši vlasnik 2 Renault vozila.

                    Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

                    BMW novi nije ispod 75.000 eura. Za taj novac možeš uzeti 3 Renault vozila "iste" karoserije. I ne bih se složio. Održavanje je identično isto u odnosu na prvobitnu cijenu navedenih marki vozila.