weky Ne, 1.0 nije dovoljan za prakticiranje agresivno ofenzivnog stila vožnje ni u gradskom okruženju.

weky ma više ni sami ne znaju kaj je kaj. SUV, SAV, crossover pa sad ovi novi coupe SUV-ovi. Ne znam.

Evo, fakat mi je trenutno broj 1 BMW 1 iz 2019 na dalje ili Mećka A klasa također 2019 na dalje.

Na servisu sam s Mazdom 3. Prvi servis je i mijenjaju doslovno samo ulje. Račun, 238,39€. A vi kako te?

    moschus Od tog je 17€ za neki aditiv za benzinske injektore i 12€ za mobilnu povezivost, kao neka godišnja pretplata za beskorisnu aplikaciju na kojoj mogu vidjet tlak u gumama, jesam svjetla ostavio upaljena ili auto nezaključan i lokaciju ako ga netko ukrade, a glup je da ne blokira gps signal. Sve u svemu beskorisno i ni ne koristim to. Bez obzira na to, opet je 1500kn faking ulje i filter. Doslovno bi to mogao sam napravit u garaži za 400kn, ali garancija.

      Ni približno toliko ako nije ovlašteni. Ali kod njih ni nema smisla ići nakon što istekne tvornička garancija baš zato jer bi ti oderali i kožu da mogu. Zato i stave masu toga od plastike. BMW više zaradi kroz servise nego prodajom vozila, lul.

        yakuza_stinger al to je ovako, kod frenda.

        Kolika je garancija kod BMW-a? Ono, koliko dugo se mora kod ovlaštenog zbog garancije? Kia 7, Toyota 10, BMW?

        Ma zvknuo sam bezveze cifru al tak negdje na crnjak.

        Inače nemam pojma. Niš novo ne vozim. A i BMW je žena kupila prije cca 4 godine tak da je rabljen bio.

        Neznam kako to reci na lijep način 😁
        Kad vidim koliko ga ljudi vole malo me sramota , vw ali sad gledam nije samo ulje i filter klime i goriva.

          Laf Svejedno zvuči previše.

          Buraz mi je uzeo Audi A4 novi prije mjesec dana, baš me zanima koliko će njemu uzet za servis. Javim za 11 mjeseci.

            A ljudi moji, pa to je užas.

            Fakat ću ostat na Pežou. WTF. Koje su to cifre.

            Zero Svi više zarade od servisa i prodaje dijelova, ozbiljno, mislim da se kreće oko 60% u korist servisa.

            Prodaja automobila je nužno zlo kojime se moraju baviti.

            Sjećam se svog prvog auta, Fieste. Dijelove bi uzeo preko frenda iz Auto Hrvatske s dobrim rabatom, mehaničaru dao 150 kuna i dijelove i servis mali bi me ispao 400 kuna. Kao student sam si plaćao bez problema servise. Ovo su valjda zlatno ulje ulili.

            Malo bacio oko na novi Renault, Austral…. Na slikama i promo materijalima izgleda jako jako FINE.

              Torla je. Jako lijepo auto. Ali mi je Qashqai i dalje draži.