sanzo Problem je da ne vidiš slabosti protivnika i moraš pogađat, ako fulaš izgubiš 2 kruga tako da moraš naučit sve protivnike napamet.

Pa tako je u pokemonima bilo do gen 6. Tako je i u personama prije bilo. Meni to ne smeta toliko, ali mislim da ce to ispraviti, to se bar lako da napraviti.

Ako protivnik pogodi slabost ili crita dobije dodatni krug.

Isto ti je i u Personama. Iskreno mi ni to ne smeta.

save pointovima razmaknutim po sat vremena ili duže i labirinte od dungeona sa random encounterima svake 3 sekunde.

Ovo je vec problem i meni najvece mane igre.

    maverick Pa tako je u pokemonima bilo do gen 6. Tako je i u personama prije bilo. Meni to ne smeta toliko, ali mislim da ce to ispraviti, to se bar lako da napraviti.

    Samo igre nisu ni približno isto teške i pokemoni ti ne izbrišu 3 sata igre zbog jedne greške

    maverick Isto ti je i u Personama. Iskreno mi ni to ne smeta.

    Nije ni približno isto, u presoni kad jednom pogodi slabost više ju ne može koristit jer si na podu, u noicturnu protivnik može dobit do 8 krugova prije nego ti uopće dođeš na red, često im je dosta 2 crita na glavnog lika i nema te više. također ne kontroliraš ti ambush kao u presoni već je potpuno random. Ako te u presoni protivnik prvi napadne, sam si kriv, ovdije je to rng koji će te ubit. Ako imaš sreće kao ja, ubit će te nakon 3 sata motanja po labirintu, točno ispred save pointa.

      sanzo također ne kontroliraš ti ambush kao u presoni

      To sam gore napisao da mi smeta. Znam za taj problem i ide mi na jetra.

      sanzo u presoni kad jednom pogodi slabost više ju ne može koristit jer si na podu

      Bas neki dan u Royal protivnik mi je sva 4 lika critao i to nakon sto jednog crita krene novi turn na drugoga. Mislim da je buffan crit u Royal verziji. Ja to lajkam iskreno. I kad ti slabost pogodi dobija novi turn i ako ima magije koje gadjaju vise protivnika moze te dobrano naguziti pogotovo ako igras na vecim tezinama.

      E da drugi gym u gold silver je tezi od svih persona kad prvi puta igras. Miltank je game over za mnoge bio.

        maverick
        Meni se isto sviđa kako taj sustav radi u petici, samo tu postoji više mehanizma da se taj rng oko critanja ublaži. Od likova koji se žrtvuju za tebe, mjenjanja slabosti u borbi pa do futabe koja će te spasit prvi put kad bi trebao poginut. Nocturne je star i ni približno tako ispoliran. Ja svakako planiram pustit ljude da prvi odigraju, pa ako oni ne probiju ekran sa kontrolerom mogu i ja probat.

          foggy Ajde ne zajebavaj, Royal ti je sad 200 kunića na popustu na PS Storu. Uzimaj i ne kenjaj 😃

          Jedno 180kn previše. 😆

          foggy Svejedno ću mu dati još priliku jer mislim da je zaslužuje.

          Bilo bi ti bolje da odes igrati Fantasian na mobu nego ovo.
          Znaš što mislim o igri kad predlažem igru za mobitel. haha 😃

            kabegami Bilo bi ti bolje da odes igrati Fantasian na mobu nego ovo.
            Znaš što mislim o igri kad predlažem igru za mobitel. haha 😃

            Gledao sam prvih sat vremena gameplaya. Fora, čini se zanimljivo, ali i već viđeno. Dodatno, part 2 nije gotov, samo komad igre su izbacili, a treće, igre i mobiteli su za mene smrtni grijeh. Nema te igre zbog koje ću tam nešto kupovati da odigram. Ako bude port odigram, ako ne, baš me briga. Kakav glupi potez, ne vjerujem i dalje što rade...

              sanzo ako ne isprave neke stvari ja cu ju takodjer preskociti i naravno da necemo day one kupiti, nismo ludjaci.

              foggy Gledao sam prvih sat vremena gameplaya. Fora, čini se zanimljivo, ali i već viđeno.

              Ja sam čak nešto malo više gledao. Vodio sam se onime da je na mobu pa neću igrati, tak da slobodno gledam.
              Ali, pročitao sam da te Apple arcade igre znaju bit vremesnke ekskluzive pa da znaju doći portovi pa sam brže bolje ugasio.

