maverick
Nemoj kupovati imaš demo za danu sve ces onda viditi...nikad goru grafiku i pitati ces se koji je k ljudima da im je ovo dobro

foggy Dana je najjačio dio igre meni, definitivno ona i njezine dionice, apsolutni vrh. Oružje joj je bomba, a i ona je zakon. Danu za precjenicu.

Svakako jedan od najsnažnijih likova u posljednjih nekoliko godina. Stvarno su podigli ljestvicu sa osmicom, ne znam hoće li to moći preskočiti.

@foggy Vjeruj mi, sličnog smo bili mišljenja a nakon Persone 5 ja više nemam niti jedan razlog da ne bi htio odigrati sve SMT naslove, Digital Devil Sage

Nastavimo ovdje.
Vidiš, DDS mi je bio odličan, koliko god da je bio težak. Ali recimo onaj Nocturne (kojeg svi iz nekog razloga vole i hvale) mi je toliko odbojan da sam nakon 10h igranja (encounteri su se događali svakih 10 koraka) ugasio, obrisao i nikad više nisam upalio. Sama pomisao da to učinim mi odmah aktivira žgaravicu, bol u trbuhu i cijelu paletu drugih probavnih smetnji. Naivno sam čak pogledao i trailer za HD verziju... otrčao sam buljiti u sunce, da izbriše i prepži taj užas.

S Personama je druga priča, one su mi ok igre (još su bolje dok sam ih plaćao 20kn/nisam ih plaćao) ali prije koju god sam pokrenuo P3 za PSP i smučilo mi se, tako da bih rekao da su mi one hit or miss (možda sam učinio i pogrešku što sam je pokrenuo odmah nakon Trails in the Sky SC).
Sa peticom ću pričekati, vidio sam da zna biti na akciji na storeu, pa možda uzmem kada odigram sve što me čeka.
Možda. Veliko možda. 😃

    kabegami Ajde ne zajebavaj, Royal ti je sad 200 kunića na popustu na PS Storu. Uzimaj i ne kenjaj 😃

    kabegami Vidiš, DDS mi je bio odličan, koliko god da je bio težak. Ali recimo onaj Nocturne (kojeg svi iz nekog razloga vole i hvale) mi je toliko odbojan da sam nakon 10h igranja (encounteri su se događali svakih 10 koraka) ugasio, obrisao i nikad više nisam upalio.

    Hahah, e zato sam ga i ja ugasio 😃 Bio sam mlad i neiskusan, pa reko valjda je problem u meni. Svejedno ću mu dati još priliku jer mislim da je zaslužuje. P4 sam recimo na PSPu krenuo, ali želim to probati kad portaju na trenutnu generaciju, pitanje je samo vremena kad će.

    Nahajpan sam evo sad nakon ovih razgovora, najrađe bi spojio još jednu konzolu na stari TV i igrao 2 igre odjednom. Naravno, 2 JRPG-a.

      kabegami sto se tice nocturne slazem se da je imala gomilu problem, koje ako su pametni u Atlusu, vrlo lako mogu ipsraviti sa remasterom koji uskoro dolazi. Atlus je poznat da tweaka sve zivo u reizdanjima, a posljednji dobar promjer je P5Royal kojeg su popravili jebacki i ispravili gotovo sve sto mi je islo na jetra u P5 osim sto nisu jebenog Moraganu potpuno izbacili, ali to je valjda nemoguca misija za njih.

      Kao sto kaze @foggy uzmi Royal sad je jeftin.

      Foggy imas P4 Golden na Steam, ali to kod tebe vjerojatno ne dolazi u obzir. Ja jos imam ps2 save i igru.

      foggy najrađe bi spojio još jednu konzolu na stari TV i igrao 2 igre odjednom. Naravno, 2 JRPG-a.

