Raziel Vidim ti bas imas problema sa Renaultom? Dakle Renaultov 1.5dci motor je proglasen jednim od najboljih motora ikada napravljenim, koriste ga u Mercedesima, Nissanima, Renaultima, Daciama….. To sto je male kubikaze i snage (iako, realno 110ks je dovoljno vecini) je samo trend koji prati cijela industrija vec godinama zbog raznih eko mjera i manje potrosnje. Kada gledas danasnje motore sa 3 cilindra i 1000 kubika ovaj 1.5dci je jos i dobar. A to da su stare masine bile jednostavnije, izdrzljivije i jace je svima jasno ali ocigledno je pala potraznja za njima i industrija to prati. Ja bi isto radje barem 2.0dci da lakse povucem kampicu ali hbg to je sad stvarno tesko naci :/

    moschus

    Nemam nikakav hejt, ne govorim iz guzice i ne izmišljam, nego pričam iz iskustva. Na tom istom 1.5 dci motoru na Scenicu mi je pukla bregasta osovina, sa 150ak hiljada pređenih km. U tom istom Scenicu sam ostao fasciniran koliko je skup za održavanje, naspram kvalitete vozila. Tad auto staro 5 godina se doslovno počelo raspadati, nema plastike koja nije kvrckala.

    Vidim već kad Mercedes spominješ, ne znam iz iskustva, ali vidim ljude kako ismijavaju te Renault motore u Mercedesima, te strogo preporucuju da ih se klone, što i sama cijena govori. Mercedes iste klase sa Renault motorom je dosta jeftiniji od Mercedesovog motora.

    moschus Kada gledas danasnje motore sa 3 cilindra i 1000 kubika ovaj 1.5dci je jos i dobar.

    Zamisli staviš 1.5 dci u monovolumen ili 3 cilindra u SUV vozilo. I kažeš, ma to je meni sve super. Važno da se kotrlja.

    Snaga ekvivalentna kosačici za travu.

    8 dana kasnije

    Vraćam auto na tvorničke postavke jer imam tehnički u subotu, vjera mi ne dopušta da plaćam atest, legalnu pljačku monopolista CVH. Prošle godine sam pao tehnički, ovo je moja godina.

    Zašto ne odeš negdje privatno?

      Prošli smo tehnički, nije skužio opruge. 🎉🥳

      Auto je možda 4 cm od onog ruba grabe za ispitivanje, bio sam na sto muka da će zapeti. Bio bi slikao, ali bi bilo sumnjivo.

        buz

        Znam kako ti je 🙂 kod mene prednji branik ide jedva jedvice iznad tog.

        A jbt, u Bejha odeš na tehnički, ljudi ga stave na valjke da izmjere špuru, kočnice i amortizere.

        Za 3 minute završe posao. A ako nešto ne bude ispravno, svejedno te puste, uz napomenu da popraviš, pa da dođeš kad napraviš da ti kao ponove test (čitaj nikad).

        Cirkus.

          Raziel

          A u RH ti je sve po pravilima Europe i po uredbama al kad dovezeš auto na tehnički koji je uredno homologiran u Njemačkoj i ima sve potrebne papire naši na tehničkom počinju izmišljati neke svoje pravilnike.

          6 dana kasnije

          Zero A mislim da ti to nije najbolja metoda koliko sam čitao. Navodno je bolja ona gdje filter stave u neku vrstu mikrovalne peći i onda to skure na 700-900 stupnjeva nekih par sati da sve te mikro naslage izgore. Kažu da je rezultat ravan novome, koliko može biti s obzirom da je i to potrošni dio, jel. To je nekih 100 eura, makar mislim da to ne uključuje montažu/demontažu. Naravno, ako ne radi regen onda džabe i čišćenje, bolje to skinuti i vratiti kad dođe tehnički (ako uopće treba).🤣

          Meni su rekli na zadnjem servisu da je DPF ok, ali kontam da je samo pitanje kada neće biti s obzirom na skoro 200 tisuća u kotačima i uglavnom malu dnevnu kilometražu uz povremena duža putovanja. Isto i za EGR. Idući tjedan idem to malo "propuhati" pa da vidimo.

          evo da se nadovežem na priču. Prošli tjedan sam dao BMW na provjeru i regenerira se DPF uredno. Nažalost i dalje voli popit ulje nakon svakih 3 kile kilometara., iako tvornički ti motori bi mogli izdržat 20000-30000km bez nadolijevanja. Navodno rješenje bi moglo biti da kod iduće izmjene saspeš neki aditiv, al na žalost, ne znam mu ime, koji bi pročistio karike motora i na taj način produljio trajanje ulja u motoru.

          E sad, danas sam išao po auto, i kad je ugrijan, odnosno kada je ulje na 100 stupnjeva, počne se događati da prilikom zaustavljanja zavibrira i to vibriranje se nastavilo u leru. Nije bilo ni do DPF-a jer je čist, niti do EGR ventila koji radi i koji je čist. Ispalo je da klapna gasa varira otvaranje od 5 stupnjeva (što je standard za ler) i 90 stupnjeva što je valjda neki polugas. Odnosno, ne zna se pozicionirati. Ilitiga greška - Throttle angle position error

          Kad se klapna isključi, auto automatski u leru počne ravnomjerno raditi. Sad nam je majstor dao drugu, identičnu od frenda koji je imao višak i sad radi normalno i kad je uključena. Nema vibracija i motor odnosno gas radi uglađeno. Dakako, pravi test će bit ovih tjedan dana pošto idem na more pa ćemo vidjeti. Ako je to to, i ako ne bude više ništa, konačno smo našli uljeza i to je to. Generalno nema nikakvih drugih grešaka.

            Sta je ovo na Lukoilu samo premium gorivo, jesam ja neku vijest o tome propustio ili?

            Je. I meni su ga metnuli tamo na Radničkoj.

            yakuza_stinger Navodno rješenje bi moglo biti da kod iduće izmjene saspeš neki aditiv,

            Aditiv za dizne, imaš raznih proizvođača, meni lično najbolji je ovaj.

            Košta nekih 20ak eura, sipaš ga na 50ak litara goriva, i voziš do same rezerve, tj. dok ne potrošiš to gorivo sa aditivom. Ponoviš proces na svakih 5000 pređenih kilometara.

            Preporuka svakom ko brine o svom vozilu.

              Raziel Nije to to, ima baš jedan za prekomjernu potrošnju ulja, on se mora usipati netom prije izmjene ulja. Reći ću na pamet 150-200 km prije izmjene ide, i onda ide novo ulje i trebao bi riješiti problem.

                buz

                To nisam znao.

                Doduše nisam nikad imao bmw, pa mi je ta prevelika potrošnja ulja poprilična nepoznanica. Ha-Ha-Ha

                  @"Brijac"#p5171

                  Imaš i obično najčešće ti je na agregatu skroz do ulaza, kažu da je isplativije koristit premium gorivo jer kao manje trošiš a oni su i snizili cijenu premium goriva.

                  Ugl jedu govna.

                  Raziel da, prije ce biti ovo sto buz govori. Al to cemo tek vidjet u 12 mj. Ako to uspije, to je to. Sve rijeseno i ima da traje jos bar 150000-200000 km i onda na otpad

                  Koliko sam ja vidio, zapravo je sasvim "normalno" da BMW-i sagorijevaju ulje, pogotovo ako se prakticira tzv. buzova vožnja. Ona ofenzivna i sportska, jel.