The year is 1274. Samurai warriors are the legendary defenders of Japan—until the fearsome Mongol Empire invades the island of Tsushima, wreaking havoc and conquering the local population. As one of the last surviving samurai, you rise from the ashes to fight back. But honorable tactics won’t lead you to victory. You must move beyond your samurai traditions to forge a new way of fighting—the way of the Ghost—as you wage an unconventional war for the freedom of Japan.

Vrhunski. SP opet radi open word. Baca mi mix onimusha/nioh/infamous i kladim se velik svijet kao horizon.

Nadam se da ce "posudit" nesto od Nioha sto se borbe tice.
Inace hrabar potez da studio sa zapada radi setting feudalnog japana. Trailer odlican.

Nadam se nečemu na tragu Tenchua.

I tenchu, da.rekli su da ce stealtha bit.

Da, da. Bas fali takvih igara.
A i imaju iskustva sa stealth igrama.

Da, da. Bas fali takvih igara.
A i imaju iskustva sa stealth igrama.
bas to

https://www.youtube.com/watch?v=7MV_auk8XoA

Ako igra bude na tragu trailera sto se tice dizajna, stila, glume i emocija lako moguce da nas ceka klasik.

OMG!!!

Mislim da sam svršio kad sam ovo vidio. Apsolutno neočekivano! Ništ ne vidim od gameplaya, ali svejedno me trnci prošli.

Daj nešto na tragu Ninje Gaidena, Onimushe il Nioh-a, i ja zadovoljan :)

Dok nebu prvog konkretnog gameplaya, nema smisla uspoređivat sa nečim, ali lagal bi kad bi rekal da ne djeluje zanimljivo.

nadam se uskoro nekom GP traileru

Sony je od 2017e dodao ozbiljno gas!
Ne može više biti kao u zlatno doba ps2 ere, ali ps3 eru su na dobrom putu da prejebu!

Opa.
Ovo bi trebalo rasturat, jedva cekam vise informacija.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Napokon! Svi smo čekali novi IP od Sucker Puncha već jako dugo. Sviđa mi se mjesto i vrijeme radnje i samuraji su totalno moj đir. Ne sumnjam da nas čeka još jedna kvalitetna ekskluziva..



Pošto mi inFamous nikad nije sjeo, a probao sam ih sve, ovome se veselim jako jer iako je inFamous meni dosadan i repetitivan, Sucker Punchova produkcija i game design su možda i sami vrh industrije.

Pa i nisu baš. Po čemu to zaključujes kada nemaju ni jednu Mega igru do sada? Meni su njihove igre do sada bile lame i gotovo svi Sonyevi studiji su bolji i sposobniji do sada bili.
Ne očekujem ni od ovoga bog zna šta, pogotovo na polju kompleksnosti fighting sustava, ali mi je setting interesantan i moglo bi biti zabavno, iako mi taj sandbox već ide ozbiljno na kurac. Uskoro će i pacman biti open world!

    Pa i nisu baš. Po čemu to zaključujes kada nemaju ni jednu Mega igru do sada? Meni su njihove igre do sada bile lame i gotovo svi Sonyevi studiji su bolji i sposobniji do sada bili.
    Ne očekujem ni od ovoga bog zna šta, pogotovo na polju kompleksnosti fighting sustava, ali mi je setting interesantan i moglo bi biti zabavno, iako mi taj sandbox već ide ozbiljno na kurac. Uskoro će i pacman biti open world!
    Pa nemreš reći da je Second Son produkcijski loš.

    Grafika je još uvijek pri samom vrhu industrije, a cutscene (kad ih bude) su skroz dobre. Kontrole, animacija, kretanje, world dizajn...
    Sve po meni vrh.

    Bar iz viđenoga. Nemam više od 3-4 sata u igri.

    Ne kažem da je produkcijski los, ali sam si si odg u prošlom postu. Nisu mi na najvišoj razini. Možda se to ovim naslovom promjeni.

    Ne kažem da je produkcijski los, ali sam si si odg u prošlom postu. Nisu mi na najvišoj razini. Možda se to ovim naslovom promjeni.
    Možda je game dizajn bio krivi izbor riječi.

    Nadam se da se Ghost of Tsushima neće svodit na stajanje na autima i pucanje vatre iz ruku.