      Ovo smo aksuli kolega i ja stvarno radili. On donese tv kod mene ja picim ff12, on 10. Zlatna vremena.

        maverick
        Nocturne mogu popravit jedino tako da u potpunosti promijene gameplay koji je jednostavno napravljen da frustrira igrača. To su napravili sa Persona 3P tako da nije nemoguće, ali ne očekujem to, izbacit će više manje istu verziju u većoj rezoluciji.

          sanzo trebaju Encountere promjeniti, da ne krece u 90% slucajeva protivnik prvi napadati, iako si 100 levela vise od njega te bi bilo dobro da urade da mozes svakog lika kontrolirati u borbi iako to sumnjam. Atlus nikada ne izdaje samo port vec uvjek mjenjaju stvari i ne vidim razloga da to sa ovim remasterom ne ucine.

            Sorcerer ma slazem se. Jbg i dalje im radije dam lovu nego onim amerima iz kalifornije

            maverick
            možda se krivo sjećam, ali mislim da možeš kontrolirat demone u borbi normalno, nije to bilo problem. Problem je da ne vidiš slabosti protivnika i moraš pogađat, ako fulaš izgubiš 2 kruga tako da moraš naučit sve protivnike napamet. Glavni lik može slabosti mijenjat samo izvan borbe, a ako umre je game over. Ako protivnik pogodi slabost ili crita dobije dodatni krug. Sa malo loše sreće možeš dobit game over screen bez da ikad dođeš na red što se savršeno uklapa sa save pointovima razmaknutim po sat vremena ili duže i labirinte od dungeona sa random encounterima svake 3 sekunde.
            Da li to mogu sve popravit? Mogu, ali ne očekujem da će. Sama srž te igre ne valja i trebalo bi ju u potpunosti rebalansirat da se popravi. Nek me samo iznenade, ne smeta mi ponovo odigrat bolju verziju.

              sanzo Problem je da ne vidiš slabosti protivnika i moraš pogađat, ako fulaš izgubiš 2 kruga tako da moraš naučit sve protivnike napamet.

              Pa tako je u pokemonima bilo do gen 6. Tako je i u personama prije bilo. Meni to ne smeta toliko, ali mislim da ce to ispraviti, to se bar lako da napraviti.

              Ako protivnik pogodi slabost ili crita dobije dodatni krug.

              Isto ti je i u Personama. Iskreno mi ni to ne smeta.

              save pointovima razmaknutim po sat vremena ili duže i labirinte od dungeona sa random encounterima svake 3 sekunde.

              Ovo je vec problem i meni najvece mane igre.

                maverick Pa tako je u pokemonima bilo do gen 6. Tako je i u personama prije bilo. Meni to ne smeta toliko, ali mislim da ce to ispraviti, to se bar lako da napraviti.

                Samo igre nisu ni približno isto teške i pokemoni ti ne izbrišu 3 sata igre zbog jedne greške

                maverick Isto ti je i u Personama. Iskreno mi ni to ne smeta.

                Nije ni približno isto, u presoni kad jednom pogodi slabost više ju ne može koristit jer si na podu, u noicturnu protivnik može dobit do 8 krugova prije nego ti uopće dođeš na red, često im je dosta 2 crita na glavnog lika i nema te više. također ne kontroliraš ti ambush kao u presoni već je potpuno random. Ako te u presoni protivnik prvi napadne, sam si kriv, ovdije je to rng koji će te ubit. Ako imaš sreće kao ja, ubit će te nakon 3 sata motanja po labirintu, točno ispred save pointa.

                  sanzo također ne kontroliraš ti ambush kao u presoni

                  To sam gore napisao da mi smeta. Znam za taj problem i ide mi na jetra.

                  sanzo u presoni kad jednom pogodi slabost više ju ne može koristit jer si na podu

                  Bas neki dan u Royal protivnik mi je sva 4 lika critao i to nakon sto jednog crita krene novi turn na drugoga. Mislim da je buffan crit u Royal verziji. Ja to lajkam iskreno. I kad ti slabost pogodi dobija novi turn i ako ima magije koje gadjaju vise protivnika moze te dobrano naguziti pogotovo ako igras na vecim tezinama.

