Zero vađenje i čišćenje, al pod pritiskom u stroju ako se ne varam.

Uspostavilo se da auto nije radio regeneraciju dobih par tisuća km, to se bas sve bilo zapeklo. Uskoro opet idem vidjeti na dijagnostiku jel sad regenerira kako treba ili ne, i da vidim zašto i dalje ima lumpy idle, odnosno, skuži se kako motor više vibrira (kad je na radnoj temperaturi). Ne bi smio takav bit.

    yakuza_stinger A mislim da ti to nije najbolja metoda koliko sam čitao. Navodno je bolja ona gdje filter stave u neku vrstu mikrovalne peći i onda to skure na 700-900 stupnjeva nekih par sati da sve te mikro naslage izgore. Kažu da je rezultat ravan novome, koliko može biti s obzirom da je i to potrošni dio, jel. To je nekih 100 eura, makar mislim da to ne uključuje montažu/demontažu. Naravno, ako ne radi regen onda džabe i čišćenje, bolje to skinuti i vratiti kad dođe tehnički (ako uopće treba).🤣

    Meni su rekli na zadnjem servisu da je DPF ok, ali kontam da je samo pitanje kada neće biti s obzirom na skoro 200 tisuća u kotačima i uglavnom malu dnevnu kilometražu uz povremena duža putovanja. Isto i za EGR. Idući tjedan idem to malo "propuhati" pa da vidimo.

      6 dana kasnije
      4 dana kasnije

      Prvi put čujem za lika, ali super mi je video. Srbi su fakat duhoviti, yebomepas.

      Prekrasan auto izvana i iznutra osim tih velikih lcd ekrana…ali aj sam valjda jedini kojem je to odvratno na novim autima. Ja i dalje preferiram analogne cajgere i klasične prekidače.

      Skinuo sam potrošnju s 5,4l na 5,1l otkako sam preuzeo auto. Nisam toliko na gradskoj vožnji, ali svejedno. Danas i jučer nabio i 200 km.

      Evo, počelo se dešavati to čega sam se pribojavao.

      Nakon 4-5 genijalnih automobila, redizajn Peugeota 2008 mi je actually lošiji od originala.

      Daj neku sliku di nisu karambolirani. Oh, wait…

      5 dana kasnije

      Odvezem Peugeot na servis, 120€, ajde nije prestrašno za ulje i sve filtere this day and age. Na kraju servisa napomena da je napuknut remen i da je pametno promijeniti oba kad se mijenja, nazubljeni i kanalni. Poslali mi ponudu za popravak, 409€. 😆🤣🥲🥲😭

      Cijeli auto me koštao 18000 kn.

        buz ovlašteni?

        Ja sam na toyoti auris 2.0 d4d odradio servis u ovlaštenom, zamjena ulja, filtera, ulje u kočnicama, filteri zraka, peludi, goriva i ostalih pizdarija - cifra 380 €

          Nightyx Nije, moj lokalni koji je inače prilično fer s cijenama i kod kojih idem već 7-8 godina. Tako da vjerujem da bi mi drugdje bilo još gore.

          Opšte poznata informacija je da Francuzi zarađuju više prodaje dijelova automobila, nego što zarade od prodaje tog vozila.

          Nude relativno jeftina vozila, kako bi nadoknadili dijelovima kratkog životnog vijeka. Jako skupim dijelovima, naspram prvobitne kataloške cijene vozila.

            Raziel par netočnih izjava.

            Nisu svi Francuzi isti. Nisu svi Francuzi jeftini. Neki su itekako skupi. Neki i jako dobro drže cijenu. Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo.

            Bilo je par primjera za običan servis - zamjena ulja i filtera. Peugeot je max 1200kn. Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

              Tzereen Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo

              Dijelovi su im pretjerano skupi. Održavanje im je neralno skupo.

              U potpisu, bivši vlasnik 2 Renault vozila.

              Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

              BMW novi nije ispod 75.000 eura. Za taj novac možeš uzeti 3 Renault vozila "iste" karoserije. I ne bih se složio. Održavanje je identično isto u odnosu na prvobitnu cijenu navedenih marki vozila.

                Raziel ne slažem se. Opet nije točno to što govoriš. Samo npr. jedna stvar - ima BMW-a ispod 75000.

                Evo, konkretno, već par mjeseci pratim cijene i uspoređujem nekoliko auta. Ajd da izdvojim 3 iz iste kategorije.

                BMW 1

                Mazda 3

                Peugeot 308

                Ne bi vjerovao, ali cijena je ista. BMW imaš već od 206.000 kn. Jači motor je 230.000 kn. Mazda neka sa sličnom opremom i Peugeot oboje slična cifra.

                A održavanje Peugeota najjeftinija.

                  Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume i jos nisam cuo da se netko zali da je odrzavanje skupo a kamoli da je to "opce poznata informacija" 🙃

                  Tzereen ima BMW-a ispod 75000.

                  Koji je najskuplje vozilo koje Renault ili Pežov nudi u svojoj ponudi? Prelazi li cifru od 40ak hiljada evra?

                  Auto koje ne košta više od 40ak hiljada evra ima iste cijene dijelova kao i premium vozila koja koštaju skoro 3 puta više. Brat, ne baljezgam ti iz glave, i ja sam literaturu više puta obišao u zadnjih par godina (iz iskustva) dok se nisam uvjerio.

                  Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume

                  Nek vam je Bog na pomoći. I govorim to iz dobre namjere.