Nema hajpa nikakvog, šta vam je? Danas u 22h sata 18 minuta čiste samurajske erotike, a uzbuđenje 0.
Ghost of Tsushima
Ma Flipperu ceka se 22h ko emilijo novu platinu iz Ratcheta. Narajcan na max.
Ja se nadam vidjeti nešto poštenog gameplaya
E pa to je to onda Iskreno mi baš ništa me treba, kupili me s onim prošlim prikazom i bio bi sretan čak i bez ovog.
Nakon ovoga na state of play preorder napravljen
Nemoza svaka igra bit Sekiro. Kuzim usporedbe s ACom i ima slicnosti ali meni ovo djeluje bas atmosfercno i ima svoju car barem meni. Mislim da ljudi ponekad prevelka ocekivanja i nemoze sve bit originalno. Ja cu uzivat garant.
Podsjeća na Mini Ninjas.
Predivno izgleda Ghost! Priroda izgleda predobro na neke momente ko za pravo. Na ovom forumu nema oduševljenja, dok je na yt i ostalim stranicama drugačija situacija.
Ima oduševljenja.
Hype mi je na razini the last of us.
Ovo je po svemu vidjenom igra baš za mene. Od glave do pete.
Jedino još treba vidjeti priču, ali dobro, ne može biti na razini the last of us jer nije linearna.
resident_evil izgleda jebeno i tu stvarno nema prigovora, ali onaj prikaz borbe prekjučer je bio dosta loš i nije baš napravio uslugu igri. Ne nužno jer je sama borba loša, mislim da je samo loše prezentirano.
Da da, ona prva najava igre je imala bolju izvedbu borbe.
- Uređivano
Fenix vidis ja bas mislim da ce combat biti los, jednako, ako ne i vise nego u prikazu. Kad sam vidio one buttom prompts poteralo me srati. Takve stvari bi trebale biti odavno proslost u igrama sa ovakvim ili slicnim combatom ili biti dobro zamaskirano. Dobro napravito je u souls igrama, u witcheru itd. Takodjer u prikazu si mogao vidjeti koliko su npc lose programirani. Cekaju u redu da te napadnu, i onda kad odluce, mase lika sa pola metra udajenosti. Nadalje nas lik izgleda OP i rjesava ih ko iz sale, nesto kao u AC igrama. Nazalost nije to jedino polje na kojem se moze povuci vertikala sa AC igrama. Tu je parkour koji neodoljivo podsjeca na onaj u tom serijalu, tu je mapa, tu su ti campovi, tu je horsback lootanje, tu su osvijetljeni itemi koji odskacu od ostatka okolisa samo da bi mi, za koje developeri ocito smatra da smo mutavi, to mogli lakse pokupiti i ubiti nam istrazivanje. A tu su i ostale bolesti koje ce doci same po sebi s obzirom da je open world igra. Ima jos masa stvari za napisati koje su me razocarale, ali ne da mi se i nema svrhe jer na ovom forumu nema mjesta za drugo misljenje jer si odmah troll, glup, govoris iz guzice i dajes si za pravo pisati nesto o igri, a nisi ju ni odigrao. Jedino sta je meni bilo dobro u tom traileru su glazba i grafika.
Onak, nakon sekira, u kojem trenutno igram drugi prelazak i imam nekih 50 sati ulupanih, ovo izgleda kao indie naslov. Osobito combat je sramotno prikazan, sto je meni najbitniji aspekt u igrama. Ako je ostalima i svim drugim ljudima u svijetu prikaz bio odlican, tim boljem za vas. Da mi ju netko pokloni, na temelju prikaza, ja ju ne bih ni upalio vec bih bluray iskoristio kao podmetac za salicu jer bas mi treba jedan.
Ovo je za sasvim drugu publiku. Ovo nije Sekiro.
Ovaj fajt i ima namjeru biti drugačiji. Nekom će pasati taj pristup, nekom ne. Ali nije zato loš, već namjerno drugačiji.
- Uređivano
Tzereen ok, ali zasto onda button prompts, ako se ide na realnost i filmicnost? Zasto ocito lose programirani AI protivnika? Zasto se cini da si jednostavno OP?
Ja volim Kurosawine samurajske filmove, ali ovo je igra, a ne film i zelim da se prvenstveno dobro/zabavno igra. Samo to!
Pa o tome pričam.
Tebi ne paše jer želiš Sekiro style.
Meni pak iznimno paše, jer želim i nešto drugačije. I ne znači da zato što je drugačije nije zabavno.
Ono što najviše želim naglasiti ekipi, je da ako vam nešto ne paše, ne znači da je loše, već vam jednostavno ne paše.