@Heat Jesi ih ubio?
Assassin's Creed Origins
fensisuperstar Ja sam pravi Medjay, a ne fejk ko ti.
Heat pa baš zato što si međaj trebao si im malo nagazit na vrat kao pravi "pandur" ja kad vidim da netko krade, makar bio kamen sa bajekom pobijem pol sela.
fensisuperstar Pa ne kradu, nego crnče.
Heat sve se može kad se hoće! Kočija need for speed gazit. Glavni baja one shotter.
Kad smo kod toga jesi razjebo bosseve endgame?
fensisuperstar Ne još, na 58% sam.
Ne mogu vjerovati da mi je tri godine trebalo da probam Origins!
Zadnji AC kojeg sam igrao/prešao je Black Flag davne 2013 na PS4.
Da li je zbog toga ili ne, teško je reći. Osim da od kad znam za sebe obožavam sve vezano za stari Egipat..Igra mi je ful zabavna. Imam oko 10h i ne mogu vjerovati kako su prelijepo dočarali Egipat.
Hoću li preći to isto ne znam. Ali znam da za sad uživam. Obožavam i Grčku ali mi se ne igra jer koliko vidim to je Origins samo drugi skin.
Valhalu sam mislio probati. No gledajući zadnji gameplay to nema veze sa AC serijalom..
Čekat ću da naprave feudalni Japan. Jer je samo pitanje vremena. Pogotovo sad kad su vidjeli da se Ghost dobro prodao.
Ja sam na putu da OCD 100% riješim igru, odnosno svaku lokaciju, achievementi me ne zanimaju toliko.
Zaboravio sam spomenuti životinjski svijet. Nevjerojatno koliko je puno životinja i njihovo ponašanje. GG!
Sad sam došao do Kleopatre i zadala mi je nekoliko novih likova za ubiti. I nikako mi se ne sviđa odluka Ubisofta.
Ja sam lvl 15 a za te misije je preporučeno lvl 21. Mislim wtf! Znači igra me tjera da sad radim što je više moguće side aktivnosti jer inače ne možeš preći main misije. Zadnji put kad sam ovako nešto imao su old skul jrpg.
Naravno da istražujem svijet ali sad jedino to mogu jer sam za priču preslab. Sad nisam siguran da ću grindati, no vidjeti ću još..
- Uređivano
resident_evil vjerojatno ovisi o pristupu igri. Sjećam se prigovora da i u Originsu i Odysseyu ima grinda i da ne možeš levelat kak spada. Ja nisam nijednom zapeo u te probleme. U Odysseyu sam tek na pola igre, a level mi je prešišao sve requiremente za sva područja.
Jednostavno je toliki gušt hodati i istraživati te stare predjele da idem područje po područje i odradim apsolutno sve dostupno. Nemam nimalo žurbe za main story line.
Edit:
Sad mi se ponovo igra. Origins sam završio skroz, ali Odyssey sam stao na pola. Zbog TLOU2 i Tsushime i Days Gonea. Zaglavio sam u open worldu...
resident_evil ako zelis samo main story biti ces underleveled. Meni se isto to ne svidja, ali jbg takav ti je rpg pristup i tako to biva u gotovo svim rpg/jrpg igrama i to je mozda i jedan od glavnih razloga zasto ih sve manje igram. Jednostavno nemam vremena za grind i istrazivanje svakog kutka. Medjutim kada znate da je nesto rpg, morate biti svjesni u sta se upustate i to ne vidim kao manu vec jednostavno dizajn kakav prati rpg-e od prvog dana.
Zar ne možete kao svi normalni gameri s opsesivno-kompulzivnim poremećajem, prvo riješiti sve side questove pa se onda prošećete kroz priču?
maverick Medjutim kada znate da je nesto rpg, morate biti svjesni u sta se upustate i to ne vidim kao manu vec jednostavno dizajn kakav prati rpg-e od prvog dana.
Slažem se, mislim da si ovo jako dobro rekao. U RPG-ima moraš barem nešto side-questova riješiti da budeš dovoljno jak za nastavak, isto vrijedi za Origins i Odyssey samo što leveling ide puno brže.
Matador Zar ne možete kao svi normalni gameri s opsesivno-kompulzivnim poremećajem, prvo riješiti sve side questove pa se onda prošećete kroz priču?
Osjećam se prozvanim.
Problem je što nisam znao da je Origins baš pravi RPG, i kad se radi o main misijama xD
Matador Taj sam
Origins je katastrofalan AC i loša igra općenito. A opet sam uživao.
Otkud krenuti? Borbu je najlakše kritizirati jer je smeće. Apsolutno poremećeno kako su se makli od Arkham klona u Syndicateu i završili s....ovim. Šta god da je ovo. Nikad nije bila borba toliko bitna u AC-u van određenih misija ali svaki put je bila bar interaktivna. Ovde imaš dvije tipke, R1 i L2 i to je to. Udaraj R1 dok igra ne odluči da gurneš protivnika 2 koraka dalje. Onda ciljaj sa L2 i pucaj strelicama. Svaka borba je ista. Promjena nema. Nema raznolikih neprijatelja koji traže specifičan protu-udarac, nema huškanja cijele grupe na tebe ko u prijašnjim igrama, svi lijepo čekaju svoj red. Strijelci izdaleka uvijek pucaju na isti tajming i lako ih je izbjeći, ako se uopće usude pucati jer su van okvira kamere u 90% slučajeva. Znaju oni jako dobro da je borba smeće jer ti daju ultra super mega smrt kill finisher koji ti ubije protivnika bez po muke, i onda još chain kill na nekog drugog koji izgleda i izvodi se toliko šlampavo i trapavo da se smiješ i plačeš u isto vrime. Ajde, možda ponekad se makneš od sječiva sa kockom. Parry postoji, nikad ga nisam takao van tutoriala jer...zašto? Čemu? Bože dragi.