                  E da drugi gym u gold silver je tezi od svih persona kad prvi puta igras. Miltank je game over za mnoge bio.

                    maverick
                    Meni se isto sviđa kako taj sustav radi u petici, samo tu postoji više mehanizma da se taj rng oko critanja ublaži. Od likova koji se žrtvuju za tebe, mjenjanja slabosti u borbi pa do futabe koja će te spasit prvi put kad bi trebao poginut. Nocturne je star i ni približno tako ispoliran. Ja svakako planiram pustit ljude da prvi odigraju, pa ako oni ne probiju ekran sa kontrolerom mogu i ja probat.

                      foggy Ajde ne zajebavaj, Royal ti je sad 200 kunića na popustu na PS Storu. Uzimaj i ne kenjaj 😃

                      Jedno 180kn previše. 😆

                      foggy Svejedno ću mu dati još priliku jer mislim da je zaslužuje.

                      Bilo bi ti bolje da odes igrati Fantasian na mobu nego ovo.
                      Znaš što mislim o igri kad predlažem igru za mobitel. haha 😃

                        kabegami Bilo bi ti bolje da odes igrati Fantasian na mobu nego ovo.
                        Znaš što mislim o igri kad predlažem igru za mobitel. haha 😃

                        Gledao sam prvih sat vremena gameplaya. Fora, čini se zanimljivo, ali i već viđeno. Dodatno, part 2 nije gotov, samo komad igre su izbacili, a treće, igre i mobiteli su za mene smrtni grijeh. Nema te igre zbog koje ću tam nešto kupovati da odigram. Ako bude port odigram, ako ne, baš me briga. Kakav glupi potez, ne vjerujem i dalje što rade...

                          sanzo ako ne isprave neke stvari ja cu ju takodjer preskociti i naravno da necemo day one kupiti, nismo ludjaci.

                          foggy Gledao sam prvih sat vremena gameplaya. Fora, čini se zanimljivo, ali i već viđeno.

                          Ja sam čak nešto malo više gledao. Vodio sam se onime da je na mobu pa neću igrati, tak da slobodno gledam.
                          Ali, pročitao sam da te Apple arcade igre znaju bit vremesnke ekskluzive pa da znaju doći portovi pa sam brže bolje ugasio.

                          Ima onaj neki Sakaguchi FF feeling i to mi paše. Ne očekujem puno, ali priča bi mogla biti lijepa. Sakaguchi možda ne piše neke glamurozne ili pretjerano kompleksne priče ali igre mu nose neku svojstvenu ljepotu.
                          K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.

                            kabegami Je, njega se osjeti gdje god ima prste, zato ga istovremeno i hejtam jer radi igre za mobitele. Očekujem da će igra i za Android platforme, a nadam se da i za sve ostale platforme, stvarno ne vidim razlog zašto ne bi bilo tako.

                            kabegami K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.

                            To mu je zadnji projekt kako je izjavio, tako da i očekujem da će napravit bombu od soundtracka. Meni iskreno na početku nije baš toliko udarno zvučalo, ali to govorim s rezervom jer ipak nije isto gledati i igrati. Moram to uzeti pod svoje i na sluške.

                              foggy To mu je zadnji projekt kako je izjavio

                              Mislim da mu je definitivno posljednji što se tiče samostalnog rada. Znam da se povukao još prije nekoliko godina zbog ozbiljnih zdravstvenih problema. Izgleda da se još uvijek nije skroz oporavio.
                              Ipak, očekujem da će uskočiti s ponekom skladbicom s vremena na vrijeme.
                              Vjerujem da će ga naslijediti Tsutomu Narita koji je već preuzeo kormilo nad Granblue Fantasy, a već je dugi niz godina Nobuov aranžer.

                              Legendary_Hero
                              Ja sam igrao Asdivine Hearts na mobu (znam, znam, užas) i ono, neki prosjek RPG-a.
                              Ako baš nema ništa drugo za igrati mogao bi proći za razbibrigu ostalo baš i ne. Borba je klasični turn base, muzika malo generična, priča također. Zna biti poneki šaljivi dijalog pa razbije monotoniju.
                              Za druge igre ne znam.