              Ima onaj neki Sakaguchi FF feeling i to mi paše. Ne očekujem puno, ali priča bi mogla biti lijepa. Sakaguchi možda ne piše neke glamurozne ili pretjerano kompleksne priče ali igre mu nose neku svojstvenu ljepotu.
              K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.

                kabegami Je, njega se osjeti gdje god ima prste, zato ga istovremeno i hejtam jer radi igre za mobitele. Očekujem da će igra i za Android platforme, a nadam se da i za sve ostale platforme, stvarno ne vidim razlog zašto ne bi bilo tako.

                kabegami K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.

                To mu je zadnji projekt kako je izjavio, tako da i očekujem da će napravit bombu od soundtracka. Meni iskreno na početku nije baš toliko udarno zvučalo, ali to govorim s rezervom jer ipak nije isto gledati i igrati. Moram to uzeti pod svoje i na sluške.

                  foggy To mu je zadnji projekt kako je izjavio

                  Mislim da mu je definitivno posljednji što se tiče samostalnog rada. Znam da se povukao još prije nekoliko godina zbog ozbiljnih zdravstvenih problema. Izgleda da se još uvijek nije skroz oporavio.
                  Ipak, očekujem da će uskočiti s ponekom skladbicom s vremena na vrijeme.
                  Vjerujem da će ga naslijediti Tsutomu Narita koji je već preuzeo kormilo nad Granblue Fantasy, a već je dugi niz godina Nobuov aranžer.

                  Legendary_Hero
                  Ja sam igrao Asdivine Hearts na mobu (znam, znam, užas) i ono, neki prosjek RPG-a.
                  Ako baš nema ništa drugo za igrati mogao bi proći za razbibrigu ostalo baš i ne. Borba je klasični turn base, muzika malo generična, priča također. Zna biti poneki šaljivi dijalog pa razbije monotoniju.
                  Za druge igre ne znam.

                    ASSdivine, da, malo je guzica igra. Nisam je ipak zaigrao ali sam dovoljno pogledao, ipak je to neka srednja zalost. Mislim da je i ovak dovoljno genijalnih naslova iza nas pa ne moras patit uz ovakve.

                    Skuzio je da je trosenje svog talenta na prosjecne sigrice gubljenje cistog vremena i podrzavam ga u umirovljenu. Zasluzio je.

                    kabegami

                    Vidio sam da ima dosta tih naslova, više manje svi su isti, kao neki old school štih, pa rekao da pitam ovdje ima li neki od njih da se ističe posebno po ičemu.

                    Igrao Asdivine Hearts na plejci prije (ostao pokoji dolar na kartici pa rekoh ajd, dok je bio big in Japan), i meni je to razina kao da u RPG makeru sklepaš nešto brzinski. Nakon par sati prestao jer nisam imao više volje. Dobro kaže Maverick, previše tog ima da se gubi vrijeme na polovnjače razne.

                    Svi ti RPG makeri su takvi, sklepani kak yakuza kaze. Nema smisla to ni igrat.

                    Ma to sam i mislio, nego ono vidim da ih ima, da su na old school štih, sve od istih developera, pa rekao možda vrijede koliko toliko.

                    7 dana kasnije

                    kabegami K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.

                    Hvala Vam na istini, korisniče Kabegami.

                    Postoji nešto gotovo neobjašnjivo tužnjikavo i kronično japanski melankolično u činjenici da Uematsu po posljednji put ingeniozno dodiruje klavir za potrebe video igre -- i ne samo to -- za potrebe posljednjeg JRPG-a na kojem će raditi, kao pečat na posljednju suradnju sa Sakaguchijem. Slušajući sljedeću glazbenu kompoziciju, ne mogu se oteti dojmu da smo vidjeli sve. Svjedočili smo vremenu. Vrijeme prolazi. Vrijeme je prošlo.

                    Ja čak ni ne volim onu klasičnu "Kraj Jedne Ere" opservaciju. Ne radi se o tome. Kad dođeš u određenu životnu fazu, perspektiva ti se nerijetko okrene naopako. Samo se tudum ne mijenja. Slušajući Posljednji Soundtrack Nobuoa Uematsua za Video Igru, ne mogu da se ne upitam sljedeće: Što uopće ostaje? Koje promjene dolaze? Dolaze li uopće? Koliko će sve ovo još imati smisla?

                    Znam odgovore. I sebično ću ih zadržati za sebe.

                    Uživajmo u sljedećoj VELIKOJ glazbenoj kompoziciji. Hvala na svemu, Uematsu-san. Hvala na uspomenama.

                    Do sada najbolja stvar u igri: