4 dana kasnije

Prvi put čujem za lika, ali super mi je video. Srbi su fakat duhoviti, yebomepas.

Prekrasan auto izvana i iznutra osim tih velikih lcd ekrana…ali aj sam valjda jedini kojem je to odvratno na novim autima. Ja i dalje preferiram analogne cajgere i klasične prekidače.

Skinuo sam potrošnju s 5,4l na 5,1l otkako sam preuzeo auto. Nisam toliko na gradskoj vožnji, ali svejedno. Danas i jučer nabio i 200 km.

Evo, počelo se dešavati to čega sam se pribojavao.

Nakon 4-5 genijalnih automobila, redizajn Peugeota 2008 mi je actually lošiji od originala.

Daj neku sliku di nisu karambolirani. Oh, wait…

5 dana kasnije

Odvezem Peugeot na servis, 120€, ajde nije prestrašno za ulje i sve filtere this day and age. Na kraju servisa napomena da je napuknut remen i da je pametno promijeniti oba kad se mijenja, nazubljeni i kanalni. Poslali mi ponudu za popravak, 409€. 😆🤣🥲🥲😭

Cijeli auto me koštao 18000 kn.

    buz ovlašteni?

    Ja sam na toyoti auris 2.0 d4d odradio servis u ovlaštenom, zamjena ulja, filtera, ulje u kočnicama, filteri zraka, peludi, goriva i ostalih pizdarija - cifra 380 €

      Nightyx Nije, moj lokalni koji je inače prilično fer s cijenama i kod kojih idem već 7-8 godina. Tako da vjerujem da bi mi drugdje bilo još gore.

      Opšte poznata informacija je da Francuzi zarađuju više prodaje dijelova automobila, nego što zarade od prodaje tog vozila.

      Nude relativno jeftina vozila, kako bi nadoknadili dijelovima kratkog životnog vijeka. Jako skupim dijelovima, naspram prvobitne kataloške cijene vozila.

        Raziel par netočnih izjava.

        Nisu svi Francuzi isti. Nisu svi Francuzi jeftini. Neki su itekako skupi. Neki i jako dobro drže cijenu. Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo.

        Bilo je par primjera za običan servis - zamjena ulja i filtera. Peugeot je max 1200kn. Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

          Tzereen Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo

          Dijelovi su im pretjerano skupi. Održavanje im je neralno skupo.

          U potpisu, bivši vlasnik 2 Renault vozila.

          Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

          BMW novi nije ispod 75.000 eura. Za taj novac možeš uzeti 3 Renault vozila "iste" karoserije. I ne bih se složio. Održavanje je identično isto u odnosu na prvobitnu cijenu navedenih marki vozila.

            Raziel ne slažem se. Opet nije točno to što govoriš. Samo npr. jedna stvar - ima BMW-a ispod 75000.

            Evo, konkretno, već par mjeseci pratim cijene i uspoređujem nekoliko auta. Ajd da izdvojim 3 iz iste kategorije.

            BMW 1

            Mazda 3

            Peugeot 308

            Ne bi vjerovao, ali cijena je ista. BMW imaš već od 206.000 kn. Jači motor je 230.000 kn. Mazda neka sa sličnom opremom i Peugeot oboje slična cifra.

            A održavanje Peugeota najjeftinija.

              Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume i jos nisam cuo da se netko zali da je odrzavanje skupo a kamoli da je to "opce poznata informacija" 🙃

              Tzereen ima BMW-a ispod 75000.

              Koji je najskuplje vozilo koje Renault ili Pežov nudi u svojoj ponudi? Prelazi li cifru od 40ak hiljada evra?

              Auto koje ne košta više od 40ak hiljada evra ima iste cijene dijelova kao i premium vozila koja koštaju skoro 3 puta više. Brat, ne baljezgam ti iz glave, i ja sam literaturu više puta obišao u zadnjih par godina (iz iskustva) dok se nisam uvjerio.

              Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume

              Nek vam je Bog na pomoći. I govorim to iz dobre namjere.

              Negdje sam vidio da je za one najbitnije dijelove u autu najbolje uzimati OEM dijelove, bez obzira koliko cjenovno odstupali. E sad, je li to kakti slučaj za francuske proizvođače i tko fušari na kvaliteti dijelova u toj mjeri da su i zamjenski bolji, ne bih znao. Na tržištu se sigurno nađe svakakvog smeća koje je sigurno nekvalitetno i lako može uzrokovati havariju.

              Inače, ne znam je li do mene, ali gotovo da bih rekao da je ovo novo Inino premium gorivo stvarno bolje kvalitete. Al najbitnije da su cijene običnog goriva opet ispod 10 kn. Valjda bude potrajalo.

              Ovaj koncept mi ima baš neke genijalne ideje. Sviđa mi se skroz.