Mislim da te negativne stvari definitivno možeš naći i u američkim/europskim igrama, ali dobro, at least I can see where you're coming from.
Hvala ti na odgovoru.
Ghost of Tsushima
wooddiebone ne kužin stvarno. Zadnjih 15 godina igramo Far Cryeve, Assassins Creedove, Codove , Battlefielde i slično koji nisu štancanje igara na isti kalup?
- Uređivano
munja
Niti jedan od serijala koje si naveo nema gotovo ništa zajedničko jedan sa drugim.
I da, ok svi ti serijali iz godine u godinu izdaju istu stvar sa pokojim odstupanjem, ali međusobno su dovoljno različiti da iskustvo igranja nema veze jedno s drugim.
Ne pričam ovdje o štancanju igara iz istog serijala nego o inzistiranju na jedno te istoj turn-based i traversal mehanici među brojnim igrama koje jedna s drugom nemaju veze.
Svaki JRPG izgleda više-manje isto i ima iste mehanike, menije i progresiju.
Igram najnoviji Tales npr. i igram istu igru kao Tales iz 2006.
Čak i kad naprave neki iskorak, sve igre opet naprave to isto i izgledaju isto.
Al to je manji problem od svih ostalih koje sam naveo.
Više mi smeta recimo što je od Japanaca jedino Nintendo naučio da zlatni Times New Roman font sa 3D efektom nije jedini font koji koristimo na zapadu.
I još uvijek se muče sa sinkronizacijom animacije lika i brzinom kretanja pa dobivamo likove Kojima se skliže pod nogama ili lebde lagano u zraku.
Isto, sami Yakuza serijal je hrpa mini igara dostojnih mobitela ispresjecanih sa malo hodanja i šore.
Zašto će meni Tsushima uvijek biti privlačnija od recimo Nioha?
Zato što je Tsushima klasični zapadnjački vjerni prikaz povjesnog razdoblja, a Nioh je jebeni animej.
Al mislim da sam otišao šire nego sam htio sa ovim. Ne želim temu sad trpat s glupostima.
Hajmo malo o pozitivnim stvarima.
Super su mi outfiti, svaki je poprilično jedinstven i svaki ima par različitih boja za kupiti, tako da svatko može naći neku kombinaciju koja njemu odgovara.
Also svidio mi se cool efekat kada na određena mjesta uradite naklon u znak poštovanja, pa razne životinjice krenu iskakati. Nisam prethodno znao za to, pa sa spontano to odradio i bilo je awesome.
Također kada uradite naklon iznad mrtvog "civila", Jin obično kaže nešto iz poštovanja. Također, cool detalj, nije vezan za gameplay ni story, ali nešto što dođe prirodno.
Solid_Snake E to da, klanjao sam se svim leševima, pa sam skužio da baca komentare. A ovi hidden altars su i za trofej, to sam skužio tek kad sam prešao igru, vidio onaj sign za klanjanje na groblju, okinem, eto krijesnica. To mi je bilo fora, skrivene su fino te lokacije, nema pointera, ničega, zato i je fora otkrit tako nešto.
Čemu downvote za linkani video?
Mislim da je najbolje da ako ću i imat nešto pozitivno za reć o igri, šutim. Jer ću bit okarakteriziran kao potplaćeni debil.
- Uređivano
Pa kako može biti ovako usrana priča? Oslobodi jedan dvorac i onog starog prdonju Shimuru ili kako već, i onda zauzmu drugi dvorac koji sad opet treba osloboditi....i još kaže onaj stari prdonjski samuraj da je ON oslobodio i zaslužan za sve, a Jin (ondosno mi) pomogli. Uz to sve lik obeća pomoći Yuni kad oslobode Shimuru i ona pristane pomoći, i sad odjednom OPET mora osloboditi dvorac da joj pomognu. Vi koji kažete da je ovo vrhunac od priče, stvarno lažete. Ali, stvarno. Toliko je jednostavna i loša priča (barem do ovdje gdje sam ja došao) da ne kužim. I do kada ću stalno njuškati tragove u blatu? Onaj Lord Shimura je takav prevarant da se vidi iz aviona. Jednostavno nemam motiv za boriti se protiv Mongola, kad su mi glavni lik i njegov ujak totalno loši. Nema igra zasad uopće vrijedan cilj da bih se nastavio boriti. Jebe mi se za tvoj dvorac. Lord Shimura treba umrijeti i bit će Tsushima bolje mjesto.
Možda sam ja stvarno problem, ali meni je inFamous bio bolji od ove igre. Vizuali jesu predivni, svijet je predivan, borba je zanimljiva, ali teško mi je jednostavno uživit se u single player igru gdje su likovi isprazni jako, misije toliko jednostavne i loše izrežirane/editirane da imam dojam da je na pola njih netko samo sa škarama ih odrezao i odlučio od jedne misije napraviti dvije. Ono što se moglo napraviti u jednu-dvije misije, traje par sati.
Ja se ne bih silio dalje na tvom mjestu...
...prodaj mi igru
Bas to, iste dojmove sam imao.
Biti sa manekenkom je super, do nekog treceg dejta kada skuzis da zapravo nemas nista zajednickog sa njom
Honeymoon period je zajebana stvar.
- Uređivano
Kao što rekao, nedovršena igra koja je trebala biti PS5 launch naslov.
Za 2020. ovo su nedopustive greške i AI.
Nakon par sati mislim da je @foggy nategnuo tih 7/10.
@maverick
Pogledaj video iznad od 3:20 do kraja.
Oni ciljaju na realizam.
Pa jedan Witcher koji je fantasy ima realniju borbu i pokrete.
Geralt koji je mutant nemože kickati čoveka kao Jin, ovaj odleti u tri pm.
Sad za ozbiljno, igrajući točno se vidi template iz Infamousa koji su koristili, od kretnji sporednih seljaka pa čak do protivnika. Sucker Punch je studio koji treba reviziju ljudstva i projekata.
Nisu loši ali daleko je to od kvalitete za jednu ekskluzivu.
Grafika ne čini igru i to ovaj naslov jasno pokazuje. Upravo su grafiku prikazivali 90% prije izlaska, mislio hm nek se hvale ako mogu. Sigurno gameplay i priča prate razinu.
Na kraju degradiraju grafiku, gameplay prosjek, priča? Pa da priča je tu da bude.
Samuraji i japan, i'm simple man, meni je to dost.
Jel nekog smeta kad ulazi i izlazi iz prostorija pa se kamera uvuče u igrača i u centru kamere se vidi oko igrača, presik
Vidi se da je sucker punch išao na to da grafički napravi premoću open world igru - grafiku. Zanemario zato neke ostale elemente igre.
Al kažem, samuraji i japan. Meni dost.
Da ne govorim da igram sa japanskim voiceoverom i kurosawa modom
- Uređivano
Kak su dojmovi toliko razliciti kod pojedinaca? Ti natezes sedmicu a nekima je ovo remek djelo...
Skuzio sam da vecinom ljudi kojima je sjeo tlou2 ovo bas i ne vole i obrnuto. Medjutim, i dalje ljudi znaju napisat za pricu da im je masterpiece, ja stvarno ne kuzim otkud to i jesmo mi igrali istu igru