Oružja? Loot? Suludo je uopće govoriti da je Origins ikakav RPG jer ovde builda i izbora nema. Je li RPG jer ima brojke koje idu gore? Dajte molim vas. Staviš šta god ima najveći attack i deri po R1. Pasivno skupljaj XP bodove od svih istih kopi-pejst "questova" i usputnih checklist killova i skupljanja Hrelić memorabilije i otključaš sve što ti treba jako brzo, jer ne treba ti puno. Izbora općenito nema jer je nepotrebno, negdje par sati u igri sam dobio legendary toljagu koja bi uspavala svakog stražara i tako sam uskoro imao harem spavajućih NPC klonova u svakoj tvrđavi kojoj sam naišao. Čisto jer mi je dosadilo sam kasnije stavio Noctisov mač i štit jer je postojanje istih u ovoj igri samo još jedna apsurdistanska odluka koje bi se i Bandić sramio. Cijeli taj loot/crafting sustav, "skill" sustav i Destiny UI je potpuni promašaj i mazanje očiju, praveći se da je igra komplicirana, a duboka je ko čaša mineralne na Rivi usred kolovoza.
Dakle, borba je grozna. A ubojstva? Nepostojeća. Nema nikakvog planiranja, nikakvog šuljanja i nikakvih pravih misija. Samo ti daju metu u tom predivnom otvorenom svijetu i stisni trokut negdje iznad njih. Pobogu, bilo je sporednih misija i ubojstava prije u serijalu i svaki su imali bar neku trunčicu truda uloženo u planiranje jedinstvenih problema. Ovde je dizajn nula bodova, jer se sve uvijek svede na isto - uđi u neku tvrđavu, nitko te ionako ne vidi jer je AI nekako GORI od prošlih igara, stani iznad mete i skoči na njih, pa onda izađi bez problema. Nula angažmana, nula razmišljanja, bitno je samo da si izgrindo krafting materijale jer inače hidden blade ne ubija odma. Ludilo! Progres!
Nema nikakvog social stealtha, nema nikakvih fakcija ili interakcija sa sporednim mehanikama, samo si ti sam sa svojim R1 i trokut i to je sve. Katastrofa. Ne, ne pušim priču da je ovde trebalo bit jednostavnije - kao, npr. Bayek ne može napravit duplo ubojstvo jer ne može imati dvije oštrice po loreu - a svejedno napravi to samo na totalno glup način koji je sporiji i blesaviji otprije. U istoj igri imaš likove koji naprave duplo ubojstvo sa jednom oštricom, pa o čemu mi pričamo? Di mi je neki jedinstveni egipatski gadget? Di mi je nešto šta samo Bayek zna napravit naspram ostalih asasina? Nebitno, skupi tu novu sjekiru i plameni bow +1.
Mapa je jako lijepa. Čak se ni kopi-pejst ne osjeti. Ima puno detalja kojih tek u Discovery Touru možeš bolje doživjeti. Ali svijet stane na tim detaljima. Nema gužvi, nema posebnih događaja, nema nikakve živosti. Unity je bio divlji po tom pitanju, a ovde su nekako uspili napravit gori posao od Syndicatea? Jer, fakcija nema, pa nema ni kriminala po ulicama, nema gradova za parkour izazove (Alexandria je ravna ko moj tekući račun), nema mini-igara koje se provlače kroz glavnu igru (arena i hipodrom su bezvezni i nedovršeni), nema zanimljivih zagonetki (papirusi su dosadni i jednostavni i nepotrebni jer se ne razlikuju od tipičnog hrelić chesta), nema...ničeg. Samo lijepi pejzaž. Prazno sa excel tablicom ikonica.
Priča ima dobre ideje, za jedan AC možda i korak dalje u idejama. Realizacija? Eeeehhhh... Jasno se vidi da je igra sklepana zbrda-zdola i nisu znali što točno rade. Ima par jako lijepih trenutaka ubačenih u potpuno predvidljiv, a opet šizofreničan zaplet. Pola igre Bayek nema nekog razloga ikoga ubijati, ali eto, kao, treba se. Aya je trebala bit glavni lik, kristalno jasno je, ima puno zanimljiviju priču i rasplet, ali vidimo kapljicu iste. Iznenađujuće je što je poprilično tamniji i suroviji ton; puno ubijanja djece i uništenih obitelji. Tema je jasna, ali izvedba promašena.
A opet, evo me 80 sati poslije sa 100% mape i ačivmenta jer sam lud i volim ovaj tupasti serijal.
Igrajte Unity i Syndicate.